Discover and read the best of Twitter Threads about #FazAhmad

Most recents (2)

EPISODE 2

Tajuk : Kawan Ku Psiko

Thread : FB Fiksyen Shasha
Post by : IG lawak.twitters
#FazAhmad

…………

“……….Eh Faz, Mika masuk masuk jemput masuk.Apani datang tak kasi tahu kat aku. Kalau tak aku boleh prepare nak masak apa apa untuk korang. Dah lah datang dari jauh.”
Adam membebel biasalah mulut dia ni memang kecoh sikit huhu dan dia terus pelawa kami masuk ke dalam rumahnya. Besar betul senyuman dia bila nampak kitaorang berdiri kat luar rumah dia. Dalam wajahnya yang tak lekang dari terus tersenyum tu kejap kejap Adam batuk.
Read 285 tweets
Tajuk : Kawan ku Pysiko .
.
Thread : FB : Fiksyen Shasha
Post by : IG : Lawak.twitters
#FazAhmad

“Oh korang dah tahu ya baguslah. Tak payah aku nak berpura pura lagi dengan korang dah. Aku dah penat nak berlakon depan korang semua.”
Aku pandang Ijam dan Ijam pandang aku. Anep yang ada dekat belakang aku dah buat muka cuak. Si penakut ni dah mula tarik tarik baju aku. Pundi kencing yang dari tadi aku tahan makin seksa bila sampai kesudah aku tahankan.
Read 173 tweets

Related hashtags

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just three indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3.00/month or $30.00/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!