Jeroen P. Broks 📵🐝🚜 Profile picture
May 23, 2023 7 tweets 6 min read Read on X
@TOffermans ziet in sociale media een gevaar!
Hij bewijst zijn eigen punt trouwens goed, hoor. Image
@TOffermans Zijn houding tegen Ageet aka Poempieloempie en haar volgers geeft dit al goed aan. Image
@TOffermans En hier zien we nog zo'n reactie vol met inhoud Image
@TOffermans Ik weet niet wie Brenda is, maar erg veel argumentatie ontvangt ze niet. Image
@TOffermans Ik weet niet of wel of niet een Kruikenzeiker zijn je nu wel of niet beter maakt dan een ander. Image
@TOffermans En tot slot deze.
Als coder ben ik bijna iedere dag met wiskunde bezig, maar de wiskunde echter deze beredenering ontgaat mij volledig. Image
@TOffermans @threadreaderapp unroll deze mooie lijst maar even voor mij.

#trollalert! #trollenregister! #trolleke! #trollielollie! #bloktip! #trol! #troll! #blokkendoos! #blok!

Wel duidelijker kan ik het niet maken!

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Jeroen P. Broks 📵🐝🚜

Jeroen P. Broks 📵🐝🚜 Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @BroksTricky

May 12
Well, #switzerland won the #Eurovision2024. A lot of commotion since he's (I refuse to use "they") a "non-binary", and honesty requires me to say that I only heard a few songs this year, so comparing is hard. I'll try to be as #objective as possible
1/12
Now I'll be very very #frank about his clothes and his hair, and in my humble opinion that looks awful, which has nothing to do with my views on non-binary people. I wouldn't have liked it on a woman either.
But now about the song itself, as that's what it's all about!
2/12
Now I can't help but to think that "I broke the code" is a reference to him being non-binary, but since that's vague I guess multiple interpretations are possible (always a clever move), and I need to read up the lyrics, so if you want I'll be back on that one.

3/12
Read 12 tweets
May 11
Well, loads of criticism about #Eurovision, and I must say, for a long time ESC was my guilty pleasure and I even have written blogs for a long time in which I wrote my own personal reviews of each act.

With what is happening now, let me whip up a little thread here.

1/25
ESC was founded as a response to WWII. Europe was a mess and they wanted to unite (not in the sense of the EU) the Europeans with a friendly contest. Music being the thing that unites us.

2/25
However ESC and politics have, no matter how much it should be prevented, always gone hand in hand. Angered people. And let me list up some incidents I know about.

3/25
Read 26 tweets
May 5
1/21
Hier maakte ik een poll van, dit omdat ikzelf zeer dubbele gevoelens had bij dit bericht.
De meerderheid vindt dus dat papa goed gehandeld heeft.

Nu de poll dicht is even dit draadje waarin ik echt even inga op wat ik denk
2/21 Ik ben zelf niet helemaal zeker en zelfs meerdere keren van mening veranderd.

Aan de ene kant zie ik de meest misselijke kutstreek die je kunt uitalen. Als zoon van een voormalig borstkankerpatiënt heb ik gezien hoe gevoellig dat kaal worden vooral bij vrouwen kan liggen.
3/21 Mijn moeder vertelde me al hoe echt alles eruit kwam. Niet alleen hoofdkaar, maar ook wimpers, wenkbrouwen, okselhaar en zelfs schaamhaar. Ik heb mijn moeder NIET zonder pruik gezien. Ik wilde het echt niet aanzien. Nu is de relatie tussen mij en mijn ouders buitengewoon
Read 21 tweets
May 3
Aan de andere kant doen die hoofddoeken niemand kwaad, zou men vroeger met een hoofddoek überhaupt niet opgevallen hebben en kun je je afvragen of je met je bemoeienis zelf niet de reden bent dat de moslims de monsters worden die je ZELF van ze maakt.

(draad)
En hoe meer jij je tegen de islam afzet hoe meer moslims de behoefte zullen voelen zich van Nederland af te zonderen. Ja, ik zie de aanslagen à la 9/11, Zaventem, Charlie Hebdo en vele anderen ook en die veroordeel ik ook ten zeerste.
En natuurlijk kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat de overheid in deze kwestie het paard flink achter de wagen heeft gespannen, maar ja, dat dezen ze met corona, het klimaat, stikstof, en talloze andere kwesties ook!
Read 26 tweets
Apr 16
Och gut!
J.K. Rowling werd beschuldigd van 't ontkennen van de Holocaust (de Harry Potter boeken niet goed gelezen, jongens?) Omdat ze zou ontkennen dat de nazi's boeken over trans research zouden hebben vernietigd.
1/4
Terecht maakt de man in dit kanaal van holocaustontkenning al gehakt (en terecht). Daarbij heeft Rowling ook niet direct ontkent maar meer gezegd dat de bronnen nog eens gecheckt moesten worden.
2/4
Nu schijnt 't niet helemaal ontwaar te zijn dat de nazi's boeken over transseksualiteitsresearch hebben vernietigd, maar dat was meer omdat de research werd vericht in een kliniek die in Joodse handen was en dat dus alles wat de nazi's zouden hebben vernietigd
3/4
Read 4 tweets
Mar 4
Ze werd verliefd op een visser. Haar ... ruikt daar ook naar.

Ze werd verliefd op een agent. Ze vond hem nogal boeiend.

Ze werd verliefd op een kabellegger. Er was gewoon een connectie.

Ze werd verliefd op een jager, maar dat schoot echt niet op.

1/4
Ze werd verliefd op een bakker. Daar zag ze wel brood in.

Ze trouwde met een groenteboer voor het geld. Daar sloeg ze wel een slaatje uit.

Ze werd verliefd op een advocaat en samen zijn ze voorgoed pleite.

Ze werd verliefd op een weerman en was als de bliksem getroffen

2/4
Hij werd verliefd op een breister, maar ze liet hem in de steek.

She fell in love with a coder, but ultimately she liked him only A BIT.

Ze werd verliefd op een barrista, maar hij bleek geen zuivere koffie.

3/4
Read 5 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(