Chris is erbij Profile picture
Jun 9 35 tweets 6 min read Read on X
Deel 3 van het staatsbezoek van de Duitse bondspresident Steinmeier. Staatsbanket op de Dam. #draad #erbij #live Image
Mocht u het gemist hebben: het is Steinmeier-dag. We waren al op de Dam vanochtend. threadreaderapp.com/thread/2064249…
Vanmiddag waren we bij een restaurant voor eenzame ouderen. threadreaderapp.com/thread/2064330…
Dit is deel 3. Er is vanavond een staatsbanket in het paleis op de Dam. Image
We staan bij Magna Plaza aan de achterkant van het paleis en gaan zo weer met een hele groep naar binnen.
Er zijn nu ook verslaggevers die er hiervoor niet waren. De Telegraaf doet kennelijk ook aan video.
Het schoolreisje-gevoel is enorm. In een soort rij weer naar binnen.
We zitten nu in een zaaltje en er komt eten. Je mag wat dat betreft echt wel de RVD prijzen dat zo goed voor ons wordt gezorgd.
De vloerbedekking is wel leuk. Image
We mogen nu aanvallen op het eten maar niemand doet iets dus ik zit nu vastgenageld aan mijn stoel.
Er is genoeg eten, dat is mooi.
Echt lekker. Image
Nu zijn we bij de zaal denk ik. De zaal. Image
Nog meer zaal. Image
Het werkt met gereserveerde plekken. In de hal was al een rij met genodigden.
Menu. Image
Ongeveer 200 genodigden. Image
Wijn wordt alvast ingeschonken. Wij zijn er bij de speeches en na een kwartier zijn we weg. Zoiets. Image
Het mag wat kosten. Image
De genodigden staan nu in een rij te wachten, hiernaast. Je moet ook geduld hebben zo’n dag.
Zaal.
Dit zijn de broodjes. Image
Het is hier aan de perszijde wat propperig dus je denkt steeds dat je in de weg staat.
De kaarsen zijn aan. Image
Ik geloof dat de gasten nu binnen gaan komen.
We moeten zometeen in de hoek gaan staan. We horen nu dat Amalia misschien een nieuwe jurk heeft. Image
De vriend van Rob Jetten indahouse. Image
Speech van de koning. Image
Deel 2. Image
Deel 3. Image
Toen Duits Volkslied, speech van Steinmeier van een kwartier waar we geen tekst van hebben en toen Wilhelmus.
Steinmeier had het o.a. over Oekraïne, veiligheid, en nog een hele lijst andere politieke prioriteiten. En toen moesten we weg. Image
Dat was de dag met Steinmeier. Ik hoop dat u het leuk vond, ik wel. Komende week in de Duitslandpodcast. #eind
Volg mijn werk via de volgende socials. Zaterdag: oprichtingscongres van Pro. linktr.ee/chrisaalberts
@threadreaderapp unroll

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh

Keep Current with Chris is erbij

Chris is erbij Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @ChrisIsErbij

Jun 13
In Den Bosch. Een bijzondere dag. Oprichting van Progressief Nederland. #draad #erbij #live Image
Ik ben te vroeg dus zelfs op het station nog geen Pro-aanhangers maar er komen naar verwachting 5000 mensen naar de Brabanthallen.
Eerste mensen zijn er. De Brabanthallen hebben een nieuwe ingang, ondertussen. Er wordt hier geflyerd. Ik zoek uit waarvoor. Image
Read 85 tweets
Jun 9
Deel 2 van het staatsbezoek van de Duitse Bondspresident Steinmeier. #draad #erbij #live Image
Mocht u het gemist hebben, er is een deel 1, vanochtend op de Dam. #draad threadreaderapp.com/thread/2064249…
We zijn bij het Stadsdeelkantoor in Amsterdam Oost waar de Bondspresident zijn licht zal opsteken bij een aantal sociale initiatieven. Image
Read 40 tweets
Jun 9
De Duitse president Steinmeier is in het land. #draad #erbij #live Image
Ik geloof dat het hier is. Image
Dit is de president. Kunt u over hem lezen. nl.wikipedia.org/wiki/Frank-Wal…
Read 35 tweets
Jun 8
D66 Amsterdam praat over het coalitieakkoord. #draad #erbij #live Image
We zijn voor deze tweede ronde van vanavond in House of Watt. Een wat onbekende vergaderlocatie bij Amstelstation. Image
Thomas Hermans weet niet of hij bestuurder in West kan blijven maar ik denk van wel want het stond in de krant.
Read 43 tweets
Jun 8
Geerten Waling presenteert een boek! #draad #erbij #live Image
Boekpresentatie op de Herengracht bij de gerenommeerde uitgever Prometheus. Raad eens welke partij hier om de hoek zit. Image
Dit is een statig grachtenpand. Veel rechtse mensen hier. Image
Read 33 tweets
Jun 6
Het #ChristenUnie-congres in Harderwijk. #draad #erbij #live Image
De congreslocatie is het Bouw en Infrapark. Waarom dat is, is niet duidelijk. Image
Kleine locatie, lekker knus. Image
Read 65 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!

This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(