Jeroen P. Broks 📵🐝🚜 Profile picture
Mar 1, 2022 7 tweets 5 min read Read on X
Ik weet niet waarom ik dit denk, maar iets in mij zegt me dat deze persoon Beaudet niet zo mag. Just a hunch.

#trollalert! #trollenregister! #trolleke! #trollielollie! #bloktip! #trol! #troll! #blokkendoos! #blok!

Wel duidelijker kan ik het niet maken!
En ieder die niet bij Antifa zit is dus blijkbaar racist.
Het is maar dat je 't weet, hoor!
En de woke hypnose heeft hem duidelijk ook al getroffen, maar dat zal waarschijnlijk NIEMAND verbazen.
Zullen we maar AI gestuurde robots op de werkvloer zetten?
Afhankelijk van wie je tegenover je hebt is dat grensoverschrijdend gedrag.
Okay, DIT ben ik dan wel met hem eens, maar waarschijnlijk op een andere manier dan hij.

Het hele idee had namelijk al lang en breed VAN TAFEL moeten zijn. Dat is ook een besluit.
Dat een troll nog waardig zou worden een unroll van te maken met @threadreaderapp. Ongelooflijk.

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh

Keep Current with Jeroen P. Broks 📵🐝🚜

Jeroen P. Broks 📵🐝🚜 Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @BroksTricky

Oct 4
Dit is nu echt politiek op z'n vuilst.

Laten we even zeggen dat ik in principe voorstander ben van euthanasie mits de wens daartoe geheel van de patiënt zelf afkomstig is en de gehele blahblah.

Maar in tegenstelling met wat Jette hier ophangt, GAAT HET DAAR NIET EENS OVER!

1/6 Image
Het gaat hier namelijk niet over of euthanasie nu goed of slecht is, het gaat erom dat de toegenomen wens tot euthanasie onder jongeren dus aangeeft dat meer en meer jongeren gewoon een death wish hebben en dat is inderdaad een zorgelijke ontwikkeling.

2/6
Nu weet Jette waarschijnlijk heus wel, dat de reden dat het aantal death wishes onder jongeren toeneemt waarschijnlijk het gevolg is van de misdaden die mede door D66 zijn gepleegd. En dat onderzoek zal dat waarschijnlijk ook wel uitwijzen.

3/6
Read 6 tweets
Sep 18
Het is zo ver. De #proefdruk van "De Vleugels Des Oorlogs" is dan binnen. Sorry voor de overbelichting. Mss moet ik na zonderondergang een nieuwe foto maken.

Even meer info in een draadje:

1/7 Image
De Vleugels Des Oorlogs is een #episch #fantasy verhaal, over Nostramantu, zoon van Sulamon, en Feenalaria, dochter van Vandar. Nostramantu wordt onderdrukt omdat hij fysiek zwak is en Feenalaria omdat ze als meisje in een misogynistische samenleving opgroeit

2/7
De staan echter wel constant op, maar moeten het daarom vaak bezuren en constante dreiging van de meest verwerpelijke executiemethoden maken dat het tweetal moet vluchten en samen met vogelvrijverklaaren zelf een dorp opzetten.

3/7
Read 7 tweets
Jul 26
Even een #draadje. Zojuist ben ik over deze weg gereden, maar deze foto van Google Maps is oud. Dit is naast de #militaire #luchthaven van #GilzeRijen.

1/8 Image
We zien een #stoplicht hier en die staat er niet voor de katse kut. De landingsbaan zit meteen rechts van de weg, dus bij rood licht komen de #vliegtuigen ectreem laag overvliegen. Dit stoplicht wordt dan ook vanuit de verkeerstoren van de militaire basis bediend.

2/8
Deze weg wordt momenteel verbouwd en dat was ook wel nodig, want het is onderdeel van een traject waar, als je 't mij vraag wat achterstallig onderhoud inzat.

3/8
Read 8 tweets
May 12
Well, #switzerland won the #Eurovision2024. A lot of commotion since he's (I refuse to use "they") a "non-binary", and honesty requires me to say that I only heard a few songs this year, so comparing is hard. I'll try to be as #objective as possible
1/12
Now I'll be very very #frank about his clothes and his hair, and in my humble opinion that looks awful, which has nothing to do with my views on non-binary people. I wouldn't have liked it on a woman either.
But now about the song itself, as that's what it's all about!
2/12
Now I can't help but to think that "I broke the code" is a reference to him being non-binary, but since that's vague I guess multiple interpretations are possible (always a clever move), and I need to read up the lyrics, so if you want I'll be back on that one.

3/12
Read 12 tweets
May 11
Well, loads of criticism about #Eurovision, and I must say, for a long time ESC was my guilty pleasure and I even have written blogs for a long time in which I wrote my own personal reviews of each act.

With what is happening now, let me whip up a little thread here.

1/25
ESC was founded as a response to WWII. Europe was a mess and they wanted to unite (not in the sense of the EU) the Europeans with a friendly contest. Music being the thing that unites us.

2/25
However ESC and politics have, no matter how much it should be prevented, always gone hand in hand. Angered people. And let me list up some incidents I know about.

3/25
Read 26 tweets
May 5
1/21
Hier maakte ik een poll van, dit omdat ikzelf zeer dubbele gevoelens had bij dit bericht.
De meerderheid vindt dus dat papa goed gehandeld heeft.

Nu de poll dicht is even dit draadje waarin ik echt even inga op wat ik denk
2/21 Ik ben zelf niet helemaal zeker en zelfs meerdere keren van mening veranderd.

Aan de ene kant zie ik de meest misselijke kutstreek die je kunt uitalen. Als zoon van een voormalig borstkankerpatiënt heb ik gezien hoe gevoellig dat kaal worden vooral bij vrouwen kan liggen.
3/21 Mijn moeder vertelde me al hoe echt alles eruit kwam. Niet alleen hoofdkaar, maar ook wimpers, wenkbrouwen, okselhaar en zelfs schaamhaar. Ik heb mijn moeder NIET zonder pruik gezien. Ik wilde het echt niet aanzien. Nu is de relatie tussen mij en mijn ouders buitengewoon
Read 21 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!

This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(