Guillem Hernandez Sola Profile picture
Sep 11, 2020 16 tweets 3 min read Read on X
Estic mirant això 11Onze el banc català i tinc varis dubtes.
Obro fil: 👇👇👇
Seu a Londres? Jo entenc que no volen ubicar-se a l'estat espanyol, Londres deixarà de ser Europa en breu. Els recomano moure la seu a Luxemburg o Brusel·les per tenir empara del BCE. 11onze.cat/contacte
Jo treballo en 6 fusos horaris i amb 4-5 monedes. Fa temps que els serveis bancàris espanyols han quedat anticuats. Tot el que sigui nova banca, benvinguda serà. Trobo necessari fer aquest pas.
Penseu que tant Caixabank com el Sabadell han perdut més de la meitat del seu valor movent la seu. Si 11Onze va seriosament, pot ser una bona estocada final
Penseu que com a ciutadans de la UE, podeu tenir comptes a qualsevol país de la UE sense problemes. Tant sigueu ciutadans com empresa. No heu de perquè lligar-vos amb un banc espanyol per gaudir de serveis financers. N26 donava IBAN alemany a residents espanyols quan va obrir.
No hi ha problema per fer això. Si ets empresa tampoc. Hisenda es torna molt boja sempre que no tingueu els estalvis a un banc amb IBAN espanyol, però no té perquè. Podeu operar amb una figura fiscal espanyola amb les comptes bancaries a l'estranger sense problema.
I no és frau, és frau quan no es declara a l'hisenda espanyola. És frau tenir-ho a Suïssa o Panamá, fora de l'empara europea. Sigueu conscients que obrir una compta a 11Onze si és té un IBAN europeu podeu fer exactament el mateix que podrieu fer amb Caixabank o el Sabadell.
Si no em creieu, foteu-li una ullada a serveis com Revolut, Transferwise, Paypal, Bunq o N26. Seguir a la Caixabank o Sabadell és de pardillus. Canvieu-vos de banc.
Us ho diu una persona que paga amb USD des de Barna TOTS ELS DIES. Abans del COVID-19 agafa 3 avions al mes i anava fora d'Europa. Qualsevol servei bancari al món que pugui operar amb USD, és un banc que té camí. Si pot operar amb EUR encara més. També amb GBP.
Trobo bé que 11Onze estigui a la City de Londres, és allà on hi ha la moguda. Desconec que costa tenir una llicència bancària del BCE, però crec que no gaire. Sector regulat, moltes Startups fintech, no crec que els costi tenir una llicència bancària d'Estonia per exemple.
Llavors serà com firmar qualsevol contracte de qualsevol servei. A part, tenint l'empara del BCE, té l'empara del crèdit del BCE. Així que podrà decidir a què dóna crèdit. Fos jo la Generalitat, TOTES LES MEVES COMPTES ANIRIEN A UN BANC FORA DE L'AMPARA del l'estat espanyol
Si estem buscant un trencament seriós, hi ha barreres insalvables. Si podem tirar d'aquest banc, els nostres ciutadans, les nostres empreses seràn més competitives i tindràn un futur. A Ñ no tenim futur, sigueu-ne conscients.
Us ho diu un petit empresari que al 2020 ha operat a 18 països. 18. I molts no tenen EUR, treballen en USD. Penseu que l'EUR no és moneda de referència per molts negocis al món. Ho és el USD. Així que un banc amb flow de USD i d'EUR pot operar a tot el món. Com Caixabank o el BS
I el món és global, avui més que mai. Sigueu-ne conscients. El món no acaba a Madrid. Madrid ens intentarà expoliar amb tot i nosaltres, hauriem de ser intel·ligents. Ser intel·ligents és allunyar-se de la seva voragine extractiva, perquè sense nosaltres, no són res.
I nosaltres (CAT), no serem el país més gran ni més potent del món, però podem anar fent. Construir un futur. Jo no vull construir un futur amb algú que m'expolia i m'humilia. Jo he fet el canvi mental de fa temps i us convido a seguir-me. Us puc explicar com fer-ho.
Per il·lustrar el que dic, us passo aquest vídeo.

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Guillem Hernandez Sola

Guillem Hernandez Sola Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @guillemhs

Mar 22, 2020
Acabo de rebre una informació que em fa pensar que el COVID-19 és una arma biològica. OBRO FIL:
Tornant a les converses que tinc amb la dona, xinesa de naixament i vivint 20 a Barcelona, portem discutint i buscant informació sobre si el COVID-19 és una arma biològica. Acaba de sortir una teoria, d'aquest mitja.
npr.org/2020/03/19/817…
Us adjunto el paragràf en qüestió.
Read 30 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(