Són realment "la dreta convergent" que la esquerra unionista vol fer creure?
NO!
Els "convergents" no van estar admesos a aquesta formació i ara són al @Pdemocratacat.
3 de 4
Qui forma part del @ConsellxRep, única arma vàlida que tenim per poder fer passes cap a l'alliberament nacional, únic òrgan fora de les urpes de l'estat opressor?
I qui no hi és?
4 de 4
Pq ER i CUP no volen formar part d'un òrgan tan transversal com el @ConsellxRep?
Pq per formar-hi part el volen imposar les seves regles?
No en tenen prou amb haver contaminat mitjans, @assemblea, @omnium@AMI__cat, deixant-los sense essència?
PENSEM-HI QUAN VOTEM!
PD: Espero haver contribuït a obrir els ulls als independentistes q encara dubten.
I espero que TOTS ELS QUE VAM FER POSSIBLE L'1 D'OCT s'apuntin al @ConsellxRep per poder avançar cap a la #independencia ARA, no d'aquí 20 anys com volen alguns.
PD 2: O TOTS els independentistes ens posem d'acord, o aquest és el futur que ens espera. (Bé, als que sereu vius).
Per ser un país independent, necessitem eines a les que l'estat no pugui accedir. I és imprescindible que TOTS els que vam fer possible el referèndum de l'1 d'Octubre, estem inscrits al consellrepublica.cat
En @jordisanchezp m'ha contestat (també x DM).
Com us he fet partícips en un altre enfilall d la "conversa" q hem mantingut, és d llei seguint fent-vos partícips d com ha continuat.
2
Els mitjans no els estem recuperant. Ans al contrari. Des q ER en té el control (eleccions il·legítimes del 21D) es parla cada dia pitjor català, el castellà ocupa un percentatge cada dia més gran,👇
com m'has escrit en privat (DM) i t'he contestat, però veig q no em segueixes (ergo no llegiràs la meva resposta pq sembla q t'importa un rave) et contesto també en públic pq em llegeixis.😊
FIL👇
@jordisanchezp 1
Gràcies per fer-me arribar el vídeo, Jordi. L'he escoltat amb molta atenció i ara puc `parlar amb coneixement de causa. Quan dius q cap dels q vàreu entrar a la presó ha canviat el discurs, és fals.
2
El d TOTS els d'ER, especialment Junqueras, no té res a veure amb el q deia fins l'1O. El q no ha canviat és la seva traïdoria q ara, gràcies al llibre del President @KRLS, sabem q existia. De'n Jordi Cuixart, ja no cal dir. És vergonyós!