80+ is de klos. Oversterfte stijgt tot nieuwe records, bijna 40/dag nu voor 80+ (51/dag alle leeftijden). De prognose is iets bijgesteld, omdat er geen rekening mee gehouden werd, dat bij de herhaalprik vooral de ouderen werden geprikt. Bij ouderen is het risico 7X zo groot!
In deze grafiek zien we het gebeuren. Vaxxgraad herhaalprik 80+ is 70%, 65-80 60%. De oversterfte voor 80+ zit nu op 18% oftewel 40 per dag! Maar natuurlijk gaan we geen onderzoek doen naar #VaccinatieSchade, want NL is het enige land waar de vaccins WEL veilig en effectief zijn.
Dit zijn de overlijdens voor alleen 80+ met daarin de prognose zoals ik eind vorig jaar al presenteerde, maar nu uitgebreid met de laatste CBS overlijdenscijfers.
Misschien is deze grafiek nog duidelijker. Prognose #oversterfte alleen op basis van het rekenmodel. Verschillen tussen prognose en werkelijke oversterfte zijn overal verklaarbaar.
Verschil werkelijk en prognose is:
* t/m 2021 corona.
* maart 2022 influenza
* juli/augustus extrema warmte
* december 2022 influenza gevolgd door ondersterfte
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
99% van de gevaccineerde overlijdens in de eerste week worden geteld als ongevaccineerd blijkt uit nieuwe berekeningen. Een diepere analyse van de cijfers uit het eindrapport van Meester & Jacobs. 1/ steig.nl/blog/2024/11/2…
Lees het artikel. Hier alleen de conclusies:
In de eerste week van vaccinatie is slechts 1,3% van de gevaccineerden terug te vinden in CIMS. De overige bijna 99% wordt derhalve beschouwd als ongevaccineerd.
2/
Analyses van plotselinge dood kort na vaccinatie, zullen gefrustreerd worden door de schijnbaar zeer lage vaccinatiegraad. Ook zal door deze datavervuiling een schijnbaar veel te hoge VE worden berekend.
3/
Het is zover! Het meest gecensureerde artikel over "SUDDEN DEATH" COVID-19 is peer reviewed!!! En kijk eens wat er uit komt: gemiddelde tijd tussen vaccinatie en sudden death is 14,3 dagen. En wat vinden we in de Nederlandse cijfers... tadaaaa.... 1/
Deze grafiek laat zien wat het percentage geregistreerde vaccinaties is geteld vanaf het moment van vaccinatie. Na 2 weken nog maar 10% geregistreerd! Gemiddeld 3%. Is het dan nog gek dat deze vaccinatieschade nog steeds slecht aan te tonen is. 2/
Deze cijfers zijn vers van de pers, dus dat gaan we eens netjes opschrijven. Het sluit aan bij dit artikel:
Als Nivel zijn eigen cijfers zou geloven, sterf je als ongevaccineerde 1200X zo snel als een gevaccineerde op de eerste dag van niet-vaccinatie. Dat kan natuurlijk niet, maar dit is nodig voor hun onderbouwing dat #oversterfte bij ongevaccineerden zit. 1/ steig.nl/blog/2024/11/1…
Een reconstructie met behulp van een rekenmodel die de grafieken en cijfers verklaart. Een achterstand van 6 weken bij de registratie van vaccinaties is de oorzaak van de steile daling in het begin. 2/
Daarnaast laat 77% van de mensen in de laatste levensfase zich niet meer vaccineren. Dat verklaart de veel lagere ligging van de blauwe lijn. Het artikel dat zojuist is verschenen legt het in zo simpel mogelijke woorden uit.
3/
Een opvallende wending in de krant: 20.000 meer sterfte dan voor corona. Dat is deze grafiek. Meteen een kanttekening erbij: dat is exclusief vergrijzing, maar toch... Het staat nu in de krant! Dat mag wel in de krant.... 1/
Meteen de prognoses die daarbij horen. Zwart de sterfte, blauw is volgens ons eigen rekenmodel, dat rekening houdt met de vergrijzing van de bevolking. Dan gaat de helft oversterfte ervanaf. Maar kijk wat CBS en RIVM hiervan vinden.
2/
RIVM bemoeit zich sinds dit jaar met de prognose, met terugwerkende kracht tot 2022 (groene staven). Zij verwachten een jaarlijkse toename van 4,5% ipv de vergrijzing van minder dan 1%.
3/
Hey Nivel, help me even. Ik probeer jullie rapport te begrijpen, maar er gaat iets helemaal mis, dus help me even. Ik ga uit van jullie bevindingen: #oversterfte bij ongevaccineerden, ondersterfte bij gevaccineerden en dan gaat het mis bij mijn berekeningen.
1/
Voor de leesbaarheid even ronde cijfers. Verwachte jaarsterfte 160.000, 90% vaccinatiegraad, 10% #oversterfte. Daar ga ik het mee voorrekenen. Ondersterfte bij gevaccineerden, daar lees ik ergens in het rapport 20%, die gebruik ik dus even. Daar gaan we dan....
2/
De verwachte sterfte voor gevaccineerden is 90% van 160.000 is 144.000. Met 20% ondersterfte krijgen we 115.000 overleden gevaccineerden. De totale sterfte was 110% van 160.000 is 176.000. Blijft over een sterfte bij ongevaccineerden van 176.000-115.000 = 61.000.
3/
Geliquideerd op LinkedIn. Gecensureerd in de media. Genegeerd in de #papierenkrant. Lees dit fragment uit de toespraak van Mark Rutte op 16 maart 2020 nog eens. De deskundigen spraken zich toen nog oprecht uit: 1/
Hier staan een paar belangrijke feiten in. Er wordt uitgegaan van het bereiken van groepsimmuniteit binnen een termijn van enkele maanden: “wie het virus heeft gehad, is daarna meestal immuun”. Het staat er echt! En zo is het ook, de deskundigen hebben gesproken....
2/
De groepsimmuniteit moet gecontroleerd opgebouwd worden, ziekenhuizen mogen niet overbelast worden. “Flatten the curve”. Mijd contact tussen mensen, zolang er nog geen daling is van besmettingen en de ziekenhuizen nog in de gevarenzone zitten.