Ni ha parlat del consell per la república, ni de la casa de la república, ni de política. Junqueras a anat a fer-se un foto privada de represió ibèrica. En cap cas red que tingui que veure ni amb el govern legítim, ni amb un full de ruta, ni de visió unitària independentista. Fum
Entenc que el MHP de la Generalitat em tingui bloquejada. És incapaç d'assumir cap crítica.
De tota manera li faré una recomanació.
Agenollar-se en política com es pot veure no serveix de res. En el tema personal crec que tampoc, tot i que jo no he provat mai.
Serrat ha estat un referent i ara una decepció. Vostè mai serà una decepció per mi perquè mai ha estat un referent de res
El meu referent a dia d'avui son als més de 4.000 imputats que no tenen cap salutació ni cap suport de la seva part ni del seu govern.
La vostra, la teleErki, aquesta nit passa el raspall de rigor.
Els ciutadans lliures de pensament, tenim altre feina que anar llepant culs. twitter.com/i/web/status/1…
A veuré monitoria d'esplai, m'estàs dient VIOLENTA? Qui t'has cregut que ets, pocavergonya??? Una taula de diàleg és d'idiotas, perquè no existeix cap intercanvi, i una taula de NEGOCIACIONS no existirà MAI a Espanya.
Hipòcrita, falsa!!!!
NEGOCIACIÓ ⬇️
Procés pel qual les parts interessades resolen conflictes, acorden línies de conducta, busquen avantatges individuals o col·lectives o procuren obtenir resultats que serveixin als seus interessos mutus.
DIÀLEG ⬇️
Discurs en què l'emissor i el receptor intercanvien missatges alternativament.
IDIOTA⬇️
Es s'anomena a persones considerades amb un quocient intel·lectual molt per sota de la mitja. Es considera que el quocient entre l'edat cronològica i l'edat mental hauria de ser proper a la unitat, és a dir, que haurien de ser més o menys coincidents,