Drulic MQ — Fifa en català Profile picture
Aug 11, 2021 96 tweets 61 min read Read on X
L'altre dia vaig acabar la 1a temporada del Sabadell... on vam aconseguir l'ascens a Primera Divisió! 🥳

Així que a continuació començo el fil de la nova temporada
➡️➡️➡️

🔷TEMPORADA 2021-22🔷

🔙 El @CESabadell torna a Primera Divisió 35 anys després de l'últim ascens i 33 anys després de l'última temporada a 1a. ImageImage
Al final de la 1a temporada vam fer 3 moviments:

🔍Fitxar Stoichkov per 2'4M després d'acabar la cessió.

🔍Executar l'opció de traspàs de Pau Víctor per 1'2M, que ha crescut molt amb nosaltres.

🔍Fitxar gratis Aday Benítez, veterà amb experiència a 1a. Image
Però també marxaven els altres cedits (com Cornud, l'únic LE de l'equip), jugadors que havien firmat un precontracte (Pena o Fuoli) i Rubio, que quedava lliure als seus 37 anys. ImageImage
Per tant, la plantilla inicial era extremadament curta (i Dylan, Cuevas i Aday són per ampliar l'armari).

Les principals posicions a reforçar, preferiblement amb jugadors catalans, eren:

🧤Potser 1 porter
⛔1 central amb experiència a 1a
↗️2 LE
🛡️2 MC/MCD
🚀1 banda ImageImage
Segons el fifa tenia molta pasta per fitxar, però a la realitat això no és així amb els equips que pugen (La Liga no és la Premier).

Així que vaig destinar 2'8M a un caçatalents i volia limitar-me a fitxar jugadors gratis o pagant ±3M.

Una altra limitació era l'escala salarial. ImageImageImage
És MOLT difícil fitxar ningú quan el més ben pagat de la teva plantilla cobra 8k, alguns cobren 6k i la majoria cobren entre 2500 i 4500€.

Alguns dels jugadors que volia fitxar gratis em van dir que no per això.... i pagar-los 10, 12 o 14k tampoc era una bogeria... ImageImageImage
Però és que, per exemple, Mangala havia acabat contracte amb el València i jo estava disposat a pagar-li 14k (tot i que em semblava molt) i vaig veure que se m'havia avançat el Brentford, un 2a anglesa, que li pagava 45k!!! Així no es pot competir... Image
Al final vaig haver d'acceptar que em tocava pagar sous més alts als jugadors nous i que em tocaria renovar els que ja tenia i s'ho mereixien...

L'excusa perfecta per fer-ho era quan em pagaven la clàusula per algun jugador important, com Mabil o Perinxu. ImageImageImageImage
I així també vaig renovar Barpi i Del Pino Mago, entre d'altres.

PD: de fet, Del Pino Mago va ser el primer i encara va voler cobrar 6k, però Barpi el vaig renovar després de Mabil i no volia que l'australià cobrés més que el pitxitxi de l'equip... d'aquí els 16k. ImageImage
Aquest salt dels 8k als 16k el vaig acceptar després de fitxar el segon lat. esquerre: Xavi Quintillà.

El primer que vaig fitxar va ser un agent lliure... Tenia 2 opcions de jugador-mecenes: Partizano🇮🇹 i Torralba🇦🇩, però el 1r era impossible i vaig optar per l'opció de futur. Image
Quintillà havia estat cedit l'any abans i veient la competència que tenia a l'equip groguet pensava que acceptaria una altra cessió i només hauria de pagar-li 8600€, però me la va denegar 2 cops. Al final el vaig fitxar i és aquí quan decideixo pagar 12, 14 o 16k. ImageImageImageImage
Sé que m'he enrotllat, però per mi era important explicar quin tipus de fitxatges volia fer i les complicacions que he tingut (o m'he posat) xd

No tenia sentit fitxat algú amb un sou de 30 o 40k quan mig equip cobra 3000 o 5000€, oi? Doncs apa...
🥘 De compres per terres valencianes 🥘

Ara ja heu vist els 2 LE que hem comprat, curiosament ex del Vila-real tots dos.

I també vaig fitxar un jugador del València i un altre jugador de l'Elx, que farà companyia a Barpi. ImageImage
També he fitxat un jugador de l'Espanyol, però tinc excusa: Ezzarfani 🇲🇦 ha arribat al Sabadell real aquest estiu!

🟩 FITXATGES 🟩

POR Safonov🇷🇺 22, 74
DFC Molina🇪🇸 21, 70
DFC González🇪🇸 26, 72
LE Quintillà🇪🇸 25, 75
LE Torralba🇦🇩 19, 64
MCD Busquets 🇪🇸 22, 69
MC Febas 🇪🇸 25, 74
MD Aday 🇪🇸 33, 70
ME Ezzarfani 🇲🇦 23, 68
DC Farías🇧🇷🇮🇹 31, 71

TOTAL: -18M

🔍 5 fitxatges són gratis
🟥 VENDES 🟥

POR Mackay🇪🇸 35, 70
DFC Coch🇪🇸 30, 70
MC Undabarrena🇪🇸 26, 70
MD Villalba🇪🇸18, 62
DC Guruzeta🇪🇸 25, 70

+MC Cuevas🇪🇸 31, 68 (operació Febas)
+MD Pena🇪🇸 30, 66
+LD Rubio🇪🇸 37, 59
+POR Fuoli🇪🇸 23, 62

TOTAL: +8'95M

🔍 3 jugadors marxen abonant la clàusula i 3 gratis
Al final he invertit bastant en fitxatges, però tenint en compte les vendes només hem gastat 9M, que a la realitat seria bastant però al fifa és poca cosa (i encara m'han sobrat +6M): Image
Sobre el fitxatge del porter rus... sé que sona estranyíssim xd

Buscava algú veterà amb experiència a 1a, però Herrerín ja l'he provat i Moyà no em feia el pes.

Al final, Safonov és jove (té potencial 91) i després de fer-ho bé a l'Eurocopa podria voler venir a 1a divisió, no? Image
veig que m'he deixat la foto 😪 Image
El mini Busquets és una tortuga, però per rotar-lo amb Madrazo em semblava bona idea. Sempre queda bé dir que tens un ex del Barça a l'equip.

L'adéu d'Undabarrena em va fer fitxar Febas, que li farà la competència a M'Changama en el 41212 i compartiran lloc a l'onze amb el 442. ImageImage
González, el central de l'Elx, va arribar després que Coch marxés abonant la clàusula.

La marxa de Guruzeta em va fer decidir-me per Farías, un DC molt més mòbil.

Ezzarfani em donarà alternatives a la banda de Mabil o de Pau Víctor. ImageImageImage
Amb tots aquests fitxatges tinc una plantilla prou llarga per aguantar les suposades lesions i fer jugar els que rendeixin més...

De moment, mantinc el sistema de 442 amb bandes i el combino amb el 442 en rombe, on Madrazo o Busquets se senten més còmodes. ImageImage
DORSALS

Axel Barpi, el nostre pitxitxi, s'ha guanyat el canvi de dorsal: abandona el 2⃣7⃣ i agafa el 9⃣.

I ja està, passo de comentar-vos res més, però sé que l'@9ABarreres ho valorarà hahahhah Image
Amb la plantilla tancada, ja podíem començar la lliga.

Us aviso que he mantingut els sliders difícils amb 70 d'error al xut per a mi i 55-60 per a la cpu (segons rival).

També simularé alguns partits contra rivals forts que dono per perduts, que l'objectiu és la permanència!
📅 J1 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @GetafeCF
❌ 1️⃣–2️⃣
⚽ Stoichkov
Stoichkov es convertia en el primer jugador del Sabadell en marcar un gol a 1a Divisió 33 anys després! I semblava que serviria per puntuar, però 2 gols d'Ünal a la 2a part ens deixaven sense premi...
📅 J2 ✈ Nuevo Los Cármenes
🆚 @GranadaCdeF
❌ 2️⃣–0⃣
Nova derrota contra un Granada que no va tenir la possessió, però sí les oportunitats més clares. Llàstima la jugada de Madrazo, que hauria suposat l'empat a 1 abans de la mitja part.
📅 J3 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @Alaves
❌ 0️⃣–3️⃣
Vaig decidir simular el partit perquè de tant en tant s'ha de fer i volia tancar una negociació just després de jugar, però ho vaig pagar car amb aquesta derrota. L'heroi del partit? Joselu, amb un hattrick. Image
📅 J4 ✈️ Ciutat de València
🆚 @LevanteUD
❌ 3️⃣–2⃣
⚽ Febas, Stoichkov
El Llevant ens va fotre 2 gols en 11 minuts, però vam ser capaços d'aconseguir l'empat. Malauradament, al 75 ens van fer el tercer i no vam poder reaccionar. No poder puntuar va fer mal...
📅 J5 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @SevillaFC
❌ 0️⃣–2️⃣
Per acabar de fer sang, ens visitava el Sevilla. Doblet d'Ocampos i 5a derrota consecutiva. Image
La premsa ja em posava la soga al coll i la directiva començava a perdre la confiança (56 de nota) però em veia capaç de capgirar la situació.

🗣️ Pere Taulí: "Estem preparats per canviar el rumb. El retorn a 1a mai és fàcil, però els jugadors creuen en la idea. Paciència". ImageImage
📅 J6 ✈️Juegos Mediterráneos
🆚 @U_D_Almeria
✅ 0️⃣–4️⃣
⚽ Mabil, Stoichkov x2, Perinxu
Trenquem la mala ratxa contra un altre recent ascendit!!! Mabil feia el primer i Barpi, amb una jugada brutal, assistia Stoichkov al 30. Rematàvem la golejada als últims minuts de la 2a part.
✨ FINALMENT ACONSEGUIM UNA VICTÒRIA!!! ✨

Després de 6 jornades sumem 3p, però seguim sent cuers. Però no patiu, és evident que hi haurà canvis a la classificació, que el Getafe és líder XD ImageImageImage
El calendari que ens espera a l'octubre és una bona oportunitat per puntuar, però el primer partit és contra el Barça...

Ens hem de concentrar contra el Celta, el Betis, el València (que ja vam eliminar a la copa) i l'Espanyol (un altre recent ascendit que vam guanyar). Image
Què creieu que passarà? El Barça surt amb aquest equip... amb Messi, jugador franquícia, encara de blaugrana 💔💔💔 ImageImage
📅 J7 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @FCBarcelona_cat
❌ 0️⃣–1️⃣
Doncs un Barça modest s'emporta els 3p per un gol solitari d'Aouar. Nosaltres vam provar-ho bastant, però els xuts no van anar entre els 3 pals 🤦‍♂️
📅 J8 ✈️Estadi Abanca-Balaídos
🆚 @RCCelta
➖ 1️⃣–1️⃣
⚽ Farías
Diego Farías entrava al minut 70 i aconseguia el gol de l'empat al 77. És un bon revulsiu i Stoichkov i Barpi, si no marquen, saben que tenen competència a l'onze titular. Tot és bo si això ens ajuda a seguir sumant!
📅 J9 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @RealBetis
➖ 1️⃣–1️⃣
⚽ Barpi, Farrero
Per fi! Després de 9 jornades, Axel barpi acaba amb la sequera i fa el seu primer gol a Primera, que, juntament amb el gol de Farrero, serveix per tornar a sumar un punt! Llàstima que no en siguin 3 pel gol al 85.
📅 J10 ✈️ Mestalla
🆚 @valenciacf_vale
✅ 1⃣–2⃣
⚽ Farrero x2
Segon partit consecutiu de Farrero trobant porteria i que ens permet sumar 3p més contra un València que torna a veure com un equip inferior li guanya la partida!!!
Portem 3 partits seguits puntuant! Els dos últims amb l'esquema del 442 en rombe, on Farrero ha demostrat ser una peça clau amb aquests 3 gols! ImageImageImage
Amb aquests 5p en tenim 8 i hem sortit per primer cop del descens. Ara que juguem contra l'Espanyol tenim l'oportunitat d'agafar més marge!

Jugarem amb la 442 sense Farrero perquè està cansat... Els jugadors amb ritme de 2a no estan acostumats a jugar 3 partits en una setmana xd ImageImageImage
📅 J11 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @RCDEspanyol
✅ 2️⃣–0️⃣
⚽ Barpi, Mabil
Després d'una primera part sense gols, Axel Barpi torna a veure porteria i, al 84, Mabil remata el partit amb un golàs regatejant el porter!
Tanquem el mes d'octubre amb uns resultats boníssims:
❌➖➖✅✅

L'única derrota ha sigut contra el Barça (no hauria de ser cap sorpresa), però, de totes maneres, hem anat de menys a més i hem sumat 8/15p. Res a veure amb l'inici de lliga! Image
Ai, la puta d'oros

evidentment si marquen barpi i farrero el resultat és un 2-2 🤦‍♂️

problemes de copiar i enganxar tants emotis xd
Malauradament, el mes de novembre començava contra un altre rival duríssim...

📅 J12 ✈️Wanda Metropolitano
🆚 @Atleti
❌ 3️⃣–0️⃣
L'Atlètic de Madrid no es deixa sorprendre a casa i Suárez, Hermoso i Sabitzer ens fan tocar de peus de terra una altra vegada. ImageImage
📅 J13 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @CAOsasuna
➖ 0️⃣–0️⃣
Contra l'Osasuna era obligat puntuar, i ho hem fet, però haguéssim pogut aconseguir una victòria. Finalment, empat sense gols a casa (el resultat més difícil d'aconseguir al fifa). Hem de revisar la punteria... ImageImage
A banda de sumar un punt, l'altra bona notícia del partit és el debut de Méndez, un central del planter que té 17 anys i demostra gran potencial. Va jugar uns 25 minuts i vam mantenir la porteria a 0. ImageImage
📅 J14 ✈️ Estadi de la Ceràmica
🆚 @VillarrealCFval
✅ 2️⃣–3️⃣
⚽ Pau Víctor, Barpi, Febas
Parejo ens va fotre dos gols de falta (inevitable ni posant un jugador sota pals), però vam saber respondre cada vegada i marxem de Vila-real amb 3 punts al sarró!
💆‍♂️ Després de 14 jornades podem respirar una mica més tranquils... No estem fora de perill, però hem sortit de la zona de descens i el proper partit serà contra el Valladolid, cuer.

🧐 A la zona alta, l'Atleti ja és líder, el Getafe es manté 3r i Barça i Madrid han d'espavilar. ImageImageImage
Fins ara havia simulat partits difícils, que evidentment havia perdut, i un partit contra l'Alavés, que també em va clavar un 0-3.

Volia veure si contra el cuer érem capaços de guanyar simulant o realment, amb la plantilla actual, simular és tirar sempre els 3p i... Image
📅 J15 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @realvalladolid
✅ 3️⃣–1⃣
⚽ Barpi, Farrero, Stoichkov
Doncs victòria!!! Ens imposem amb solvència amb gols dels dos davanters i de Farrero, que segueix en ratxa. M'agrada imaginar que ha sigut amb un gol de falta 😎 ImageImage
Després de 15 jornades els jugadors ja veuen el seu rol i no tots reaccionen igual: Ezzarfani vol més minuts, Lambros està content tot i jugar molt menys que l'any passat i l'afició no confia en el davanter Farías.

Ah, i Torralba, Perinxu i Febas surten a l'equip de la setmana! ImageImageImageImage
📅 J16 ✈️ Ipurúa
🆚 @SDEibar
✅ 1️⃣–5️⃣
⚽ Barpi x2, Farrero, Farías x2
Golejada històrica a casa l'Eibar amb un doblet de Barpi, un altre gol de Farrero i una exhibició de Farías, discutit per l'afició, que respon amb un doblet. Farem veure que Busquets no fa un error garrafal...
Us poso la jugada del cinquè sencera, que comença amb una recuperació a la frontal i acaba amb el gol de rabona de Farías després d'una bona combinació dels arlequinats 🔝
Faltaven 2 partits per acabar la 1a volta i vaig decidir que els simularia:

📅 J17 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @RealSociedad
❌ 0️⃣–2️⃣
Derrota clara contra l'equip de Sant Sebastià, que ens deixa sense possessió i sense ocasions. ImageImage
📅 J18 ✈ Bernabéu
🆚 @realmadrid
❌ 2️⃣–1⃣
⚽ Barpi
Vaig provar de transformar la 41212 en una 532 amb Madrazo de central per veure si la simulació em putejava menys i, veient el resultat ajustat, penso que sí. A més, Barpi ja sap què és marcar al Bernabéu! ImageImage
🔍 Tanquem la 1a volta en una còmode 11a posició, per sobre d'equips com el València o l'Athletic Club!

🔍 El Barça s'ha posat les piles i ha acabat líder, seguit per la R. Societat i l'Atleti. El Getafe aguanta per sobre del Madrid.

🔍 Celta, Almeria i Valladolid, en descens. ImageImageImage
Sobre el mercat d'hivern:

🔍 Vam renovar M'Changama perquè acabava contracte i podia negociar per marxar gratis.

🔍 Dylan, sense lloc, tornava al Tenerife.

🔍 Hem venut un central del planter per 6M (valor de 3'4).

🔍 Ens vam remetre a la clàusula de Mabil de 18M... es queda. ImageImageImageImage
Hem tancat 2 incorporacions gratis per la temporada vinent:

🔍 Nzonzi (78, 33a). Coneix bé la lliga (ex Sevilla). És molt lent per seguir de MCD, però de DFC pot anar bé.

🔍 Carbonell (68, 24). El català, després de provar sort a Suïssa, completarà el fons d'armari arlequinat. ImageImageImageImage
🔍 El central Méndez tenia molt de futur, però el club volia aconseguir 15M en vendes de jugadors del planter...

🔍 Nzonzi és un perfil que agrada a Taulí (recordem que vaig amb les tàctiques de Bordalás xd) i Carbonell podrà suplir Chochev o M'Changama si al final marxen. Image
Així doncs, les sortides han sigut de joves del planter per fer caixa i els fitxatges són pensant en les sortides de l'any vinent, quan em paguin algunes clàusules i no tingui sentit renegociar els contractes...

També buscava un davanter, però només hi havia Sergi Enrich i NO 🙅‍♂️ ImageImage
Seguim amb els resultats:

📅 J19 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @AthleticClub
✅ 2️⃣–0⃣
⚽ Farías, Perinxu
Els gols de Diego Farías i el capità Perinxu ens donen els 3p, però l'heroi del partit ha sigut Safonov, que ha mantingut la porteria a 0.
👑 Copa Ronda 1 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @RCD_Mallorca
✅ 3️⃣–1⃣
⚽ Barpi x2, Ezzarfani
Doblet de Barpi i gol d'Ezzarfani en un gran partit dels arlequinats, només embrutat pel gol al 89 que deixa sense porteria a 0 a un Froilán que ho havia aturat tot. Seguim vius a la copa!
📅 J20 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @SDEibar
➖ 1️⃣–1️⃣
⚽ Febas
Partit gris contra un Eibar molt justet, però que acaba empatant el partit després que els nostres jugadors perdonin el 2n... No entenc el repartiment de possessió del final del vídeo xd
Després de superar el Mallorca, tornava la Copa contra un Vila-real que havíem pogut guanyar a la lliga 2-3 suant moltíssim...

🔍 Atenció a l'Atleti-Barça ImageImage
A la mitja part estàvem guanyant 2-1, però Barpi arrossegava molèsties per una topada amb un central. En algun moment hauríem de canviar-lo... Image
Teníem el partit controlat, però el típic gol al 86 forçava la pròrroga. I després de la pròrroga venien els penals.

Aquí teniu el vídeo amb tota la tanda... Tindrem sort des dels 11 metres? 🥵🥶
Els penals no són el meu fort en aquest fifa, però és que van on volen... El de Farías pel mig quan apunto a la dreta (i fallo), el de Mabil pel mig quan apunto a la dreta (i gràcies a déu marco), M'Changama, Perinxu... Les grans aturades de Froilán no van ser suficients 😩😭😓
👑 Copa Vuitens 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @VillarrealCFval
❌ 2️⃣–2️⃣(penals:3️⃣–4⃣)
⚽ Farías, Barpi
Ja ho heu vist. Vam perdre a penals després que ens empatessin al 86... Barpi va assistir i marcar abans de marxar lesionat, però ni amb ell ho haguéssim salvat a la loto dels penals 🤷‍♂️
Diem adéu a la Copa amb el cap ben alt. Hem tornat a posar les coses molt difícils a l'equip groguet, però no ha pogut ser.

La temporada que ve m'agradaria ser capaç de fregar les semis. I més veient que sempre cauen equips grans, com l'Atleti o la R. Societat (vigent campiona). ImageImage
📅 J21 ✈️ José Zorrilla
🆚 @realvalladolid
✅ 0️⃣–2️⃣
⚽ Stoichkov
Un doblet de Stoichkov ens permet retrobar-nos amb la victòria en un partit sense Barpi, encara amb molèsties. El Pucela fa aigües i si baixa ens podríem plantejar el fitxatge de Torunarigha, visiblement molest.
📅 J22 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @RCCelta
✅ 1️⃣–0⃣
⚽ Barpi
Axel Barpi retorna als terrenys de joc fent el que li agrada: marcar. I amb només un gol en vam tenir prou per mantenir els 3p a casa contra un Celta que frega la zona baixa.
📅 J23 ✈️ Camp Nou
🆚 @FCBarcelona_cat
❌ 3️⃣–0⃣
Alba, Aouar i Messi ens recorden per què el Barça va líder.

📅 J24 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @U_D_Almeria
✅ 2️⃣–1⃣
⚽ M'Changama x2
Volia veure si podia guanyar simulant contra un equip en descens i M'Changama ho va fer possible. ImageImageImageImage
Després de 24 jornades encaràvem la recta final de lliga en una comodíssima 8a plaça, però lluny d'Europa, així que vaig decidir simular bastants partits per acabar la temporada i començar la 3a amb més ambició 💪 ImageImageImage
📅 J25 ✈️ Sánchez-Pizjuán
🆚 @SevillaFC
❌ 2️⃣–1⃣
⚽ M'Changama
El migcampista de Comores torna a marcar, però és insuficient per puntuar.

📅 J26 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @GranadaCdeF
➖ 2️⃣–2️⃣
⚽ Ezzarfani, Barpi
El Granada aconsegueix un punt amb un gol al tram final. ImageImageImageImage
📅 J27 ✈️ Coliseum Alfonso Pérez
🆚 @GetafeCF
❌ 1️⃣–2️⃣
⚽ Barpi
El gol de Barpi al 84 ens permetia sumar un punt merescut, però Mata ens matava al 89.
📅 J28 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @valenciacf_vale
✅ 3️⃣–1⃣
⚽ González, Pau Víctor, Mabil
Tornem a guanyar el València per tercer cop!

📅 J29 ✈️ Benito Villamarín
🆚 @RealBetis
✅ 1️⃣–2️⃣
⚽ Farías, Mabil
Victòria a casa del Betis amb gols del davanter italobrasiler i de l'australià. ImageImageImageImage
📅 J30 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @VillarrealCFval
❌ 0️⃣–2️⃣
Els gols de Parejo i Bamford tornen a fer que el submarí groc ens passi per sobre.

📅 J31 ✈️ El Sadar
🆚 @CAOsasuna
➖ 1️⃣–1⃣
⚽ Ezzarfani
Ezzarfani segueix aprofitant els minuts i el seu gol ens dona 1p. ImageImageImageImage
Ara tocava rebre el Reial Madrid a la Nova Creu Alta... És el típic partit contra un equip gran que he simulat durant tot l'any, donant-lo per perdut, però veient que estan fent una temporada modesta i tenen mig equip molt cansat, vaig pensar que sí que el podia jugar... Image
📅 J32 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @realmadrid
✅ 2️⃣–0⃣
⚽ Ezzarfani, Barpi
Victòria! La continuïtat d'Ezzarfani es tradueix en un gol d'oportunista i Barpi tanca el marcador culminant una jugada molt ràpida!
Aquí teniu el gol de Barpi des d'un altre angle. Veureu que Koulibaly xoca amb Stoichkov i es queixa... us sembla que calia pitar falta i no deixar seguir la jugada? 🤭
Aquesta victòria ens mantenia vuitens i allunyava definitivament el Madrid de la lluita pel títol. A més, ara jugàvem contra la Reial Societat, que si manté el ritme pot acabar en 3r lloc per davant dels merengues... Image
J33 ✈️ Anoeta
🆚 @RealSociedad
❌ 1️⃣–0⃣
Doncs la Reial no afluixa i amb un gol de Januzaj es queda els 3p.

J34 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @Atleti
❌0️⃣–2️⃣
Nova derrota contra l'Atleti, que amb els gols de Suárez i Lemar intenta seguir la pista al Barça. ImageImageImageImage
Tanquem la lliga amb aquests 4 partits:

📅 J35 ✈️ RCDE Stadium
🆚 @RCDEspanyol
➖ 1️⃣–1⃣
⚽ Farrero

📅 J36 🏠 Nova Creu Alta
🆚 @LevanteUD
❌ 0️⃣–2️⃣

📅 J37 ✈️ Mendizorroza
🆚 @Alaves
➖ 2️⃣–2️⃣
⚽ Stoichkov, Barpi

📅 J38 ✈️ San Mamés
🆚 @AthleticClub
❌ 2️⃣–1⃣
⚽ Barpi ImageImageImageImage
La classificació de la temporada 21-22 queda així:

Barça campió, Reial Societat a Champions, Vila-real i Getafe a Europa League... i nosaltres en una còmode 12a plaça a només 5p del top8!!! L'Espanyol se salva i l'Almeria torna a 2a, acompanyat pel Celta i el Valladolid. ImageImageImage
La copa també és del Barça... doblet culer 🏆🏆

El més curiós és que un equip que ha baixat, com l'Almeria, hagi fet fora a penals el Madrid.

I com que el Barça ha guanyat, el 7è classificat tindrà accés a l'Europa League... L'afortunat és el Sevilla.

ImageImageImage
Sé que molts voldríeu veure ja el Sabadell a Europa, però a mi m'agrada fer les coses a foc lent.

Haver quedat 12è fregant el top8 i guanyant el Madrid em sembla un èxit rotund per un equip que l'any passat no era candidat a pujar sinó al descens a 2B (ara 1RFEF)... Celebrem-ho! Image
Fem com l'any passat i repassem els guanyadors de les altres lligues?

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Liverpool campió de la Premier
🇮🇹 Juve campiona de la Serie A
🇩🇪 Bayer 04 campió de la Bundes
🇫🇷 PSG campió de Ligue 1

3 equips repeteixen títol i la Bundes torna a sorprendre:

ImageImageImageImage
Com l'any passat, a Europa hi tornem a tenir un campió anglès i un alemany... però aquesta vegada són els equips que han guanyat la seva lliga i, per tant, s'emporten un doblet!

🏆 Liverpool campió de la Champions

🏆 Bayer Leverkusen campió de l'Europa League ImageImage
Abans de tancar el fil, mirem algunes estadístiques de la temporada 21-22:

🎯PITXITXI
🥇Suarez x26
🥈Benzema, Parejo (WTF), G. Jesús x23
🥉Oyarzabal x20
🎖️Barpi x13

🏹ASSISTÈNCIES
🥇Oyarzabal x10
🥈Parejo, Stoichkov x9
🎖️Mabil, Febas x5

🧤ZAMORA
🥇Ter Stegen
🥈Oblak
🥉Courtois ImageImageImageImage
La temporada que ve espero que Barpi faci un salt i millori aquests 13 gols en lliga, 19 en total. És molt difícil que en torni a fer 37 o 43, però sé que pot ser més decisiu... Només té 20 anys i espero que vulgui seguir creixent aquí, que la seva clàusula és accessible... ImageImage
Els jugadors més importants han sigut:

🥇Barpi: 19⚽️+8🏹
🥈Stoichkov: 10⚽️+11🏹
🥉Farrero: 7⚽️+3🏹
🏅Farías: 6⚽️+4🏹
🏅Mabil: 5⚽️+6🏹
🏅Febas: 3⚽️+5🏹
🎖️Perinxu: 43📅+2⚽️
🎖️Molina: 39📅
🎖️Quintillà: 34📅+3🏹

També m'han agradat molt Safonov, Torralba i Ezzarfani. ImageImageImageImage
De qui esperava més és de Madrazo (ho ha fet bé però tenia expectatives molt altes) i Busquets (molts errors en sortida de pilota que m'han costat gols). Pau Víctor ha sigut menys important per la competència, però m'agrada, i Aday es retirarà després de jugar només 6 partits. ImageImageImage
Com podeu veure en algunes fotos, hi ha clàusules de rescissió que són molt sucoses pels altres equips.

La idea a la T3 és acceptar que som un club petit venedor sempre que no em vulguin fitxar els jugador-mecenes... ImageImageImageImage
Però m'han donat +70M de premi per quedar 12è xddd

No té cap sentit i seguiré fitxant poc i barat, però potser inverteixo una mica de pasta en millorar alguns contractes i ampliar clàusules inferiors al valor dels meus jugadors. Image
Segueix la 3a temporada en aquest fil:

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Drulic MQ — Fifa en català

Drulic MQ — Fifa en català Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @DrulicMQ

Oct 6, 2021
QUINA ÉS LA COSA MÉS SURREALISTA QUE US HEU TROBAT AL #FIFA22???

Jo ho tinc clar... l'Olympiakos ha guanyat la Champions 2021/22 🏆🔴⚪️🇬🇷

Serà difícil superar això... i som al mes d'octubre XD
Al principi pensava que era un bug de la notícia, perquè quan l'obria em sortia el fons de la Conference League, però no. El guanyador de CL ha sigut el GIrondins de @DesenfocadoGmr 🏆🇫🇷
I el camí que ha seguit l'Olympiakos no ha sigut gens fàcil:

-Fase de grups vs el City, el Porto i el Marsella

-Vuitens vs la Juventus (victòria a penals)

-Quarts vs PSG (global 4-6)

-Semis vs Barça (global 5-3)

-Final vs Chelsea (1-2)
Read 15 tweets
Sep 8, 2021
Fa uns dies vam acabar la 3a temporada amb el @CESabadell

👀 Avui veurem com queda configurada la plantilla per intentar repetir (o millorar) aquesta 4a posició i fer un bon paper a la Champions i, d'una vegada per totes, arribar lluny a la copa.

🔷TEMPORADA 2023-24🔷

Els objectius de la directiva ens fan pensar que hi haurà molts moviments a l'estiu...

🔍 Augmentar el valor de club venent jugadors.

🔍 Seguir apostant per joves del filial.

🔍 Fitxar 2 jugadors de Nord-amèrica.

🔍 Tornar a classificar-nos per Europa.
🟩 FITXATGES 🟩

Els 2 primers reforços els vam tancar al final de la temporada anterior:

MCD Rebeilo Mestres 🇧🇷 21, 77

MC Andreu 🇪🇸 36, 72

🔍 Una jove promesa que fa el salt de la lliga belga a una lliga top i un veterà del Barça que, per tant, té experiència a Europa. ImageImageImage
Read 164 tweets
Aug 15, 2021
Comencem la 3a temporada, si t'has perdut la 2a, aquí la tens:

🔷TEMPORADA 2022-23🔷

Els objectius de la directiva són, potser, menys ambiciosos que els nostres:

🔍 Arribar a setzens de copa ➡️ Vull arribar a quarts per primer cop.

🔍 Repetir zona de mitja taula ➡️ Vull entrar a Europa.

🔍 Aconseguir 10 victòries fora de casa ➡️ D'acord.
Tema plantilla també tenen 2 objectius:

🔍 Minuts pels joves ➡️ Madrazo de MCD i pujaré Xisco Reina perquè jugui en banda.

🔍 Fitxar un MC/DC clau ➡️ D. Farías es retirarà, però segueixo amb Barpi/Stoichkov. Veig més important reforçar el mig i que marxin Chochev o M'Changama. ImageImageImageImage
Read 153 tweets
Aug 1, 2021
💙🤍 Estic començant un mode carrera amb el @CESabadell 🤍💙

Aniré explicant per twitter com queda la plantilla amb els fitxatges i les vendes i també faré un resum dels partits i tota mena de coses que trobi importants!

No descarto fer també algun directe... Image
Ja us vaig dir que era imprescindible fer alguna cosa amb el Sabadell aquest any que sortien al FIFA perquè a final de temporada potser no seguien a 2a...

Nem a veure què hauria passat si l'entrenador hagués sigut Pere Taulí 👀 Image
🔷TEMPORADA 2020-21🔷

🔍 Aquesta era la plantilla inicial amb un sistema de 532 (o 352) que feia servir l'anterior entrenador, Antonio Hidalgo.

🔍 Pere Taulí apostarà per un 442 per aprofitar els jugadors que té en banda i mantenir 2 davanters. ImageImage
Read 132 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(