Pisala sam već o ovome, ali vrijedi ponoviti.

Naš obrazovni sustav gura autističnu djecu bez it preko ruba jer: neprihvaćanje, ablizam, neznanje.

Autistična deca uslijed toga imaju suicidalne ideacije jer se mrze.
Bila sam na sprovodu autističnog djeteta koje si je oduzelo život.

Najteže mi je bilo jer je ispalo da poznajem te nastavnike. Držala sam im neke edukacije.

Bili su u komi. Iznenađeni i pogođeni.
Svi misle da neće biti velikih i teških posljedica po autističnu djecu ako propustite

pružiti pravilnu podršku, IP, zaustaviti bullying,
reći nešto kad netko priča bedastoće o ADHD-u, autizmu…
reći da trebate pomoć

Nikad ne znate.

Autistične osobe imaju JAKE osjećaje.
Brojna naša djeca imaju suicidalne ideacije i nikakva količina psihoterapije i roditeljske ljubavi NE MOŽE popraviti povrede koji im svakodnevno nanosi sustav (koji ne zna, ne prihvaća ih, ali im i ne nudi alternativu).
Mi roditelji ne možemo tražiti rješenja na probleme škola i nastavnika s njihovim poslodavcem.

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Kosjenka

Kosjenka Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @Kosjenka

14 Nov
Stvar u kojoj sam nevjerojatno loša je davanje feedbacka kolegama koji propuste slijediti IP koji je *škola* dala nama.

Jer sam uvjetovana da se rad kolega ne dovodi u pitanje.

I onda često šutim. I puno važem na što reagirati, a na što ne.
A jer sam autistična za svaki moj mail/ poruku tražim feedback dva stručnjaka za autizam i supruga kako bi znala da je ok, da nije preizravno i da vidim gdje su moguća mjesta na kojima osoba može čitati subtext kojeg nema.

Hodam po jajima jer dijete. Naučila sam.

What a life!
U konačnici, djetetova pomoćnica i ja ponekad moramo djetetu reći da se ne osjeća loše jer zadaci nisu bili prilagođeni kako treba.

Dijete dobiva slabije ocjene, ali jača resilience?

Je li to životni ishod za 12-ogodišnjaka?

Ne znam.

It doesn’t have to be like this?
Read 4 tweets
12 Nov
Za razliku od drugih roditelja autistične djece, ja sam imala jednu veliku privilegiju.

Stručnjakinja za inkluzivno obrazovanje i autizam igrom slučaja živi u istom kvartu. Nesebično je svo svoje znanje i vrijeme nudila školi da pomogne djetetu.
Kada imaš na raspolaganju takvu priliku za tailor made podršku koja može donijeti nova znanja, iskustvo za generacije i generacije autistične djece, a ništa se ne promjeni, ništa se ne pokrene, ne možemo više reći da je izazov "u nismo educirani", zar ne?
Izazov je u drugim stvarima koje ja kao roditelj ne mogu rješavati jer imaju veze s njihovim poslodavcem.
Read 5 tweets
12 Nov
Mislila sam da se šalim kada sam pričala o kletvama.

Ispada da su već brojni nastavnici pokupili kletve o autističnim potomcima.

Kletve su visoko specificirane i to me baš iznenadilo.
Recimo:

da ima autistično dijete bez intelektualnih teškoća ali s ADHD-om

Ili

da imaju autistično dijete bez intelektualnih teškoća ali negovoreće - sve vidi, sve razumije, ali ne može ništa reći jer apraksija
Mislim da roditelji idu na onaj dio koji ih najviše boli i po kojem sustav i nastavnici najviše diskriminiraju dijete.

Vidjela sam da postoji diplomski o tetovažama učitelja.

Mislim da bi i ovaj također bio nadasve zanimljiv.

P. S. Ja svoje kletve još nisam odaslala ;)
Read 4 tweets
15 Sep
Jučer sam se sjetila djetetovog osobnog uvida o školi i situaciji u kojoj se nalazi:

‘Oni ne rješavaju moj problem mog obrazovanja, oni rješavaju svoj problem mog obrazovanja.’

#autizam
Stručnjak napiše nalaz da autistično dijete može pratiti redoviti plan i program, nastavnici kažu ne može. 5 godina mi je trebalo da to shvatim što i jedni i drugi žele reći.

I jedni i drugi su u pravu.

Autistično dijete može, ali ne može s tim nastavnicima u toj okolini.
Svako dijete s invaliditetom ima pravo na KVALITETNO obrazovanje.

Autizam je nula naspram onoga što našoj djeci radi sustav obrazovanja.
Read 14 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Thank you for your support!

Follow Us on Twitter!

:(