Discover and read the best of Twitter Threads about #day23

Most recents (2)

#Day23 #30dwc #30dwcjilid20
"Masih Sering Menoleh ke Belakang?"

Coba jawab di #celotehanmela. Masih sering nggak tuh? Hayo, kamu ngapain kok masih sering-sering boleh ke belakang? Emang ada yang manggil? Nggak ada, 'kan?
Yah, gimana dong. Kadang kala kepala ini nggak sengaja dan nggak sadar noleh aja gitu. Menengok ke masa lalu, melihat-lihat apakah kabarnya masih sendu.
Apalagi kalau teringat kenangan-kenangan manis dengan doi, yang ini sudah tak tergapai lagi. Kalau dikilas balik, bikin senyam-senyum sendiri. Jadi pengin balik ke masa-masa itu.
Read 13 tweets
#Day2 #100HappyDays #Affirmation

I take pleasure in my own solitude.
#Day3 #100HappyDays #Affirmation

I may be one in 7 billion but I am also one in 7 billion.
Read 23 tweets

Related hashtags

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just three indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3.00/month or $30.00/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!