Com sabeu a mi el q m'importa és la gent, hi ha més persones q tb altruistament tenen aquesta prioritat, ell és @ildefonsog_ no és epidemiòleg, ni metge ni científic, la seva habilitat és una altra.
Fil
Tota persona q posa la seva habilitat al servei de la humanitat mereix ser escoltat, i això és el q vaig fer mirar els seus analisis, i posaré fragments de dos vídeos explicatius seus per ordre del q jo considero més important per la gent.
Idelfonso ha creat un rati q crec q cal tenir en compte i ens pot ser molt útil, saber quin risc, en quant al percentatge, tinc de morir en comparació a quan no hi havia COVID, i ho fa creuant i analitzant diverses dades, mireu
Això pinta molt bé, saber quin risc de mort tinc si surto al carrer ara que hi ha el COVID i segons la meva edat, clar això pot determinar si anar a un sopar o millor no jugarse-la, és una dada q els governs ens haurien de dir per conscienciació i protecció
Quan parlem de responsabilitat podem ser més responsables si cada dia sabem aquest rati, a part tb ens podem protegir millor, i no com ara q anem perduts.
Jo li agrairia q @ildefonsog_ publiqués aquests ratis pq penso q són molt útils tant per la gent vacunada com no vacunada.
El q més m'agrada d'aquest rati és q ell ho fa ponderant diferents dades sense cap interés o pressió q sí poden tenir un govern o unes autoritats sanitàries.
Ell amb la seva teoria q li ha anomenat "la tesis de Ildefonso" segons els analisis de les dades matemàtiques ens dona una altra informació q explica moltes coses.
2/3 parts de la població son immunes, és l'única explicació matemàtica q existeix, només q ens infectem un 5% ja ens val, pq com el 60-65% de la gent ja és immune per arribar a aquella immunitat del 70% només falta un 5% i això explica les corves.
Ser immune no vol dir q ja ens haguem infectat, sino q ho fem de manera natural o pq el nostre sistema immunitari ja ha après d'altres coronavirus i per això el virus no ens afecta.
Per tant anem a un tema q crec q seria important saber de cada persona, si és immune al virus o no.
Què més ens interessaria saber?
Aquest rati és molt important pq ens podem anticipar 15 dies, i per tant pendre les mesures abans i no quan està succeint
Et permet saber si accelerem o desaccelerem, i tb et permet saber les hospitalitzacions i després les morts que poden haver-hi.
I les matemàtiques pures no enganyen
I ara analitza les corbes de la pandèmia a Espanya un repàs del virus amb les seves variants
Si veieu el patró sempre és el mateix, a cada variant hi ha una onada. El vídeo és del novembre, això queda ratificat en el vídeo q veurem més tard del desembre al començament de la variant Omicron
Però ara anem als percentatges del virus i cada variant
Si cada vegada necessitem més immunitat és degut a las variants
Ara anem al desembre amb la variant òmicron
De moment jo crec q tot s'entén molt clar, ara tornem al novembre i ell dona una explicació raonable i lògica sobre la vacunació
És tal com diu el passaport COVID és llicència per contagiar, no afavoreix de cap manera a què el virus deixi de mutar al contrari permet la circulació del virus i la seva posterior mutació.
Tal com diu ell com no tenim cap altra solució tot a les vacunes, tot i les dades i estadístiques, encara q s'estigui veient q no funciona per aturar el virus, sí en mortalitat com veurem però no en transmissió, doncs cada vegada més dosis
No hi ha mans negres hi ha estupidesa
Això és tal com ha dit ell, i si heu mirat els meus fils sempre ho estic dient, ens refiem confiem, sense avaluar i analitzar, amb una fe cega.
S'ha associat vacuna a immunitat de grup i això és erroni, i tb es diu q els no vacunats són els q estan més a l'hospital, però qui els ha contagiat? És inviable q només un 10%, els no vacunats, provoqui aquestes onades.
El passaport covid és una ximpleria des d'un punt de vista matemàtic i de la lògica
Ara anem a la història de la pandèmia amb les mesures, i barrejarem casos i morts segons les mesures
Què succeeix en el moment q comencem a vacunar a la gent?
Ja ho heu vist la letalitat del virus es redueix quan hi ha entre el 15% i 60% de vacunació, per tant la vacunació evita la letalitat del virus però alerta!
Ara amb un 80% vacunat hem pujat la letalitat, podria ser pq les vacunes han perdut efectivitat, la deducció lògica és q la diferència entre la vacunació a gent més vulnerable i el 80% no s'ha notat quant a morts. No hi ha benefici a partir d'un percentatge de vacunació
Anem a veure ara per grups d'edat la incidència de la vacunació
Queda clar q continuen morint més els grans, sempre han estat els més perjudicats, no els joves i molt menys el nens o el risc es gairebé nul.
En aquesta gràfica es veu clar q els grans, els més vulnerables, moren 20 vegades més q els joves, i això ha succeït durant tota la pandemia
Ell diu una cosa q jo tb recalco molta gent vacunada creu q ja no li pot passar res i per tant no pren precaucions, aquesta relaxació fa q el virus es transmeti més
Fa temps q dic q això és culpa del certificat COVID, per voler pressionar als no vacunats a vacunar-se ha fet q el virus encara s'escampi més i com més s'escampi més variants tindrem, alguna cosa semblant tb diu l'Ildefonso
Amb el q una cosa q era positiva i ajudava, pasa a l'altra banda de la balança ara perjudica i no ajuda.
I s'està començant a veure q la vacunació massiva produeix més variants pq el virus s'escapa en la gent vacunada
Recordem q va dir Luc Montaigner al principi de tot, q tb li van dir de tot per dir-ho
Però clar si l'han acusat d'antivacunes, negacionista a tot un premi Nobel de medicina!! I si ho diu el Doctor mitja?
"Una persona vacunada q tenia les defenses molt baixetes", i pq tenia les defenses baixetes?
Doncs per una raó q ja deia Karina Acevedo i altres metges tb desacreditats i ara cada vegada diuen més metges
Anem a veure q deia Karina Acevedo al principi de tot
Però que passa si aquell virus muta?
I ells sabien d'aquests dos riscos ella ho explica clarament
Amb els animals va ser un fracàs, tots desenvolupaven immunopatologia
Com heu pogut escoltat, aquest risc q sembla q ara ja s'està començant a donar, ja el sabien, sabien q podia passar per això no es pot entendre q ara plantegin la vacunació obligatòria.
Si no hi ha benefici i només pot tenir perjudicis com podem ni tant sols plantejar l'obligació? No es pot entendre, de cap manera.
Ell opina el q opino des de fa temps, la vacuna en la gent vulnerable encara q hi pugui haver risc a mig o llarg termini d'immunopatologia o ADE, supera al risc de morir de COVID, en l'altra gent és una decisió q cadascú ha de prendre, i en els joves i nens crec q és un error.
Sé q és un fil molt llarg, però si considereu q és d'interés comú compartiu-lo, no es tracta d'espantar a la gent sino prevenir-la i informar-la, a mi m'agradaria q el meu govern no m'enredes, i em dones tota la informació pq sino al final pot succeir això.
Gràcies
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
1️⃣
Durant la pandèmia vaig publicar a YouTube vídeos de metges i científics acreditats, amb opinions contràries al relat oficial.
Quan els vaig publicar, NO incomplien cap norma de la plataforma.
2️⃣
Temps després, YouTube va canviar les seves polítiques internes.
Resultat:
-vídeos eliminats
-sanció al canal
-prohibició temporal de publicar
Podia entendre q els eliminessin, però castigar amb efecte retroactiu???
Avui comparteixo una conferència que m’ha agradat especialment. De la @ParrenyoEncarna diu coses que, agradin o no, interpel·len. Crec que és molt encertada en molts punts. Faré un petit resum i trossos del vídeo sencer
1/ La seva idea central és clara:
👉 Sense recuperar el caràcter català, no recuperarem ni la llengua ni la nació.
No és només política: parla del nostre esperit, de la voluntat d’ésser i de com s’ha anat erosionant.
2/ Parla de la por com a arma de dominació. Segons "No ens dominen perquè siguin més forts, sinó perquè ens han afeblit la voluntat, ens han fet creure febles i ens han tret caràcter".
1/11 Joan, quan la Sílvia Orriols assenyala que el sistema de pensions actual és insostenible, no va desencaminada. El sistema de repartiment depèn que hi hagi molts actius pagant per pocs jubilats. Però això ja no és així: som menys, vivim més i cotitzem menys anys.
2/11 Això no és opinió, és matemàtica bàsica. Si cada cop hi ha més gent cobrant i menys gent aportant, el sistema no pot aguantar eternament només afegint pedaços. Algú ho havia de dir en veu alta, encara que incomodi.
3/11 I aquí ve la part incòmoda: l’edat de jubilació seguirà pujant. Arribarà un punt en què molta gent es morirà abans d’haver pogut gaudir del que ha estat cotitzant tota la vida. Per això em remeto a una frase que ho il·lustra:
“Els homenatges, en vida”
La normalització de la barbàrie (i per què és tan perillosa)
Fil
1/ Quan era adolescent vaig veure Robocop. Una peli trencadora, sí, però el que més recordo no és el robot: són les notícies fictícies que apareixien a la tele… Assassins, apunyalaments, terrorisme, drogues… coses que a la tele d’aquella època no sortien mai.
2/ Recordo perfectament pensar: “Quina exageració. Això no passa. Això a la tele no ho dirien mai.”
Però l'altre dia la vaig tornar a veure de gran… i em vaig adonar d’una cosa inquietant: ara aquelles notícies ja no em sorprenien.
LA GRAN TRAMPA QUE NINGÚ EXPLICA SOBRE LES FAMÍLIES I EL TREBALL A CATALUNYA
Fil
1/Una reflexió importantíssima.
La trampa en què viu la classe mitjana catalana no és casual.
És un model perfectament dissenyat.
I quan ho veieu, tot començarà a encaixar.
2/Fins ara hem parlat del cas d’una persona treballant.
Però… què passa quan treballen els dos adults d’una família (parella o matrimoni) amb dos fills?
Voleu saber per què tanta gent votarà Aliança Catalana? No és radicalització: és supervivència.
Fil
1️⃣ Vaig trobar-me un company de carrera. Feia molts anys que no ens veiem i parlant de tot, em deixa anar:
“Jo a les següents votaré AC. I se me’n fot si em diuen q soc d’ultradreta. Això ja no es pot aguantar més. Cal posar ordre".
Aquesta frase no és anecdòtica. És un símptoma.
2️⃣ Parlo possiblement d’un perfil concret: classe mitjana treballadora, gent normal, molts formats en escoles privades o concertades, fills de famílies dels 70–90's que van créixer amb l’ideal d’ascens social. Forquilla de 35 a 55 anys