Oke, in Leiden hebben ze geen metro. Maar een beetje onderzoeker weet toch wel dat metro een gangbaarder woord is dan 'ondergrondse trambaan'?
@rblommestijn Raisa en anderen waren nog geen week geleden ontstemd over de demonstranten die onder een paard terecht waren gekomen.
Nu een tank moedwillig over een auto rijd, hoor je ze niet.
Van @MarianneG1969 moet Trudeau weg. Over Poetin, die echt een oorlog is begonnen, die echt zijn eigen bevolking met geweld onder de duim houd, hoor ik Marianne niet....
Natuurlijk ook een FvD symbool in haar naam.
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
Ten eerste heeft Team Biden de documenten zelf ontdekt en meteen de juiste instanties ingeschakeld om ze terug te geven.
Team Trump werd gevraagd om documenten terug te geven en deed dat deels, maanden later, nadat er dagvaardingen waren ingediend. nytimes.com/2022/05/12/us/…
Zelfs nadat Team Trump uiteindelijk wat documenten terug had gegeven én advocaten beweerden dat er niks meer was, vond de FBI toch nog documenten bij een huiszoeking.
Ook dit is desinformatie, context bewust weglaten zoals @lientje1967 doet.
Het onderzoek waar zij naar verwijst (maar niet iedereen zal lezen) heeft het expliciet over 'kleine familieboerderijen [..] (en dus niet van intensieve veehouderijen)'.
@Stapke1 reageert daar als een gebeten hond op, trekt het argument uit z'n verband door er 'ongezonder leven' in het algemeen van te maken en vraagt @lientje1967 om raad. Die reageert met eerdergenoemde tweet.
Mijn verzameling "hierom is @JoostNiemoller de slechtste journalist ooit, grootste leugenaar en meeste idiote fantast" kan ik niet meer bijwerken. Dus maar even een groeiende 🧵.
Dit wordt een hele lange.... 🙄
Een site met sexuele voorlichting, waar ook gekleurde personen worden gebruikt in de illustraties, doet Joost af als informatie specifiek voor illegalen.
De wappies hebben weer een nieuwe bron van ophef, een artikel uit 2017 dat de Kiesraad niks gedaan zou hebben met kritiek uit 2011.
1/7
In het artikel lijkt het vooral te gaan om de manier waarop de uitslagen van de verschillende gemeentes bij elkaar worden verzameld, via slecht beveiligde bestanden op eveneens slecht beveiligde USB sticks.
Grote paniek dus bij de 'Doe Zelluf Onderzoekers'.
Velen lijken niet in de gaten te hebben dat het een oud artikel is en roepen om het ongeldig verklaren van verkiezingen.