Even een draadje. Ik heb iets met het thema gezin en overheidsfinancien. Na graven in mijn stamboom en een bezoek aan Soest kwam ik er achter dat het huis aan de Kerkstraat 13 eeuwen in onze familie was. Bakkers.
Het huis ernaast, nu nr 15, was de pastorie. >
Tijdens de periode dat de dominee er woonde is mijn oma daar nr 13 geboren. Haar moeder werd op gegeven moment echter ziek en ze verhuisden maar andere van Brumnelen bleven er wonen. Ergens daarna verhuisde de dominee en kwam er iemand van adel wonen op 15, foto. Blijf lezen! >
Op nr 15 kwam jonkheer de Geer wonen. Hij was voor de oorlog 10 jaar minister van.... financiën (!) en daarna zelfs minister president. Citaten hieronder van site "verdwenen Soest"@FTM_nl >
Bededenk:
Jeugdzorg valt onder justitie. Dus veel affiniteit met rechtbanken en die hele elite.
Rekken en een gezin van zitting naar zitting slepen, strafrecht tegen onschuldige ouders inzetten en veel onnodige stress.> @TvanT
Dat empathie volledig lijkt te ontbreken bij agenten is ook mijn ervaring. @SchoutenLegal
Zeker na t lezen van politieverslagen. Experts op pest en angstzaaien zijn ze in Flevoland hier! Net onvolwassen pubers met te veel arrestatietrainig ipv begrip. oneworld.nl/lezen/discrimi…
Ik word al jaren gestalkt door n fanatiek groepje dikke jaloerse dames die, samen met enkele heren, elkaar opstoken tegen mij en doen alsof ik aan fatshaming zou doen. @AlmereDEZEWEEK Rare opmerkingen over mijn gewicht, het staat allemaal geschreven in de politieverslagen.