Epidemija COVID-19 je - med drugim - razgalila tudi neprijetno resnico o našem šolskem sistemu... Pri fiziki na eni od ljubljanskih (javnih) gimnazij so se dijaki recimo učili, da se z virusom sploh ne moreš okužit 🤷... #TrohaNimaJurja
🧵1/4
Ta isti učitelj na isti gimnaziji je v okviru pouka fizike dijakom tudi razložil, da je španska gripa nastala zaradi radijskih valov 📻, COVID-19 pa je posledica 5G 📱 🥴... #TrohaNimaJurja
🧵2/4
Epidemija COVID-19 razkriva, da se lahko še zanesemo na zdravo pamet dijakov, ki prepoznajo, kdaj učitelj (fizike) -namesto tistega, za kar je plačan- prodaja teorije zatore... če pa tega ne bomo ustrezno naslovili, se zna tudi ta zdrava pamet pokvarit ... #TrohaNimaJurja
🧵3/4
Zadnji "best-off" te ure "fizike", za katero je tale učitelj porabil celo šolsko uro (in ob začetku letošnjega leta še eno), pa vsebuje razlago, da maske niso učinkovita zaščita. Tudi to očitno plačujemo v okviru našega javnega šolskega sistema 🧐🥴... #TrohaNimaJurja
🧵4/4
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
Zaradi odziva na mojo 🧵 o "dodatnih vsebinah" gim. fizike najprej nekaj pojasnil. Posnetek je resničen. Glas je spremenjen, ker moj namen ni osebna diskreditacija. Najlažje je odstraniti iz sistema posameznika, ga natakniti na križ in si oddahniti.
Žal to ne reši (sistemske) težave. Zato se zgolj ob odstranitvi enega zopet pojavi(jo) nov(i) posameznik(i)... Že videno. Ne samo v šolstvu, tudi v gospodarstvu (tranzicijska privatizacija) in drugod. Gre namreč za kombinacijo sistemskih pomankljivosti in človeške narave.
🧵2/10
Posnetek je iz jan./feb. 2021 (šolanje na daljavo). Letos na uri v živo se je zgodba (razlaga) pri istem učitelju ponovila. Posnetka letošnje ure ni(mam). To kaže na sistemsko težavo našega šolskega sistema, ki nima notranjih mehanizmov nadzora kakovosti poučevanja.
🧵3/10