Discover and read the best of Twitter Threads about #ranau

Most recents (2)

15 TEMPAT MENARIK DI SABAH

Siapa yang bercadang untuk ke Sabah, specifically Kota Kinabalu & Kundasang, korang wajib pergi tempat-tempat ni.

Ini thread.

#sabah #kundasang #kotakinabalu #ranau
🌉 Jambatan Gantung Tamparuli

Expectation : Sebab kan aku buat research & ramai datang sini, so aku ingat tempat dia menarik sangat lah, hahahaha.

Reality : Takde apa yang menarik melainkan jambatan gantung 🤣 Kat bawah jambatan tu ada sungai & jalan raya.
🏔 National Kinabalu Park, 🎟 RM3

Ada 2 cara untuk korang nikmati udara nyaman & segar sambil tenangkan fikiran bila sampai sini :

1️⃣ Jalan kaki untuk yang suka hiking atau bersenam 🙊

2️⃣ Naik kereta untuk yang malas berjalan tapi nak hirup udara segar haha jk
Read 18 tweets
Unduk Ngadau (UN) Kaamatan 2018 Finalist. This is a thread. #undukngadau2018 #UNK2018 #UN2018 #kaamatan2018
1. Wakil UN Kudat - Azlyn Jatris

#undukngadau2018 #UNK2018 #UN2018 #kaamatan2018 #Kudat
2. Wakil UNK Inanam - Tati Hosiani Jaimis

#undukngadau2018 #UNK2018 #UN2018 #kaamatan2018 #inanam
Read 48 tweets

Related hashtags

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just three indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3.00/month or $30.00/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!