Xavier Climent Profile picture
Jan 29, 2022 82 tweets 16 min read Read on X
Fa uns dies vaig posar un fil sobre una tal Nova Medicina Germànica, creada pel Dr Hamer, aquesta nova medicina, va ser molt polèmica pq va tenir molt d'interès a Espanya el novembre de 1994 en un programa de TV2

Fil
Adelina castillejo es va atrevir a presentar una altre tipus de medicina contra el càncer, una medicina oposada a la tradicional, ho va pagar car posteriorment, però no és l'obligació d'un programa q es deia preguntas i respuestas plantejar-ho?
Doncs el curiós del cas és q una persona va veure el meu tuit, i resulta q aquesta persona havia estat a l'escola del 1-O amb mí i, per tant, tenia el meu telèfon, i em va escriure per whatsapp sobre el tuit del Dr Hamer.
En el text em diu:
"Bona tarda Xavier, vaig estar amb tú a l'1-O donant un cop de mà, he vist el teu fil, i t'he de dir q la meva dona la van donar per desahuciada els metges tradicionals per un càncer molt agressiu.
Però li van parlar del mètode Hamer i ara està perfecte 12 anys després, els metges encara no s'ho expliquen, pq li donaven entre un i dos mesos de vida."
Hòsties!! Això no és un testimoni d'un conegut q li ha dit a un altre, noooo, és una persona q conec i em diu q la seva dona q la donaven per terminal i és viva!!
Clar, davant això, i sempre amb el meu objectiu d'informar a la gent de coses q els pot ser bones, els testimonis del programa de televisió de 1994 q s'havien curat amb el seu mètode i els metges tradicionals els li havien donat només mesos de vida pren molta més rellevància.
Ana Pena era de l'equip assessor del programa i va curar-se de càncer amb el mètode del Dr Hamer, és de suposar q per això van dedicar un programa
El que diu és indiscutible quan a algú li diagnostiquen càncer no li saben explicar el pq tens un tumor, al final ho deixen a un: has tingut mala sort toca a qui li toca, el q a la gent li genera més preocupació, pq a mí?
Les alternatives per curar-se ja sabem quines són, les mateixes d'ara, però ella va voler informar-se com periodista q era, d'altres mètodes.
Un conflicte de tipus mental, veurem q tots els testimonis parlen de conflicte de tipus mental, és un patró q es repeteix amb els testimonis q els van diagnosticar càncer.
Quan un diu a la família, vull provar un altre mètode no ha de ser gens fàcil.
El més sorprenent de tots els testimonis q surten és q deixen la medicina convencional pq troben sentit al mètode Hamer, els omple aquells interrogants, sino no ho farien, ningú amb dos dits de fronts deixa un mètode i s'arrisca a més amb un pronòstic tan negatiu
Ella recalca q la gent ha de saber aquesta nova medicina, és evident, si a ella li ha funcionat, i aquesta teràpia contra el càncer, no es passiva, sino q et fa analitzar i conèixer-te a tu mateix a part de saber q tens un problema i depèn només de tu arreglar-ho.
Ara escoltarem una de les primeres persones tractades pel Dr. Hamer
És fascinant no? Llegeix un llibre, entén el q li ha succeït, resol el seu conflicte i es cura.
Un apunt aquest llibre i tota la seva obra la van voler comprar, volien el seu copyright, si cedia el copyright i deixava de dedicar-se a la Nova medicina germànica, li donarien la condicional, Hamer era en una presó francesa i es va negar
Sabia q si cedia el copyright, l'obra desapareixeria, com tots els invents o projectes bons i gratuïts per la humanitat q han desaparegut, el personatge que li va oferir en repetides ocasions aquesta sortida estava per sobre dels jutges i magistrats de la Cort Suprema francesa.
Aquesta senyora es va curar amb el seu mètode i diu una cosa molt important: la por, el terror, l'horror és el q ens posa malalts
Ara escoltarem un altre testimoni
Medicina de vida o de sobreviure, i com els va funcionar s'han dedicat a transferir el coneixement, i fixeu-vos q diu una cosa molt important: escolto molt pq la nova medicina cal escoltar molt, i jo se q el es passa quan estàs superant el càncer.
Clar no ha de ser el mateix q una persona et digui farem quimio radio... q algú q ho ha passat et digui aquest dolor és normal vol dir q t'estas curant, jo tb el tenia, hi ha un moment q et sembla q et moriràs però ho superes.
I ara escoltarem el testimoni de la primera pacient espanyola del Dr. Hamer.
Li van donar pocs mesos de vida, però ella tenia clar q era part del procés de curació, l'Adelina fa una pregunta molt interessant: i qui no estigui tan preparat intel·lectualment és capaç d'assimilar, comprendre i utilitzar-lo per sanar?
I diu una cosa molt important quan un està entre la vida o la mort, la teva receptivitat es molt oberta, i llavors quan llegeixes la llei, és molt contundent, molt lògica, molt clara.
I porta a un procés de sinceritat i honestedat en si mateix, mirar q ha generat el conflicte l'arrel del problema, com podeu veure aquesta medicina requereix d'un analisis d'un mateix, no som pacients, i el metge només et dona pautes, depèn de tú i la teva determinació de viure.
Continuarà amb les explicacions del Dr. Hamer, però primer heu d'assimilar q hi ha una medicina q està prohibida, perseguida i tenia una efectivitat del 95% i la gent q la practica i explica té por de donar la cara pq?
Pq el desembre del 2008 un treballador de TVE va comprovar q en els arxius de TVE Madrid només hi havien els màsters del primer i segon programa.
El master i totes les copies del tercer programa "¿TODOS CONTRA HAMER?" havien desaparegut misteriosament tb de la base de dades, tan malament els de la medicina oficial van fer-ho q van voler eliminar tot rastre?
No us perdeu la continuació
L'Adelina no va portar a un qualsevol, com ella diu té un gran currículum el Dr Hamer, i el més imp fa anys q està estudiant i investigant per arribar a una conclusió
Ell es va començar a dedicar per trobar una resposta al seu càncer i de la seva dona, davant el shock traumàtic com suposa la mort d'un fill, per tant no tenia gens d'interés econòmic sino de trobar respostes.
Com sempre dic l'observació és fonamental escolteu
Ell va veure que hi havia patrons similars amb tots els casos de càncer, en un shock
Se li va presentar un ultimàtum al davant o abandono l'hospital o segueixo amb el projecte
Va decidir seguir i va descobrir la llei de ferro del càncer, psique, cervell, òrgans
El Dr. Hamer va donar una explicació científica a les malalties, com ell diu podien llavors calcular i saber on apareixeria el càncer, tot depèn del shock q rep una persona
La segona llei la llei bifàsica
Fase freda, conflicte actiu, Fase calenta en cas q es pugui resoldre el conflicte
El Dr continua, però ella el talla, pq veu massa intel·lectualitat al q està explicant, i sintetitza el q ha dit per si ho ha entès correctament
Gràcies a aquesta explicació del Dr Hamer, vaig entendre una cosa q a mi em pasa i no soc l'única persona, sé del cert q li passa a més gent
Mireu quan tinc vacances cap a la segona setmana de vacances em trobo fatal, tinc malestar, estic cansat, tremolo a vegades, i vaig observar q era sempre quan feia vacances, no tenia sentit, ara té tot el sentit.
En la vida cotidiana portem molts un ritme molt estressant, desde q ens aixequem anem amb preses, presa per dutxar-se, presa per vestir els nens, presa pq esmorzin, q no hi hagi cap imprevist d'ultima hora
pressa per deixar els nens a cole, presa pq has aparcat en un lloc q no pots, les cues del mati al cotxe si vas amb cotxe particular, pressa per aparcar, pressa per arribar a la feina, i una vegada ets a la feina ja respires
I això no és un dia, és cada dia, un dia rere un altre, menys el cap de setmana, el teu cos sense q t'adonis està biològicament sempre en alerta, el teu cervell fa q aguantis un ritme, et predisposa a aguantar-lo.
i llavors venen vacances i ja no tens la pressa del dia a dia, el cervell ja no està en alerta i torna a una situació normal, i triga a donar les ordres al organisme per relaxar-se, i quan em relaxo i baixo el ritme em trobo malament, però pq estic en la fase de curació
És a dir el normal no es portar un ritme així cada dia, segons el doctor Hamer el dia a dia es la fase freda tinc un conflicte i cada dia visc amb ell, el cervell no obstant ens prepara per suportar aquest nivell de estrès, i quan tens vacances entres a la fase calenta,
el conflicte ja no hi és i està solucionat amb el q el meu organisme torna a la normalitat, però com ha estat molt temps amb el conflicte, triga a recuperar-se.
Gràcies a aquesta manera d'entendre el fet de posar-te malalt, entenc q quan em trobi malament, no m'haig de posar més nerviós, i pensar pq em pasa, al contrari si em trobo malament ara sabré q el meu cos s'està curant, per això estare més cansat i necessito descansar més.
M'ho prendre d'una altra manera pq ara ja sé q el q em passa té una explicació lògica, cosa q abans no la tenia, i això em predisposava a trobar-me encara més malament.
I és q com diu el Dr Hamer aquesta nova medicina no és aplicable només al càncer
La cinquena llei: qualsevol malaltia en realitat és un programa especial biològic raonable de la natura, no és un càstig de la natura q destrueix a l'home, sino q és una reacció bona de l'organisme davant un conflicte
I ens dona un exemple
El problema és q no entenem q som animals biològicament parlant, i com animals el nostre cervell de manera inconscient fa q el nostre organisme actuï d'una manera o una altra.
Potser alguna vegada heu escoltat q una mare ha pogut aixecar un cotxe per salvar el seu fill, sembla un mite urbà, però s'han donat casos, mireu bbc.com/mundo/especial…
ara segons el q ens ha explicat el Dr. Hamer té tot el sentit.
Com som animals biològicament parlant, el cervell davant el DHS q suposa veure el seu fill en perill, li atorga tot el necessari pq sigui capaç d'aixecar un cotxe, després la dona estarà esgotada, li farà mal tot, però el shock permet q el cervell actui per salvar el seu fill.
Exactament passa amb els animals, quan un ratolí veu un gat, automàticament té un shock, supervivència, i el cervell de manera innata dona les ordres al cos pq bombegi més de pressa el cor, pugui tenir més capacitat pulmonar, els muscles puguin reaccionar més ràpidament
En definitiva capacita al ratolí durant uns instants pq pugui sobreviure, aguditzant tots els òrgans q assegurin la seva supervivencia, despres el ratoli si sobreviu necessitara més temps per recuperar-se de lo normal, tot depenent del shock i del temps q ha durat
La mateixa norma s'aplica al esser humà, i no som conscients q moltes vegades aquest ritme de vida q portem el cervell interpreta q em d'estar alerta, i això no és bo per la salut.
A més en el cas del càncer encara es més negatiu, quan a un li diagnostiquen càncer el món li cau a sobre, a part del shock traumatic q li ha generat s'afegeix el shock de la noticia, mai una persona interpreta, eiii el cervell m'esta donant un avís i s'està solucionant.
Exactament, sempre he pensat q la persona q li diagnostiquen càncer, mor tres vegades, quan li diuen la notícia, quan li extirpen el tumor, han de fer tractament o les dues coses, i tan si el supera com no la mort biològica.
Això és molt fàcil de dir ho reconec, però aquesta nova medicina té un enfoc diferent, el dolor q pateixes és part de la curació, i per tant no has d'anular el cervell, si l'anules no hi ha solució
La morfina és el q et mata, la morfina anul·la la teva voluntat de curació, el q evita el dolor tb fa q al final moris, quina gran controversia.
En la nova medicina segons el Dr Hamer si un sap q el dolor durarà entre sis i vuit setmanes i despres viuràs es pot suportar millor
Com vaig posar en una gràfica es preveu q pel 2030 mes del 50% de la població patirà alguna mena de cancer, això és terrible
Per això crec q és imp q la gent sàpiga aquesta informació no q la cregui, sino q sapiga q hi ha una nova medicina q es va silenciar, menystindre, i q aqui va rebre ordres de molt a dalt, per desacreditar-la
El fil continuarà amb metges q practicaven el metode Hamer, però aquí tenen uns exemples de shocks DHS a on afecten:
Càncer de mama esquerra: Conflicte: mare-fill, filla-mare o del niu. exemple: autoretret de la mare perquè se li va deixar anar el seu fill de la mà i va ser atropellat. Solitud i sentiments d'abandó perquè els fills es casen i se'n van de la casa.
Focus inflamat al cervell: àrea lateral dreta.
Càncer de mama dreta: Conflicte: preocupacions o baralles amb la parella o amb un parell (amic-amiga, company de feina, etc.).
Focus: àrea lateral esquerra del cervell.
Càncer d'estómac:
Conflicte: “no puc pair, això que em va passar, em van treure els meus diners que vaig invertir en aquesta financera, se'n van anar amb els meus diners”, em deia un pacient.
Focus: part lateral dreta del pont cerebral.
Càncer de còlon: Conflicte: contrarietat indigesta, “brutícia”. Acusació penal injusta. Focus: zona medial del pont cerebral.
Càncer de Pròstata:
Conflicte emocional: és un conflicte sexual. El pacient es pot sentir abandonat per la seva parella.
Zona de cervell afectada: zona medial del pont cerebral.
3 entrega
Anem a veure el q diuen els metges q aplicaven la nova medicina germànica
Són lleis q s'han de complir en el 100% dels casos, ostres!! poden precisar tant?
Les preguntes no seran etèries, aniran directament enfocades en funció de la seva simptomatologia. Hi ha molts tractaments q interrompen el procés de curació
Interessant el q diu, ni hi ha malalties sino malalts
Existeixen percentatges molt elevats de curació, si la persona entén la nova medicina
Si això es bó pq no s'aplica més pq no es fa public?
Al Doctor Hamer li van retirar la llicència de metge, el van posar a presó, el van coaccionar i pressionar pq cedís el copyright, el van desprestigiar, menystenir, en comptes d'aprofundir i investigar més sobre el q ell deia.
El van enfonsar i van enfonsar a la nova medicina i tota la gent q la practicava, avui dia la gent q ho fa si és metge li poden retirar la llicència, i per tant tots els q ho fan, ho fan en secret o no poden ser metges, amb el q llavors s'etiqueten com xarlatans i embaucadors
En l'entrega final veurem la part final on posaré els fragments del vídeo ¿todos contra hamer?
Que es va fer degut a les pressions q va rebre TVE i el seu director per haver donat veu a Hamer, cal recordar q l'emissió d'aquell programa va ser esborrat el màster del vídeo i la seva base de dades, com si mai hagués existit, tan malament ho van fer els metges convencionals?

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh

Keep Current with Xavier Climent

Xavier Climent Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @ivaxsirc

Feb 5
Vull explicar una experiència personal que explica per què tinc serioses reticències amb la prohibició de les xarxes socials als menors.

Fil
1️⃣
Durant la pandèmia vaig publicar a YouTube vídeos de metges i científics acreditats, amb opinions contràries al relat oficial.

Quan els vaig publicar, NO incomplien cap norma de la plataforma.
2️⃣
Temps després, YouTube va canviar les seves polítiques internes.
Resultat:
-vídeos eliminats
-sanció al canal
-prohibició temporal de publicar
Podia entendre q els eliminessin, però castigar amb efecte retroactiu???
Read 42 tweets
Nov 29, 2025
Avui comparteixo una conferència que m’ha agradat especialment. De la @ParrenyoEncarna diu coses que, agradin o no, interpel·len. Crec que és molt encertada en molts punts. Faré un petit resum i trossos del vídeo sencer

Filyoutube.com/live/ebhsEDC6-…
1/ La seva idea central és clara:
👉 Sense recuperar el caràcter català, no recuperarem ni la llengua ni la nació.
No és només política: parla del nostre esperit, de la voluntat d’ésser i de com s’ha anat erosionant.
2/ Parla de la por com a arma de dominació. Segons "No ens dominen perquè siguin més forts, sinó perquè ens han afeblit la voluntat, ens han fet creure febles i ens han tret caràcter".
Read 16 tweets
Nov 27, 2025
1/11 Joan, quan la Sílvia Orriols assenyala que el sistema de pensions actual és insostenible, no va desencaminada. El sistema de repartiment depèn que hi hagi molts actius pagant per pocs jubilats. Però això ja no és així: som menys, vivim més i cotitzem menys anys.
2/11 Això no és opinió, és matemàtica bàsica. Si cada cop hi ha més gent cobrant i menys gent aportant, el sistema no pot aguantar eternament només afegint pedaços. Algú ho havia de dir en veu alta, encara que incomodi.
3/11 I aquí ve la part incòmoda: l’edat de jubilació seguirà pujant. Arribarà un punt en què molta gent es morirà abans d’haver pogut gaudir del que ha estat cotitzant tota la vida. Per això em remeto a una frase que ho il·lustra:
“Els homenatges, en vida”
Read 11 tweets
Nov 22, 2025
La normalització de la barbàrie (i per què és tan perillosa)

Fil
1/ Quan era adolescent vaig veure Robocop. Una peli trencadora, sí, però el que més recordo no és el robot: són les notícies fictícies que apareixien a la tele… Assassins, apunyalaments, terrorisme, drogues… coses que a la tele d’aquella època no sortien mai.
2/ Recordo perfectament pensar: “Quina exageració. Això no passa. Això a la tele no ho dirien mai.”
Però l'altre dia la vaig tornar a veure de gran… i em vaig adonar d’una cosa inquietant: ara aquelles notícies ja no em sorprenien.
Read 25 tweets
Nov 18, 2025
LA GRAN TRAMPA QUE NINGÚ EXPLICA SOBRE LES FAMÍLIES I EL TREBALL A CATALUNYA

Fil
1/Una reflexió importantíssima.
La trampa en què viu la classe mitjana catalana no és casual.
És un model perfectament dissenyat.
I quan ho veieu, tot començarà a encaixar.
2/Fins ara hem parlat del cas d’una persona treballant.
Però… què passa quan treballen els dos adults d’una família (parella o matrimoni) amb dos fills?

Prepareu-vos, perquè aquí és on tot fa clic.
Read 24 tweets
Nov 17, 2025
Voleu saber per què tanta gent votarà Aliança Catalana? No és radicalització: és supervivència.

Fil
1️⃣ Vaig trobar-me un company de carrera. Feia molts anys que no ens veiem i parlant de tot, em deixa anar:
“Jo a les següents votaré AC. I se me’n fot si em diuen q soc d’ultradreta. Això ja no es pot aguantar més. Cal posar ordre".
Aquesta frase no és anecdòtica. És un símptoma.
2️⃣ Parlo possiblement d’un perfil concret: classe mitjana treballadora, gent normal, molts formats en escoles privades o concertades, fills de famílies dels 70–90's que van créixer amb l’ideal d’ascens social. Forquilla de 35 a 55 anys
Read 22 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!

This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(