در اکثر موارد اختلافی، مبنا سلیقه یا قوت و ضعف اجرایی نیست؛ یک نگاه میگوید فقط کشور را اداره کنیم اما یک نگاه میگوید با توجه به شرایط کشور، میتوانیم کشور را جهش بدهیم.
در اکثر موارد اختلافی، مبنا سلیقه یا قوت و ضعف اجرایی نیست؛ یک نگاه میگوید فقط کشور را اداره کنیم اما یک نگاه میگوید با توجه به شرایط کشور، میتوانیم کشور را جهش بدهیم.
در موارد مشترک، همه میخواهند تورم را کنترل کنند و مشکلات معیشتی را حل کنند. سوال مردم دقیقا همین است که اگر نظرات کاندیداها یکی است، چرا اجرا نمیشود؟ ما میگوییم بخاطر آفتها و آسیبهایی است که در عرصه اجرا به سراغ دولتها میآید.
نمونه این آسیبها، کار نمایشی است. مشکل دیگر تعارف رئیس جمهور با کسانی است که با برنامههای دولت تعارض منافع دارند.
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
در کارگروه کشاورزی دولت سایه، اساتید برجسته ای فعالیت میکنند.در بحث محصولات تراریخته حدود ۱۰ تن از اساتید و مدیران باسابقه وزارت جهاد جمعبندی داشتند و وقتی منتشر شد، جمع دیگری از اساتید و کارشناسان به ما اعلام کردند که ما نظر مخالف با این کارشناسان داریم و درخواست مناظره دادند
من به آنها گفتم که جلسه مناظره را تشکیل میدهیم. سیزده نفر از کارشناسان موافق تراریخته با موافقان مناظره کردند.
به عنوان یک ناظر بیرونی نسبت به این بحث کارشناسی دیدم که نظرات هر دو گروه علمی و دارای ادله و استدلال است.
جلسات گفتگو پیرامون این موضوع تا دو سال به طول انجامید و هر دو هفته، نمایندگان دو گروه با یکدیگر مباحثه میکردند.
کشور باید تصمیم بگیرد و این تصمیم باید کارشناسی و دقیق باشد