Xavier Climent Profile picture
Jan 23, 2022 8 tweets 3 min read Read on X
Avui volia fer un twitter spaces amb gent q coneix i practica la nova medicina germànica la del Dr. Hamer, però no ha estat possible pq tenen por, ho explico en aquest vídeo

Fil
A mi m'agrada molt la Realitat Virtual, però hi ha un problema, mareja, es coneix com motion sickness
L'explicació sobre pq ens passa això, pq ens maregem? intramed.net/contenidover.a…
El nostre cervell activa un sistema de defensa innat pq creu q ens hem intoxicat, és una reacció biològica no racional
Pq no es pot reconèixer q la nostra ment, sí ens pot generar malalties?
Pq llavors no es pot contemplar q els tumors els ha generat el nostre cervell?
Oblidem q per molt racionals q siguem, no deixem de ser animals biològicament parlant, i el nostre cervell davant un perill o amenaça es posa en alerta i activa unes defenses, sense nosaltres ser conscients
El Dr. Hamer el q va fer és tipificar tots aquests schocks mentals traumàtics i establir a quina part del nostre organisme es pot manifestar

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh

Keep Current with Xavier Climent

Xavier Climent Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @ivaxsirc

Feb 5
Vull explicar una experiència personal que explica per què tinc serioses reticències amb la prohibició de les xarxes socials als menors.

Fil
1️⃣
Durant la pandèmia vaig publicar a YouTube vídeos de metges i científics acreditats, amb opinions contràries al relat oficial.

Quan els vaig publicar, NO incomplien cap norma de la plataforma.
2️⃣
Temps després, YouTube va canviar les seves polítiques internes.
Resultat:
-vídeos eliminats
-sanció al canal
-prohibició temporal de publicar
Podia entendre q els eliminessin, però castigar amb efecte retroactiu???
Read 42 tweets
Nov 29, 2025
Avui comparteixo una conferència que m’ha agradat especialment. De la @ParrenyoEncarna diu coses que, agradin o no, interpel·len. Crec que és molt encertada en molts punts. Faré un petit resum i trossos del vídeo sencer

Filyoutube.com/live/ebhsEDC6-…
1/ La seva idea central és clara:
👉 Sense recuperar el caràcter català, no recuperarem ni la llengua ni la nació.
No és només política: parla del nostre esperit, de la voluntat d’ésser i de com s’ha anat erosionant.
2/ Parla de la por com a arma de dominació. Segons "No ens dominen perquè siguin més forts, sinó perquè ens han afeblit la voluntat, ens han fet creure febles i ens han tret caràcter".
Read 16 tweets
Nov 27, 2025
1/11 Joan, quan la Sílvia Orriols assenyala que el sistema de pensions actual és insostenible, no va desencaminada. El sistema de repartiment depèn que hi hagi molts actius pagant per pocs jubilats. Però això ja no és així: som menys, vivim més i cotitzem menys anys.
2/11 Això no és opinió, és matemàtica bàsica. Si cada cop hi ha més gent cobrant i menys gent aportant, el sistema no pot aguantar eternament només afegint pedaços. Algú ho havia de dir en veu alta, encara que incomodi.
3/11 I aquí ve la part incòmoda: l’edat de jubilació seguirà pujant. Arribarà un punt en què molta gent es morirà abans d’haver pogut gaudir del que ha estat cotitzant tota la vida. Per això em remeto a una frase que ho il·lustra:
“Els homenatges, en vida”
Read 11 tweets
Nov 22, 2025
La normalització de la barbàrie (i per què és tan perillosa)

Fil
1/ Quan era adolescent vaig veure Robocop. Una peli trencadora, sí, però el que més recordo no és el robot: són les notícies fictícies que apareixien a la tele… Assassins, apunyalaments, terrorisme, drogues… coses que a la tele d’aquella època no sortien mai.
2/ Recordo perfectament pensar: “Quina exageració. Això no passa. Això a la tele no ho dirien mai.”
Però l'altre dia la vaig tornar a veure de gran… i em vaig adonar d’una cosa inquietant: ara aquelles notícies ja no em sorprenien.
Read 25 tweets
Nov 18, 2025
LA GRAN TRAMPA QUE NINGÚ EXPLICA SOBRE LES FAMÍLIES I EL TREBALL A CATALUNYA

Fil
1/Una reflexió importantíssima.
La trampa en què viu la classe mitjana catalana no és casual.
És un model perfectament dissenyat.
I quan ho veieu, tot començarà a encaixar.
2/Fins ara hem parlat del cas d’una persona treballant.
Però… què passa quan treballen els dos adults d’una família (parella o matrimoni) amb dos fills?

Prepareu-vos, perquè aquí és on tot fa clic.
Read 24 tweets
Nov 17, 2025
Voleu saber per què tanta gent votarà Aliança Catalana? No és radicalització: és supervivència.

Fil
1️⃣ Vaig trobar-me un company de carrera. Feia molts anys que no ens veiem i parlant de tot, em deixa anar:
“Jo a les següents votaré AC. I se me’n fot si em diuen q soc d’ultradreta. Això ja no es pot aguantar més. Cal posar ordre".
Aquesta frase no és anecdòtica. És un símptoma.
2️⃣ Parlo possiblement d’un perfil concret: classe mitjana treballadora, gent normal, molts formats en escoles privades o concertades, fills de famílies dels 70–90's que van créixer amb l’ideal d’ascens social. Forquilla de 35 a 55 anys
Read 22 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!

This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(