ATENCIÓ!! Interessantíssima entrevista del 2015 q ens parla sobre el nostre sistema immunitari, demostra q amb la pandèmia estem fent el contrari del q cal fer per tenir un sistema immunitari fort
Fil
El primer de tot és entendre com funciona el nostre sistema immunitari
1.000 milions d'intrusos diferents quina passada!
El que ens diu aquesta catedràtica encaixaria precisament amb el q deia el Dr. hamer tb, que tots els nostres sistemes estan comunicant-se contínuament desde q naixem i quan estan en equilibri tenim salut
Molta, molta atenció al q diu ara, pq és l'afirmació del q va estudiar el Dr. Hamer. Aquesta catedràtica de fisiologia diu textualment q si la gent està deprimida, amb ansietat o té la pèrdua d'un ésser estimat té més facilitat de tenir un procés infecciós o desenvolupi un càncer
El Dr. Hamer tot això ho va tipificar en el seu llibre, per tant si us fixeu sobre el q diu aquesta senyora, el nostre estat anímic és fonamental, i la pandèmia amb el confinament, la por, la falta de petons, d'abraçades, falta d'alegria pot fer q ens posem malalts.
I en Punset ho entén perfectament, el meu sistema nerviós repercuteix amb la meva salut oi?
I pareu atenció amb l'experiment
Si tenim por, si tenim ansietat estarem immunodeprimits i tenim més possibilitats de morir abans. Per tant, la por augmenta molt la possibilitat de tenir un sistema immunitari molt dèbil.
L'estrès és necessari a la vida, però controlat
El q ha dit encaixa perfectament en el q ens deia el Dr. Hamer tb, quan rebem un shock traumàtic es produeix aquest desequilibri q la senyora ens menciona, nosaltres estem preparats per absorbir petits shock, però no un gran shock
El problema q tenim amb la vida q portem, es q tenim el cos en alerta contínuament i això no és gens bo per la nostra salut pq ens baixen les defenses
Som responsables de com podem mantenir la nostra salut i per tant de la nostra vida i qualitat de vida.
I ens parla de les cèl·lules natural killer q en vaig parlar en un fil, q són les q s'està demostrant q maten el COVID, les q fa q molta gent per això no li afecti el COVID
I ara ens parla del q el Dr. Hamer ho defineix com la fase freda i fase calenta
Els individus q viuen més són els q aconsegueixen tenir un sistema immunitari jove.
Aquests senyals d'alerta q ens parla ara són precisament els patrons q va establir el Dr. Hamer en el seu llibre i les seves 5 lleis biologiques
Ja ho heu vist i ho heu escoltat d'una catedràtica, tot està connectat, i som éssers biològics,i el nostre estat d'ànim i el nostre ritme de vida és fonamental per tenir un sistema immunològic fort.
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
1️⃣
Durant la pandèmia vaig publicar a YouTube vídeos de metges i científics acreditats, amb opinions contràries al relat oficial.
Quan els vaig publicar, NO incomplien cap norma de la plataforma.
2️⃣
Temps després, YouTube va canviar les seves polítiques internes.
Resultat:
-vídeos eliminats
-sanció al canal
-prohibició temporal de publicar
Podia entendre q els eliminessin, però castigar amb efecte retroactiu???
Avui comparteixo una conferència que m’ha agradat especialment. De la @ParrenyoEncarna diu coses que, agradin o no, interpel·len. Crec que és molt encertada en molts punts. Faré un petit resum i trossos del vídeo sencer
1/ La seva idea central és clara:
👉 Sense recuperar el caràcter català, no recuperarem ni la llengua ni la nació.
No és només política: parla del nostre esperit, de la voluntat d’ésser i de com s’ha anat erosionant.
2/ Parla de la por com a arma de dominació. Segons "No ens dominen perquè siguin més forts, sinó perquè ens han afeblit la voluntat, ens han fet creure febles i ens han tret caràcter".
1/11 Joan, quan la Sílvia Orriols assenyala que el sistema de pensions actual és insostenible, no va desencaminada. El sistema de repartiment depèn que hi hagi molts actius pagant per pocs jubilats. Però això ja no és així: som menys, vivim més i cotitzem menys anys.
2/11 Això no és opinió, és matemàtica bàsica. Si cada cop hi ha més gent cobrant i menys gent aportant, el sistema no pot aguantar eternament només afegint pedaços. Algú ho havia de dir en veu alta, encara que incomodi.
3/11 I aquí ve la part incòmoda: l’edat de jubilació seguirà pujant. Arribarà un punt en què molta gent es morirà abans d’haver pogut gaudir del que ha estat cotitzant tota la vida. Per això em remeto a una frase que ho il·lustra:
“Els homenatges, en vida”
La normalització de la barbàrie (i per què és tan perillosa)
Fil
1/ Quan era adolescent vaig veure Robocop. Una peli trencadora, sí, però el que més recordo no és el robot: són les notícies fictícies que apareixien a la tele… Assassins, apunyalaments, terrorisme, drogues… coses que a la tele d’aquella època no sortien mai.
2/ Recordo perfectament pensar: “Quina exageració. Això no passa. Això a la tele no ho dirien mai.”
Però l'altre dia la vaig tornar a veure de gran… i em vaig adonar d’una cosa inquietant: ara aquelles notícies ja no em sorprenien.
LA GRAN TRAMPA QUE NINGÚ EXPLICA SOBRE LES FAMÍLIES I EL TREBALL A CATALUNYA
Fil
1/Una reflexió importantíssima.
La trampa en què viu la classe mitjana catalana no és casual.
És un model perfectament dissenyat.
I quan ho veieu, tot començarà a encaixar.
2/Fins ara hem parlat del cas d’una persona treballant.
Però… què passa quan treballen els dos adults d’una família (parella o matrimoni) amb dos fills?
Voleu saber per què tanta gent votarà Aliança Catalana? No és radicalització: és supervivència.
Fil
1️⃣ Vaig trobar-me un company de carrera. Feia molts anys que no ens veiem i parlant de tot, em deixa anar:
“Jo a les següents votaré AC. I se me’n fot si em diuen q soc d’ultradreta. Això ja no es pot aguantar més. Cal posar ordre".
Aquesta frase no és anecdòtica. És un símptoma.
2️⃣ Parlo possiblement d’un perfil concret: classe mitjana treballadora, gent normal, molts formats en escoles privades o concertades, fills de famílies dels 70–90's que van créixer amb l’ideal d’ascens social. Forquilla de 35 a 55 anys