Combinatie van tweets @FNVBouw Hennie Plat, @RTLnieuws Olaf Koens en @bellingcat 'Daniel Romein' en anderen hebben mij doen besluiten de huur in Eindhoven op te zeggen.
Voor wie slechte bedoelingen heeft, ik ben niet meer op dat adres. Breng anderen niet in gevaar. @persveilig
"Is in dienst van Rusland", aldus @YoeriAlbrecht van Bellingcat, EuroPressPrize, De Balie en nota bene @wordtvervolgd
"Wat is dit voor een gek? Via promoted tweets laten weten dat @obk hem, ongetwijfeld terecht, geblokkeerd heeft", aldus @HuubBellemakers van de Moral High Ground Brigade
Ik moest meteen hier aan denken: “We Know Where Your Kids Live”: How John Bolton Once Threatened an International Official theintercept.com/2018/03/29/joh…
Stempel "Vijand van Oekraïne" heb ik al.
Echt schandalig dat @minbuza blijft zwijgen.
Stempel "Vijand van Nederland" wordt aan gewerkt. villamedia.nl/artikel/oekrai…
Lid Raad van Toezicht Bellingcat Yoeri Albrecht:
"Is in dienst van Rusland".
Graag per omgaande bewijzen voor deze claim.
Check intern:
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
@DevliegerErik@robert_bor Betrouwbaar in de zin van voorspellende waarde? 23 Maart meldt Robert dat de Russen een groot probleem hebben. Russisch offensief lijkt hoogtepunt gehad te hebben.
"Azov-bataljon überhaupt niet actief rondom Kiev", aldus journalist van de publieke omroep met ruim 40,000 volgers. #factcheck: inmiddels 11 bronnen, waaronder NYT, die het tegendeel aantonen. threadreaderapp.com/thread/1526529… @rudybouma, ga je het rechtzetten?
Dutch state affiliated media @nos journalist claims: "Ukrainian Azov battalion not active at all around Kiev"
- True or False?-
Wisdom of the crowd (your help) is appreciated to create a #factcheck#Azov 🧵
"rone videos throughout March are literally from "Botsman" Korotkikh." citation, more sources needed to validate or falsify this claim
2/ "Fighters of the Azov Troop seized documents of the occupiers during the sweep of Bucha", according to Національний Корпус ( Ukraine's National Corps) website. April 5, 2022 nationalcorps.org/bijci-tro-azov…