Totdat iedereen zijn vaccinatiepaspoort heeft wordt testen voor toegang de manier. testenvoortoegang.nl
Wanneer je bijvoorbeeld naar de Keukenhof wilt:
Nu we naar een testen-voor-toegang samenleving lijken te gaan, is het goed te beseffen dat (frequent) testen niet zonder risico is.
De stof die gebruikt wordt om het wattenstaafje steriel te maken is Ethyleen Oxide (EO). Dit is niet zomaar een stofje.
(1/4)
Uit onderzoek blijkt dat Ethyleen Oxide (EO) een 'genotoxisch' carcinogene stof is, waarvan de carcinogene werking berust op inductie van mutaties.
Het is zogezegd een stof die voor de mens kankerverwekkend kan zijn.
(2/4)
Omdat bij het ontstaan van mutaties van een niet-omkeerbaar verschijnsel sprake is, wordt ervan uitgegaan dat er 'geen dosis zonder effect is', d.w.z. dat er geen drempelwaarde of ‘veilige dosis’ bestaat zoals die voor andere toxische effecten meestal wel wordt aangenomen.
(3/4)
In haar adviezen over carcinogeniteit en mutageniteit van chemische stoffen heeft de Gezondheidsraad daarom gesteld dat blootstelling aan stoffen zoals Ethyleen Oxide in beginsel vermeden moet worden.
(4/4)
Twee professoren van de Universiteit van Londen doken in de mortaliteitscijfers van ongevaccineerden en gevaccineerden en ontdekten dat door verkeerde registratie het aantal vaccinatie doden buiten zicht blijft.
(1/4)
Dit👇is hun wetenschappelijke paper: researchgate.net/publication/35…
Zij vonden dat het aantal ongevaccineerden dat niet aan covid overlijdt na de start van de vaccinatiecampagnes piekt bij de eerste en tweede doses. Dat is onlogisch: er is geen verband te leggen tussen hun sterfte en het starten van een campagne in een andere groep.
(2/4)
Zij ontdekten echter dat gevaccineerden pas weken na de vaccinatie als 'gevaccineerd' werden aangemerkt. Zij stierven dus als ongevaccineerden. Wanneer je daarvoor de cijfers corrigeert ontstaat het onderstaande beeld.
(3/4)
Hoogleraar Staats- en Bestuursrecht aan de Universiteit Leiden, Professor Wim Voermans haalt hier een heel belangrijk punt aan: Je kunt een noodwet of noodtoestand niet zo maar (blijven) verlengen. @wimjmvoermans
Een draadje👇
In het NRC artikel licht Prof. Voermans zijn moeite toe: Bij de tijdelijke corona noodwet is afgesproken dat er maar één keer nog drie maanden verlengd kan worden: tot 1 juni 2021. Maar de gekoppelde Tijdelijke Wet Testbewijzen vervalt pas op 1 juli 2022.
En daarmee treedt er een niet-afgesproken verlenging in; "Omdat het lot en de looptijd van de testbewijzenwet verbonden is aan de coronaspoedwet, lijkt het er niet naar uit te zien dat de beloofde automatische afloop van de coronabeperkingen per 1 juni 2021 doorgang gaat vinden."
Het Duitse Fraunhofer heeft een one-step precisie productietechnologie ontwikkeld voor brandstofcellen. Een onmisbare schakel in de toekomstige grootschalige invoer van op waterstof rijden. greencarcongress.com/2021/04/202104…
Ik kreeg op de bovenstaande tweet de onderstaande vraag:
In het onderstaande 👇draadje ga ik er graag op in waarom ik een waterstof-believer ben.
Even voor de duidelijkheid: dit is mijn persoonlijke mening en niet het officiële FVD standpunt.