Stvar u kojoj sam nevjerojatno loša je davanje feedbacka kolegama koji propuste slijediti IP koji je *škola* dala nama.
Jer sam uvjetovana da se rad kolega ne dovodi u pitanje.
I onda često šutim. I puno važem na što reagirati, a na što ne.
A jer sam autistična za svaki moj mail/ poruku tražim feedback dva stručnjaka za autizam i supruga kako bi znala da je ok, da nije preizravno i da vidim gdje su moguća mjesta na kojima osoba može čitati subtext kojeg nema.
Hodam po jajima jer dijete. Naučila sam.
What a life!
U konačnici, djetetova pomoćnica i ja ponekad moramo djetetu reći da se ne osjeća loše jer zadaci nisu bili prilagođeni kako treba.
Dijete dobiva slabije ocjene, ali jača resilience?
Je li to životni ishod za 12-ogodišnjaka?
Ne znam.
It doesn’t have to be like this?
Svako ljudsko biće raste kroz frustraciju i savladavanje frustracije.
I autistično dijete je dijete.
Ali je li ovo ta frustracija ili je to diskriminacija?
(Djetetova psihoterapeutica to naziva zlostavljanjem. Food for thought.)
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
Za razliku od drugih roditelja autistične djece, ja sam imala jednu veliku privilegiju.
Stručnjakinja za inkluzivno obrazovanje i autizam igrom slučaja živi u istom kvartu. Nesebično je svo svoje znanje i vrijeme nudila školi da pomogne djetetu.
Kada imaš na raspolaganju takvu priliku za tailor made podršku koja može donijeti nova znanja, iskustvo za generacije i generacije autistične djece, a ništa se ne promjeni, ništa se ne pokrene, ne možemo više reći da je izazov "u nismo educirani", zar ne?
Izazov je u drugim stvarima koje ja kao roditelj ne mogu rješavati jer imaju veze s njihovim poslodavcem.
Stručnjak napiše nalaz da autistično dijete može pratiti redoviti plan i program, nastavnici kažu ne može. 5 godina mi je trebalo da to shvatim što i jedni i drugi žele reći.
I jedni i drugi su u pravu.
Autistično dijete može, ali ne može s tim nastavnicima u toj okolini.
Svako dijete s invaliditetom ima pravo na KVALITETNO obrazovanje.
Autizam je nula naspram onoga što našoj djeci radi sustav obrazovanja.