⛔ Amaran ⛔

Jangan sesekali kutip duit syiling yang korang jumpa..

Syiling dihalaman rumah
Syiling didepan pintu rumah
Syiling disebelah kereta anda
Syiling yang tak tahu asal usulnya
Sebagai contoh korang nk masuk kereta tiba² ada syiling diatas lantai sebelah kereta. Sedangkan semasa turun kereta, takde pon kat situ.

Contoh yg kedua
Korang nak keluar rumah tiba² ternampak syiling dihadapan rumah. Jangan terus ambil ya. Zaman skrg org nk sihir, macam² cara.
Akibat kianat dari pada sihir syiling yang di saluti tanah kubur. Merana 1 badan, bila malam berdenyut2 bisa2 sampai menangis menahan kesakitan. Berhati2lah bila anda terjumpa sihir seperti ini.
Jgn sesekali cuba sentuh, sekiranya tiada keyakinan diri dan doa2 pendinding diri, sebaliknya sapulah dan terus buang. Ambil 1jug air dan 3 biji limau nipis, perahkan kdalam jug air,ambil segenggam garam kasar, larutkan bersama air dan perahan limau tadi, kemudian bacakan doa ini
Doa Pembatal Sihir
Surah Yunus (Ayat 81 - 82)

Kemudian siramkan di tempat yg terletaknya syiling yg di jumpai tu. InsyAllah dgn izin Allah sihir terbatal.
Dikesempatan ini saya nak bagitahu yang saya ada jual Fabric Dean. Pakar menghitamkan pakaian korang yang lusuh. Harga promosi Rm 6 sahaja. Terhad pada 20 orang. Dapatkan sekarang!!!

Wasap saya terus 😊
wasap.my/60142912884/sa…

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Dean 🇲🇾

Dean 🇲🇾 Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!

Follow Us on Twitter!