Fenna Profile picture
Jun 19, 2022 6 tweets 5 min read Read on X
Sjonge @P0eMPieDinges is weer bezig. Dit keer denkt ze te scoren door uitspraken van @Marc_Veld uit 2021 te delen en uit verband te trekken. Het grappige is… dat lukt niet ze zijn nog steeds actueel. Dus combi #debunk en #appreciationpost 🧵voor de beste man! Wat staat hier: Image
In 2021 zei Marc al dat het doel van het #vaccin geen steriele immuniteit is, en dat het vaccin zonder oneindige herhaling gewoon goed werkt tegen ernstige ziekte. Beide nog hartstikke actueel. Je zou toch bijna denken dat de #immunoloog het snapt en die #klapkut niet.
Mevrouw heeft meer knipsels #knipselwappie en komt hiermee. Onleesbaar dus hieronder even bericht voor bericht. Spoiler: wat de immunoloog zegt klopt gewoon! Image
De angst voor oneindig veel prikken… is die gegrond? Toegegeven die derde prik kwam er evenals een vierde voor zwakkeren maar thats it. En omdat we in 2021 nog geen #Omicron hadden was de verwachting dat 2 prikken voldoende was. Ding met wetenschap… we leren steeds bij. Image
Dat bijleren wordt door #wappies zoals Ageeth gezien als een vorm van liegen. Hun hersenpannetjes zijn te krap om te snappen dat je bij een nieuw virus wat zich ontwikkelt moet meebewegen en moet blijven leren. Sowieso iets waar die groep slecht in blijkt te zijn… Image
Onzeker zijn mag, dom zijn gelukkig ook (fijn voor #Poempie want man man). Maar uit afgunst omdat iemand slimmer en geslaagder is dan jij, diegene onder de bus gooien icm bewust verdraaien van standpunten? Lelijk heel lelijk. Net als alles aan dat mens. Dus Ageeth.. wat ben je?

• • •

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh
 

Keep Current with Fenna

Fenna Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

PDF

Twitter may remove this content at anytime! Save it as PDF for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video
  1. Follow @ThreadReaderApp to mention us!

  2. From a Twitter thread mention us with a keyword "unroll"
@threadreaderapp unroll

Practice here first or read more on our help page!

More from @PostvanFenna

Mar 16
Nieuw verhaal online. Met dit keer #vaccinaties #lentekriebels en #schoolzwemmen in de spotlight. Het valt mij op dat deze hete hangijzers altijd besproken worden vanuit het perspectief van de ouder/verzorger. Ik wil het nu eens aanvliegen vanuit de rechten van het kind! 1/.. Image
Deze draad is een bewerking van het originele Substack blog wat je kunt lezen via onderstaande link. Als je het een goed verhaal vindt, deel deze en het blog dan vooral in je netwerk én meldt je aan voor de gratis nieuwsbrief. Dan mis je niets meer! 2/..

open.substack.com/pub/postvanfen…
Image
Disclaimer: ik heb zelf geen kinderen. Maar ze zeggen “it takes a village”. En aangezien ik schrijf over de rechten van het kind, doet de relatie die ik heb tot die kinderen er mijns inziens ook niet toe. We hebben als samenleving een collectieve verantwoordelijkheid. 3/..
Read 19 tweets
Jan 28
Mazelen… is toch gewoon een kinderziekte, kan een gezond mens best aan. En na besmetting is je immuunsysteem sterker.

— VERGEET HET MAAR —

Het is verre van onschuldig én dat moet je echt even weten. Tijd voor #VaccinatieVerhalen 7 dus over… je raadt het nooit… #mazelen. Image
Deze draad is een bewerking van het @SubstackInc blog #vaccinatieverhalen. Bekijk het hele blog via de link hieronder. Tip: schrijf je in voor de gratis nieuwsbrief, dan mis je niets meer. #mazelen

open.substack.com/pub/postvanfen…
Image
Vaccineren…het is je eigen vrije keus. Maar weet welk risico je neemt als je hiervan af ziet. Roald Dahl had in 1962 een moord gepleegd voor een vaccin tegen mazelen. Hiermee had zijn dochter Olivia wss nog geleefd. Nu overleed ze aan complicaties (encefalitis) van #mazelen. Image
Read 17 tweets
Jun 7, 2023
Desinfo debunk draadje, want er gaan 2 dingen rond die door verkeerde uitleg de gemoederen flink verhitten. De mensen die steeds roepen dat Corona voorbij is lijken het zelf niet los te kunnen laten 😏. Dit keer: vaccins en myocarditis. #Debunk #Coronavaccin #myocarditis
Allereerst bericht over de werkzaamheid van de huidige Coronavaccins. Die is afgenomen tegen de nieuwe dominante varianten. Vindt men van alles van. De hele riedel komt weer voorbij. Van: “ze werkte nooit“ tot “altijd gif geweest” #Debunk #Coronavaccin #myocarditis
In werkelijkheid hebben de vaccins veel ellende voorkomen, beschermen ze perfect tegen ernstige ziekte en sterfte door de destijds dominante varianten en hebben ze ons aan een basis weerstand geholpen die voor de meeste van ons voldoende is. #Debunk #Coronavaccin #myocarditis
Read 16 tweets
Jun 6, 2023
Desinfo verspreiden door twijfel te zaaien, vragen te stellen of massaal ongefundeerde standpunten en meningen de wereld in te slingeren. Het gebeurt (hier) iedere dag. Zo ook nu. Hoe wapen je jezelf hier tegen? #Kherson #Nordstream #Eloise #Desinformatie Image
Desinfo is niet alleen liegen en vaak niet makkelijk herkenbaar. Het verdraaien van iets kleins kan groot effect hebben. Bijv. het vinden van een duiklaars bij de Nordstream. Die zal best gevonden zijn, maar betekent dit werkelijk iets? #Kherson #Nordstream #Eloise #Desinformatie
Het vragen wie de dam in Kherson opblies (via nota bene een poll), wat voegt dat toe? Heb jij enig idee wie het deed op dit moment? Ik niet. Dus als je hierop antwoord, doe je dit vanuit een onderbuikgevoel. Wat is de waarde dan? #Kherson #Nordstream #Eloise #Desinformatie
Read 10 tweets
Jun 5, 2023
Och daar gaat de @AndereKrant weer. Desinformatie over vaccins verspreiden is inmiddels hun bread and butter. Ik vind het kwalijk want door situaties te verdraaien en uit verband te rukken, misleiden ze mensen en dat kan leven kosten. Lees even mee… #VaccinatieSchade 1/10 Image
Nu dit artikel dus weer. Ik link het hieronder voor de nieuwsgierige lezer. De claim is dat de coronavaccins auto-immuun ziekten kunnen veroorzaken en dat ‘the powers that be’ dit verzwegen 😒. #VaccinatieSchade 2/10 deanderekrant.nl/nieuws/autorit…
Maar waar baseren ze dit nu eigelijk op? Sowieso heeft niemand ooit gezegd dat vaccins 100% veilig zijn. Dat is niets in dit leven. Dus de stellingname is al “wat” krachtig. En wat is er nu gebeurt? #Vaccinatieschade 3/10
Read 10 tweets
Jun 4, 2023
Nog even over ‘Moments Contained’, het nieuwe en wat mij betreft prachtige beeld op @rotterdam Centraal Station. Er is veel gedoe over zie ik, dus ik doe lekker mee 😉. Ik vind het namelijk oprecht prachtig en herken mijn stad en haar inwoners erin. #Rotterdam 1/6 Image
Een gewone vrouw zoals ik elke dag zie als ik de deur uitga. Een vrouw van kleur zoals deze kunstenaar (Thomas Price) altijd afbeeld. Niet gebaseerd op één werkelijk persoon. Met recht een everywomen dus. Ze staat nonchalant en kijkt trots vooruit. #Rotterdam 2/6
Waarom is ze trots? Geen idee. Dat is aan ons om in te vullen. Hebben we niet allemaal iets waar we trots op (mogen) zijn? Ze is een everywomen dus we zitten er allemaal in als het goed is. En voor mij is die trots ook de boodschap. Die is van ons allen. #Rotterdam 3/6
Read 8 tweets

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just two indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3/month or $30/year) and get exclusive features!

Become Premium

Don't want to be a Premium member but still want to support us?

Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal

Or Donate anonymously using crypto!

Ethereum

0xfe58350B80634f60Fa6Dc149a72b4DFbc17D341E copy

Bitcoin

3ATGMxNzCUFzxpMCHL5sWSt4DVtS8UqXpi copy

Thank you for your support!

Follow Us!

:(