Σε αυτό το έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Νοέμβριος 2020) μπορείτε να δείτε την Στρατηγική Ισότητας ΛΟΑΤΚΙ+ της Ε.Ε. για το χρονικό διάστημα 2020 - 2025: ec.europa.eu/.../lgbtiq_str…
Καλεί τα κράτη μέλη να υποβάλουν Εθνικά Σχέδια Δράσης για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
Για την ανταπόκριση αυτού του καλέσματος της Ε.Ε. ο πρωθυπουργός ίδρυσε σήμερα αυτή την Επιτροπή:
"The Commission will support Member States to: develop national planson LGBTIQ equality"
Το πρώτο πράγμα που διαπιστώνει η ΕΕ είναι ότι δεν είναι ασφαλές ακόμη και σήμερα για ένα ΛΟΑΤΚΙ άτομο να κυκλοφορεί ανοιχτά. Βίαιες επιθέσεις, σωματική βία, ρητορική μίσους, κήρυξη "αντιΛΟΑΤΚΙ περιοχών" σε διάφορες χώρες είναι παθογένειες που η Ε.Ε. θέλει να καταπολεμηθούν
Έπειτα, η ΕΕ διαπιστώνει ότι υπάρχει μεν νομοθεσία για την καταπολέμηση των διακρίσεων λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου στον επαγγελματικό τομέα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αυτή δεν εφαρμόζεται ή δεν εφαρμόζεται σωστά. Άρα χρειάζονται μέτρα σωστής εφαρμογής.
Εκπαίδευση, υγεία, πολιτισμός, αθλητισμός είναι τομείς επίσης που δεν έχουν γίνει βήματα για την καταπολέμηση της ομοφοβίας και της τρανσφοβίας.
Ειδικά για τον τομέα της Υγειας, στα συρτάρια του Υπουργείου βρίσκεται όλη η σχετική νομοτεχνική δουλειά που κάναμε με την ομάδα εργασίας το 2018-2019 και είναι έτοιμο νομοσχέδιο. Για την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό υπάρχει νομοθετικό κενό (βλ. Ν.4443/2016).
Γάμος, τεκνοθεσία, ταυτότητα φύλου βάσει μόνο του αυτοπροσδιορισμού του ατόμου, αναγνώριση εγγράφων τέκνων από την μια χώρα στην άλλη είναι επίσης εκκρεμότητες που υπάρχουν στην νομοθεσία, σύμφωνα με την Στρατηγική Ισότητας της ΕΕ.
Αυτό λοιπόν είναι το περίγραμμα του έργου της ad hoc Επιτροπής που ιδρύθηκε σήμερα με σκοπό να παρουσιάσει το έργο της μέχρι το καλοκαίρι.
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
Η δισεκατοντήριδα είναι λοιπόν πάντού μπροστά μας.
O αγώνας για την ανεξαρτησία που ξεκίνησε το 1821 αφορούσε την αποτίναξη του τότε οθωμανικού ζυγού. Το αίτημα ήταν να αποσχιστεί η Ελλάδα από την υψηλή πύλη. Να τελειώσει η σκλαβιά και μετά να ιδρυθεί ένα ανεξάρτητο κράτος.
Όλες οι άλλες "προβολές" που σήμερα επιχειρούνται για τον χρωματισμό και την οικειοποίηση του γεγονότος είναι αναχρονισμοί και ιστορική χειραγώγηση.
Ούτε "φιλελεύθερη" (με την σημερινή αγοραία πολιτική έννοια), ούτε "ταξική" (με την μαρξιστική έννοια), ούτε αντικληρικαλιστική ή αθεϊστική (λόγω αφορισμού της από το πατριαρχείο)
Τί ακριβώς πήγε να γίνει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τις αμβλώσεις; (Υπόθεση "Κυμπουρόπουλου") #Thread
Το ΕΚ είχε μπροστά του το ψήφισμα για την ευρωπαϊκή στρατηγική για τα Δικαιώματα του Παιδιού, σύμφωνα με τις σχετικές διεθνείς συμβάσεις και την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Ενώ λοιπόν διαμορφωνόταν το κείμενο, δύο ευρωβουλευτές του ακραίου ευρωσκεπτικιστικού κόμματος του Ευρωκοινοβουλίου, η Πολωνέζα Jadwiga WIŚNIEWSKA και ο Ρουμάνος Cristian TERHEŞ πήγαν και "φύτεψαν" προς ψήφιση μια τροπολογία υπ' αρ. που θα προσέθετε το εξής στο Ψήφισμα:
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΦΥΛΟΥ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ - ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ
Το γραφείο μας εκπροσώπησε ενώπιον του Ειρηνοδικείου Αθηνών διεμφυλικό συμπολίτη μας που διεκδίκησε την μεταβολή
της καταχώρησης φύλου και ονόματος του με την διαδικασία της νομικής αναγνώρισης ταυτότητας φύλου (από θήλυ σε άρρεν).
Η αίτηση υποβλήθηκε τον Ιανουάριο του 2021 και η εκδίκαση πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2021, έχοντας υποβάλει δήλωση μη εξέτασης μαρτύρων. Παράλληλα, υποβάλαμε στο Δικαστήριο και σχέδιο δικαστικής απόφασης,
Είναι λάθος η εξαγγελία του πρωθυπουργού για την νομοθέτηση ενός Βοηθού Συνηγόρου του Πολίτη για ζητήματα αστυνομικής βίας.
Το λάθος αυτό είχε επισημάνει ήδη από το 2016 ο Επίτροπος του Συμβ.της Ευρώπης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στους τότε υπουργούς Παρασκευόπουλο και Τόσκα
οι οποίοι επίσης ήθελαν να αναθέσουν στον Συνήγορο του Πολίτη την αρμοδιότητα του μηχανισμού παρακολούθησης των καταγγελιών για την αστυνομική αυθαιρεσία και το έκαναν με τον Ν.4443/2016.
Συγκεκριμένα ο Επίτροπος στην επιστολή που είχε στείλει από τότε στους Υπουργούς είχε επισημάνει ότι η αρμοδιότητα πρέπει να ανατεθεί σε ανεξάρτητο όργανο που εκδίδει δεσμευτικές αποφάσεις.
Δηλαδή, για να ανακεφαλαιώσουμε:
Εμφανίζεται ως "άδεια" ένα έγγραφο που επιγράφεται "βεβαίωση κατ' εξαίρεσης" (1ο λάθος), το οποίο δεν φέρει αριθμό πρωτοκόλλου (2ο λάθος), το οποίο δεν αναφέρει σε ποιά αίτηση (με ποιον αρ. πρωτ.) απαντάει (3ο λάθος)
το οποίο "εγκρίνει" άδεια για τις 14-3-2021 ενώ έχει εκδοθεί στις 5-3-2021 δηλαδή σε χρόνο κατά τον οποίο δεν ίσχυε ακόμη απαγόρευση για τις 14-3-2021 (4ο λάθος), δηλαδή έγκριση που δεν προβλέπεται από το θεσμικό πλαίσιο (5ο λάθος)
για βάπτιση στον ναό του Αγ. Διονυσίου ΑΕΡΟπαγίτου (6ο λάθος).
H δίκη αυτή κινείται με κατεπείγουσα ταχύτητα, δεδομένου ότι η προσφυγή υποβλήθηκε στις 17 Νοεμβρίου 2020, ενώ το ΕΔΔΑ την κοινοποίησε στην Κυβέρνηση, θέτοντας ερωτήματα, στις 25 Φεβρουαρίου 2021! Πρόκειται για χρόνο ρεκόρ για τα δεδομένα του ΕΔΔΑ.
Το σχετικό έγγραφο είναι αναρτημένο από σήμερα 15 Μαρτίου 2021 στην επίσημη ιστοθέση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου: hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-2088…