A carne de Marcantonio Bragadin viva sotto el sol. Rossa e vioea. Coi ossi che se vede e sangue che score. E el Venessian che siga dal doeor che teo sentivi fin Venessia.
#MBxsempreSerenissimo
No ve conto tutto.
Pa fortuna chel Signor seo gà tolto prima che i rivasse ai pie.
Tuto el corpo del Venessian sensa pee.
Scuajà.
#MBxsempreSerenissimo
A cattiveria no finisse mai.
I ciapa i organi del poro MB e i seo divide come el mascio tra quei dell'esercito e i riempie de paja el corpo e i lo ricusisse. I ghe mete na divisa miitare. I lo carica so un Iroso e i ghe fa far n'altro giro pa Famagosta.
#MBxsempreSerenissimo
E pa finir sa fai? El corpo del poro MB e teste de Martinengo, Baglioni, de Querini e Andrea Bragadin picai sol penon de na gaea e portai a Costantinopoli.
#MBxsempreSerenissimo
Pa fortuna dopo pochi anni Polidori ciapa a pee de MB e la porta Venessia. Prima ciesa de San Grgorio e dopo quea dei Santi Giovanni e Paolo.
#MBxsempreSerenissimo
Perché ve go tedia co sta storia del Martirio de Marcantonio Bragadin? Perché anca oggi ghe saria bisogno de tanti MB. De omani incredibilmente resistenti. De omani che se sa opporre ai eserciti che ce assedia.
#MBxsempreSerenissimo
Marcantonio Bragadin xe sta Resistenza.
Perché ga tenuo botta e assà tempo aea Lega Santa de preparar a flota par la Sacra Battaglia de Lepanto pa sconfiggere i turchi ma volta par tutte.
#MBxsempreSerenissimo
Se ha mia tirà indrio Marcantonio Bragadin. Corajo. Forsa e Fede.
E resistenza contro un Nemico pi forte.
E se el tanko dei Serenissimi gavea el so nome un motivo ghe xe. RESISTERE sempre. In nome dea Serenissima e de San Marco.
MARCANTONIO BRAGADIN NEA GLORIA DE SAN MARCO.
Share this Scrolly Tale with your friends.
A Scrolly Tale is a new way to read Twitter threads with a more visually immersive experience.
Discover more beautiful Scrolly Tales like this.
