Leraren zijn het respect van ouders verloren. Ze zouden beter hun eigen handelen reflecteren.
Het waren leraren die zich bij de voornaam lieten noemen, die de ‘zeiksnorren’ de klas introkken. Het zijn de leraren die kritiekloos en klakkeloos en vaak zonder het
zich te beseffen Agenda21 uitvoeren. Leraren laten zich misbruiken door VN-Unesco voor zaken die niets met onderwijs te maken hebben. Het is de leraar die zich de leefstijl,klimaat, gender, energietransitie op het bord laat leggen. Dat is vergaande bemoeienis tav leefstijl,
#hollandsezaken
voeding, gezondheid en opvoeding. Daarnaast zijn jonge leerkrachten slecht opgeleid en heeft hun professionaliteit plaats gemaakt voor holistisch, antroposofische ideologie en NLP. Een verslechtering van kwaliteit.
Niet zo gek dus dat ouders zeiksnorren zijn
#hollandsezaken
geworden. In de uitzending maken een aantal leraren de fout ouders de schuld te geven van falen wet passend onderwijs. 1. Het was de ouder niet die wet passend onderwijs wilde. 2. Het was ouder niet die hen wet passend onderwijs door de strot duwde.
#hollandsezaken
Het is de leraar en diens werkgever die verantwoordelijk zijn voor falen wet passend onderwijs!
De ouder kan niet anders dan passend onderwijs vragen, immers ze hebben er recht op en hun kind heeft het nodig. Waar anders moeten ze onderwijs krijgen?
Het zijn de leerkrachten die zich alle onderwijsvernieuwing door de strot laten duwen en het kritiekloos en klakkeloos maar weer uitvoeren. De leraren die razend enthousiast zijn over leerpleinen, eigen leerweg bepalen, Natuurlijk Leren etc. zijn niet aan te slepen. Net schapen!
Daarbij hebben we te maken met angstcultuur in onderwijs. Je verzetten tegen Natuurlijk Leren of een andere loot aan deze stam, in opstand komen tegen het beleid en gedram van Changeagents en het niet willen volgen van hun (leiderschaps)cursus heeft gevolgen voor je carrière.
#hollandsezaken
Tot slot nog de linkse indoctrinatie van leraar en in het lesmateriaal. Dat leidt tot ‘zeiksnorren’.
Wel eens een boek maatschappijleer opengeslagen? Het is 1 politieke Agenda21, doorspekt met sdg doelen, klimaatagenda en profilering van politieke partijen en
#hollandsezaken
politici. Ouders ergeren er zich rot aan!
Leerlingen krijgen van huis uit de boodschap mee een gewenst links antwoord te geven of een bij links goed liggend onderwerp te kiezen omdat het anders punten kost. De werkboeken en examenopgaven lijken inmiddels een
#hollandsezaken
meetinstrument van overheid om te kijken hoe ver ze staan tav VN-Unesco indoctrinatie mbt klimaat, energie, leefstijl, gender, diversiteit en het afbreken van onze cultuur en tradities.
Wanneer gaat #hollandezaken dat onderwerp ter discussie stellen?
Ouders willen gewoon goed onderwijs, ouderwets goed taal en rekenonderwijs wel te verstaan. Het zijn de leraren die het tij kunnen keren als ze hun oogkleppen afzetten. Het zijn de leraren die overbodig curriculum moeten schrappen en het nieuwe Curriculumnu
#hollandsezaken
en het lerarenregister keihard moeten weigeren! Leraren moeten zich beter laten informeren en dat eisen van hun niet-onafhankelijke vakbonden!
Leraren moeten voor geld naar hun werkgevers! Er gaan miljarden naar onderwijs. Leraar rupsjenooitgenoeg.
#hollandsezaken
Leraren kunnen het tij keren door anders te stemmen.Zolang ze D’66, PvdA, GL, CDA, CU, SP en VVD stemmen, stemmen ze Agenda21
Charlotte Iserbyt former senior policy advisor to the US Department of Education and most important whistleblower
Tot slot beste leraren, loop niet achter dezelfde D’66 kartrekkers aan! Laat je niet verleiden tot po en vo acties van politiek getinte partijen voor meer geld. Meer geld lost het probleem niet op. Meer geld hebben die partijen nodig om regulier onderwijs om te
#hollandsezaken
vormen naar Natuurlijk Leren, op Iederwijs gebaseerde zogenaamd democratische -Avatar- scholen.
Negeer de changeagents!
Terug naar de R’s in het onderwijs. Terug naar ouderwets goed taal en rekenonderwijs.
Ouders willen goed onderwijs, geef ze dat weer!
Het draait dus wéér om ‘leiderschapscursus’ , Changemakers, zelfsturende teams en persoonlijkheidsontwikkeling.
Eerder zagen we in Avatar al een goeroe die zijn eigen toko begon. Maar waar komt deze loot aan de stam vandaan?
#hollandsezaken
Een terugkerend verschijnsel is dat deze goeroes
‘Toveren met taal’. Ze gebruiken multi-interpretabele woorden, interpreteren alles anders dan het-in wet en regelgeving- bedoeld is en leggen alles anders uit.
@VPROTegenlicht heeft eerder ook al aandacht besteedt aan het fiasco van Semler.
Desondanks rollen de fazallen van Semler dit uit in ons onderwijs. Met alle gevolgen van dien.
#hollandsezaken
En de gevolgen van zelfsturende teams? De resultaten van Semler.
“Toveren met Woorden" betekent dat er weggetoverd wordt. Semler’s bedrijf is in elkaar gezakt. Maar mag hier wel ons onderwijs komen verprutsen? @FTM_nl onderzoek graag!
Nee!
Die prestatie is te danken aan de bijlessen die ouders betalen!
Gebrek aan orde, beleefdheidsvormen, respect, rust en structuur (R’s): de randvoorwaarden ontbreken om tot leren kunnen komen.
Wat doet dat met kinderen met autisme? Of adhd, hoogbegaafdheid, extreme dyslexie/dyscalculie?
En dan verwijt zo’n leraar dié kinderen geen hulpvraag te -durven- stellen.
Is er ruimte bij zo’n leraar die kinderen te ZIEN?
#hollandsezaken
”Een sticker, daar lacht de leerling die hem een paar dagen geleden uitschold voor ‘kankermongool’ om. Dan moet je de beloning aanpassen aan de context, zegt ’t Hart. ‘Geef ze een jointje’, suggereert Vincent."
Geef 'm een jointje...Ik ben er nog niet over uit.
1. Onze vrijheid van #onderwijs staat onder druk en @arieslob dreigt toe te geven. Hem wordt het vuur aan de schenen gelegd door LHBT-voorstanders in de @2eKamertweets , die willen dat hij een einde maakt aan
2. de identiteitsverklaringen van christelijke scholen, waarin staat dat seksualiteit thuishoort in een huwelijk tussen man en vrouw. Het bestaan van deze verklaringen en de eis van scholen dat ouders hiermee instemmen, is tegen het zere been van linkse politici. Zij vinden dat
3. homoseksualiteit door de verklaringen wordt afgekeurd en dat dat moet worden verboden. Als de christelijke identiteitsverklaringen worden verboden, staat niet alleen de vrijheid van #onderwijs onder druk, maar ook andere grondrechten komen in het gedrang, waaronder
Het nieuwe leren draait niet om kinderen leren HOE te denken,maar om WAT ze moeten gaan denken,HOE ze zich gedragen,WAT ze eten, DAT ze genderneutraal, sustainable en klimaatproof worden.
@peterkwint staat met zijn ambassadeurschap voor SDG 4 ook voor de bizarre sekslessen van #WHO aan zeer jonge kinderen, dragqueens voor de klas en waarbij de #leraren kinderen van 6 leert masturberen. In de klas.
@michelvrschuren@De_Nassau “De huidige wereldwijde maatregelen, genomen ter bestrijding van SARS-CoV-2 schenden in hoge mate deze visie op gezondheid en de rechten van de mens. De maatregelen betreffen onder meer het verplicht dragen van een mondmasker (ook in open lucht en tijdens sportactiviteiten,
@michelvrschuren@De_Nassau en in sommige gemeentes zelfs wanneer er geen andere mensen in de nabijheid zijn), physical distancing, sociale isolatie, verplichte quarantaine voor sommige groepen en hygiënemaatregelen.”
@michelvrschuren@De_Nassau “Het gebruik van de PCR-test, die veel vals positieven oplevert, liet een exponentieel beeld zien. Deze test is er met een spoedprocedure doorgejaagd en werd nooit ernstig zelf getest. De maker waarschuwde uitdrukkelijk dat deze test bedoeld was voor research en niet voor
@leonbaten Op zogenaamd democratische scholen vindt onder toezicht van inspectie je reinste indoctrinatie plaats. Het democratisch model en de interne rechtbank worden gebruikt om te indoctrineren, intimideren en manipuleren. Ik kan u er alles over vertellen.
@leonbaten Het hele reguliere onderwijs wordt getransformeerd naar dit soort zogenaamd democratische scholen. Van democratie is echter geen sprake, van gelijkwaardigheid evenmin.