Discover and read the best of Twitter Threads about #kotakinabalu

Most recents (1)

15 TEMPAT MENARIK DI SABAH

Siapa yang bercadang untuk ke Sabah, specifically Kota Kinabalu & Kundasang, korang wajib pergi tempat-tempat ni.

Ini thread.

#sabah #kundasang #kotakinabalu #ranau
🌉 Jambatan Gantung Tamparuli

Expectation : Sebab kan aku buat research & ramai datang sini, so aku ingat tempat dia menarik sangat lah, hahahaha.

Reality : Takde apa yang menarik melainkan jambatan gantung 🤣 Kat bawah jambatan tu ada sungai & jalan raya.
🏔 National Kinabalu Park, 🎟 RM3

Ada 2 cara untuk korang nikmati udara nyaman & segar sambil tenangkan fikiran bila sampai sini :

1️⃣ Jalan kaki untuk yang suka hiking atau bersenam 🙊

2️⃣ Naik kereta untuk yang malas berjalan tapi nak hirup udara segar haha jk
Read 18 tweets

Related hashtags

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just three indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3.00/month or $30.00/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!