Xavier Climent Profile picture
Vaig ser candidat de @Primariescat a les eleccions espanyoles, i a les cat Vaig col·laborar a l'Albà de bòlit. Activista demagògic I m'encanta el Tibidabo!!

Jan 6, 2022, 48 tweets

Com sabeu a mi el q m'importa és la gent, hi ha més persones q tb altruistament tenen aquesta prioritat, ell és @ildefonsog_ no és epidemiòleg, ni metge ni científic, la seva habilitat és una altra.

Fil

Tota persona q posa la seva habilitat al servei de la humanitat mereix ser escoltat, i això és el q vaig fer mirar els seus analisis, i posaré fragments de dos vídeos explicatius seus per ordre del q jo considero més important per la gent.

Idelfonso ha creat un rati q crec q cal tenir en compte i ens pot ser molt útil, saber quin risc, en quant al percentatge, tinc de morir en comparació a quan no hi havia COVID, i ho fa creuant i analitzant diverses dades, mireu

Això pinta molt bé, saber quin risc de mort tinc si surto al carrer ara que hi ha el COVID i segons la meva edat, clar això pot determinar si anar a un sopar o millor no jugarse-la, és una dada q els governs ens haurien de dir per conscienciació i protecció

Quan parlem de responsabilitat podem ser més responsables si cada dia sabem aquest rati, a part tb ens podem protegir millor, i no com ara q anem perduts.

Jo li agrairia q @ildefonsog_ publiqués aquests ratis pq penso q són molt útils tant per la gent vacunada com no vacunada.

El q més m'agrada d'aquest rati és q ell ho fa ponderant diferents dades sense cap interés o pressió q sí poden tenir un govern o unes autoritats sanitàries.

Ell amb la seva teoria q li ha anomenat "la tesis de Ildefonso" segons els analisis de les dades matemàtiques ens dona una altra informació q explica moltes coses.

2/3 parts de la població son immunes, és l'única explicació matemàtica q existeix, només q ens infectem un 5% ja ens val, pq com el 60-65% de la gent ja és immune per arribar a aquella immunitat del 70% només falta un 5% i això explica les corves.

Ser immune no vol dir q ja ens haguem infectat, sino q ho fem de manera natural o pq el nostre sistema immunitari ja ha après d'altres coronavirus i per això el virus no ens afecta.

Per tant anem a un tema q crec q seria important saber de cada persona, si és immune al virus o no.
Què més ens interessaria saber?

Aquest rati és molt important pq ens podem anticipar 15 dies, i per tant pendre les mesures abans i no quan està succeint

Et permet saber si accelerem o desaccelerem, i tb et permet saber les hospitalitzacions i després les morts que poden haver-hi.

I les matemàtiques pures no enganyen

I ara analitza les corbes de la pandèmia a Espanya un repàs del virus amb les seves variants

Si veieu el patró sempre és el mateix, a cada variant hi ha una onada. El vídeo és del novembre, això queda ratificat en el vídeo q veurem més tard del desembre al començament de la variant Omicron

Però ara anem als percentatges del virus i cada variant

Si cada vegada necessitem més immunitat és degut a las variants

Ara anem al desembre amb la variant òmicron

De moment jo crec q tot s'entén molt clar, ara tornem al novembre i ell dona una explicació raonable i lògica sobre la vacunació

És tal com diu el passaport COVID és llicència per contagiar, no afavoreix de cap manera a què el virus deixi de mutar al contrari permet la circulació del virus i la seva posterior mutació.

Tal com diu ell com no tenim cap altra solució tot a les vacunes, tot i les dades i estadístiques, encara q s'estigui veient q no funciona per aturar el virus, sí en mortalitat com veurem però no en transmissió, doncs cada vegada més dosis

No hi ha mans negres hi ha estupidesa

Això és tal com ha dit ell, i si heu mirat els meus fils sempre ho estic dient, ens refiem confiem, sense avaluar i analitzar, amb una fe cega.

S'ha associat vacuna a immunitat de grup i això és erroni, i tb es diu q els no vacunats són els q estan més a l'hospital, però qui els ha contagiat? És inviable q només un 10%, els no vacunats, provoqui aquestes onades.

El passaport covid és una ximpleria des d'un punt de vista matemàtic i de la lògica

Ara anem a la història de la pandèmia amb les mesures, i barrejarem casos i morts segons les mesures

Què succeeix en el moment q comencem a vacunar a la gent?

Ja ho heu vist la letalitat del virus es redueix quan hi ha entre el 15% i 60% de vacunació, per tant la vacunació evita la letalitat del virus però alerta!

Ara amb un 80% vacunat hem pujat la letalitat, podria ser pq les vacunes han perdut efectivitat, la deducció lògica és q la diferència entre la vacunació a gent més vulnerable i el 80% no s'ha notat quant a morts. No hi ha benefici a partir d'un percentatge de vacunació

Anem a veure ara per grups d'edat la incidència de la vacunació

Queda clar q continuen morint més els grans, sempre han estat els més perjudicats, no els joves i molt menys el nens o el risc es gairebé nul.

En aquesta gràfica es veu clar q els grans, els més vulnerables, moren 20 vegades més q els joves, i això ha succeït durant tota la pandemia

Ell diu una cosa q jo tb recalco molta gent vacunada creu q ja no li pot passar res i per tant no pren precaucions, aquesta relaxació fa q el virus es transmeti més

Fa temps q dic q això és culpa del certificat COVID, per voler pressionar als no vacunats a vacunar-se ha fet q el virus encara s'escampi més i com més s'escampi més variants tindrem, alguna cosa semblant tb diu l'Ildefonso

Amb el q una cosa q era positiva i ajudava, pasa a l'altra banda de la balança ara perjudica i no ajuda.

I s'està començant a veure q la vacunació massiva produeix més variants pq el virus s'escapa en la gent vacunada

Recordem q va dir Luc Montaigner al principi de tot, q tb li van dir de tot per dir-ho

Però clar si l'han acusat d'antivacunes, negacionista a tot un premi Nobel de medicina!! I si ho diu el Doctor mitja?

"Una persona vacunada q tenia les defenses molt baixetes", i pq tenia les defenses baixetes?
Doncs per una raó q ja deia Karina Acevedo i altres metges tb desacreditats i ara cada vegada diuen més metges

Anem a veure q deia Karina Acevedo al principi de tot

Però que passa si aquell virus muta?

I ells sabien d'aquests dos riscos ella ho explica clarament

Amb els animals va ser un fracàs, tots desenvolupaven immunopatologia

Com heu pogut escoltat, aquest risc q sembla q ara ja s'està començant a donar, ja el sabien, sabien q podia passar per això no es pot entendre q ara plantegin la vacunació obligatòria.

Si no hi ha benefici i només pot tenir perjudicis com podem ni tant sols plantejar l'obligació? No es pot entendre, de cap manera.

Ell opina el q opino des de fa temps, la vacuna en la gent vulnerable encara q hi pugui haver risc a mig o llarg termini d'immunopatologia o ADE, supera al risc de morir de COVID, en l'altra gent és una decisió q cadascú ha de prendre, i en els joves i nens crec q és un error.

Sé q és un fil molt llarg, però si considereu q és d'interés comú compartiu-lo, no es tracta d'espantar a la gent sino prevenir-la i informar-la, a mi m'agradaria q el meu govern no m'enredes, i em dones tota la informació pq sino al final pot succeir això.
Gràcies

Share this Scrolly Tale with your friends.

A Scrolly Tale is a new way to read Twitter threads with a more visually immersive experience.
Discover more beautiful Scrolly Tales like this.

Keep scrolling