1) Πρόταση για ενίσχυση σχήματος συνεργασία 3+1(🇬🇷🇨🇾🇮🇱🇺🇲) κ σε άλλους τομείς πέραν των ενεργειακών
2) Ενίσχυση συνεργασίας με ΕΕΔ κ ειδικότερα σε ευκαιρίες συνανάπτυξης κ συμπαραγωγής για το ΠΝ (1)
Το απόσπασμα είναι ανοικτό σε διαφορετικές ερμηνείες. Θα μπορούσε να αναφέρεται σε οποιαδήποτε σχεδίαση σε σχέση με τα πλοία.
Από εκδόσεις Freedom class τις οποίες το ΠΝ αυτή την στιγμή συνδιαμορφώνει, νέες σχεδιάσεις τύπου Gibbs & Cox, η συμμετοχή στο πρόγραμμα Ffgx (2)
H πρώτη προβληματική με όρους επιχειρησιακής καταλληλότητας, δεύτερη κ τριτη προβληματικές με όρους κόστους, χρονοδιαγραμμάτων
Το ΠΝ χρειάζεται νέες ναυπηγήσεις ικανών πλοίων τωρα κ στην ώρα τους. Δεν έχει χώρο κ χρόνο για επιπλέον καθυστερήσεις, ακατάλληλα πλοία, υποσχετικές(3)
3) Συνέχεια στην επένδυση των ΙΜΕΤ (συνεκπαιδευσεις)
Η αναφορά είναι σαφής. Για κάθε 1$ που επενδύουν οι ΗΠΑ στην υπόθεση η Ελλάδα επενδύει 3$
Ο τρόπος δηλαδή που οι ΗΠΑ κοστολογουν τις συν/σεις με 1 παροχών να αντιστοιχεί σε 3 αντιπαροχών. Ή υπολογισμού έναντι MDCA (4)
4) Υποστήριξη επενδύσεων μέσω DFC σε τομείς ναυπηγείων λιμένων
Και εδώ σαφής η αναφορά. Παρέχεται η δυνατότητα ΣΤΗΝ DFC να επενδύσει σε μια αναπτυγμένη χώρα όπως η Ελλάδα "in accordance with its legal authorities and project selection criteria“ όμως
(5)
Επενδύσεις αρκετών εκατοντάδων εκ$ στα ναυπηγεία είναι μη ρεαλιστικές κ εκτός λογικής
Υπό εξέταση με ποιον θα μπορούσε η dfc να συγχρηματοδοτήσει τα ναυπηγεία, ειδικά όταν ο υφιστάμενος εν αναμονή του συμβολαίου παίκτης είναι αμφιβόλου οικονομικης δυνατότητας (6)
5) Επέκταση κ εμβάθυνση MDCA
Οι προθέσεις των μερών είναι γνωστές. Από τις δικές μας για 20+ τοποθεσίες στις αμερικανικές για μικρό μονοψήφιο
Από το 3 στο 4 ή από το 4 στο 6 τυπικά αποτελεί επέκταση κ εμβάθυνση της συνεργασίας (6)
6) Υποστήριξη πώλησης F35 στην Ελλάδα συμπεριλαμβανομένων 8 μη παραδοθέντων στην Τουρκία
Η ένταξη 8 κ μόνο F35 παλαιότερου block στο άμεσο μέλλον στερείται οικονομικού κ επιχειρησιακού νοήματος
Η ένταξη 8 τώρα + επιπλέον F35 μελλοντικά το ίδιο (7)
Πολιτικά
Αν η απόκτηση των 8 F35 κλείνει οριστικά την πόρτα των F35 στην Τουρκία θα πρέπει να εξεταστεί
Ταυτόχρονα η αναφορά αυτή αλλά κ όλο το πνεύμα του νομοσχεδίου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν επιπλέον μοχλός πίεσης στην Τουρκία για επιστροφή στο μαντρί (8)
7) Η εξουσιοδότηση για διάθεση 25 εκ$ για κάθε έτος μεταξύ 2022-2026 μέσω ERIP
Καταδεικνύει το εκτός πραγματικότητας των σεναρίων/προσδοκιών για 3+3 δις ευρώ ετήσιως δωρεάν βοήθειας σε χρήμα κ υλικά αντιστοίχως (9)
8) Επιπλέον δανειακή χρηματοδότηση για ενίσχυση ΕΕΔ
Βλέπε 7)
9) Αναβάθμιση προτεραιότητας της χώρας σε σχέση με την απόκτηση αποσυρθέντων υλικών μέσω EDA
(10)
10) Οι υπόλοιπες αναφορές για ενίσχυση των διμερών σχέσεων (ή πολυμερών με Κύπρο Ισραήλ) σε στρατιωτικό πολιτικό επίπεδο
(11)
Συμπέρασμα
Ένα θετικό νομοσχέδιο για τις Ελληνικές θέσεις
Κυρίως προωθεί την αντίληψη της Ελλάδας σαν πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή
Ενισχύει της συνεργασία ΗΠΑ, Ελλάδας, Κύπρου, Ισραήλ
Ένα προσεκτικά διατυπωμένο νομοσχεδιο που προωθεί τις ελληνικές θέσεις. Βήμα όχι αλμα(12)
Δεν έχει κάνει άλματα ακόμα η Αμερικανική εξωτερική πολιτική κ δεν την διαμορφώνει μόνο ο Μενεντεζ ως προς αυτό ή τν έκταση του άλματος
Σε σημεία όπως το F35 ανοίγει επιλογές αλλά κ διλλήματα
Αποτυπώνει προσεκτικά τις Αμερικανικές παροχές (13)
Κ σε πολλά σημεία προσγειώνει τις ιπτάμενες στα σύννεφα προσδοκίες της δημόσιας συζήτησης
Για τον Στόλο που απασχολεί κυρίως το ακάου (14)
Σχεδόν αδιάφορο εκτός του ότι ίσως αποδυναμώνει το επιχείρημα Tico μόνο με mmsc που αντιστοιχεί σε σύμμαχο Β' κατηγορίας
Η διασύνδεση ακατάλληλων πλοίων για μελλοντικά οφέλη ειναι κ αυτή ακατάλληλη
Ακατάλληλη κ η ιδέα θετικού αρνητικου ισοζυγίου(15)
-5 δις για ακατάλληλα πλοία
+ πόσα δις τα θετικά
---------
Σύνολον ή η ισορροπία της ζυγαριάς
Σύμμαχοι κ φίλοι δεν επιβαρύνουν τον άλλον ή τον εαυτό τους στο ζυγι
Ακατάλληλη επίσης η λογική ότι η MDCA, παραχωρήσεις eda κ ενίσχυση των διμερών σχέσεων περνούν μέσα από την (16)
εντελώς αποκομμένη από τα ανωτέρω απόκτηση 4 ακατάλληλων πλοίων
Ή την μετακυλιση της απόκτησης για ύστερο χρόνο, ενώ οι ανάγκες δεν μετακυλίονται,
όπου πιθανών οι ΗΠΑ θα έχουν τη. δυνατότητα να προτείνουν κάτι που ναυπηγικά κ επιχειρησιακά θα ομοιάζει με πολεμικό πλοίο(end)
Κ αναλυτικότερα για την έκδοση ΑΗ140 Liberty (freedomized)
1) Rotating radars αγνοούν το ήδη υφιστάμενο κ μελλοντικό περιβάλλον απειλής. Με αντιπλοΐκους υπερυπερηχητικων ταχύτητας κ απειλές χαμηλού ιχνους (1)
2) Η αντίληψη ότι ο "κορεσμός αναφέρεται κυρίως σε αριθμό κελιών κ όχι τις επιδόσεις του ραντάρ σε ρυθμούς ανανέωσης στόχων κ εκπεμπομενης ενέργειας στην μονάδα του χρόνου είναι καλή για το τουίτερ τζι αρ, αλλά θεωρεί βολικά κ παράλογα σταθερές τις επιδόσεις του ραντάρ (2)
ανεξαρτήτως φύσης κ αριθμού απειλών
3) Εισάγει ένα νέο βλήμα οπως οι camm σε υπηρεσία
4) Με τυχόν προσθήκη βλημάτων asroc που αποτελούσε θεωρητικά υψηλής προτεραιότητας απαίτηση (κ είναι) κ σε συνδιασμό με 2 mk41 μειώνει επί 4 τον αριθμό πυραύλων camm (3)
Την είδα στιγμή διάχυτες είναι στο τύπο, αλλά κ στον σοσιαλ μίντια διαρροές περί σπασίματος της Σύμβασης σε 3 υποσυμβάσεις. Με επιχειρηματολογια που φαίνεται να αγνοεί την κείμενη νομοθεσία, κ να αδιαφορεί για το συννομο ή όχι της αλλαγής κριτηρίων αξιολόγησης σε στάδιο(3)
Όταν λοιπόν έχεις δύο κριτήρια τα οποία διαμορφώνουν την ολική βαθμολογία των προτάσεων τυχόν διαχωρισμός για λόγους ευκολίας του ΠΝ είναι δυνατός κ ανεκτός μόνο με έναν τρόπο
Η βαθμολογία των ενδιάμεσων λύσεων όπως αυτές σήμερα διαμορφώνονται να συνεχίσουν να επηρεάζουν (1)
με τον ίδιο τρόπο την ολική βαθμολογία
Προσθέτουν 20% στην Ολλανδική υποψηφιότητα οι Μ?
0% στην Γαλλική οι Cassard?
0% στην Αμερικανική το ανοιχτό πέλαγος που είναι η ενδιάμεση τους?
Το ποσοστό αυτό να προσμετρηθει στην ολική τους βαθμολόγια (2)
Αυτομάτως κ την στιγμή της απόφασης διαχωρισμού κυρίας ενδιάμεσης
Οτιδήποτε άλλο αποτελεί σαφή σκανδαλώδη μεταχείριση υπέρ υποψηφιοτήτων που μετά την πρώτη ανάγνωση δεν πληρούν τα κριτήρια
Κ οποιαδήποτε άλλα επιχειρήματα αποτελούν σκανδαλώδη υποστήριξη μιας σκανδαλώδους ρύθμισης
Θρεντ για την προηγούμενη διαδικασία επιλογής φρεγατών το μακρινό 2008
Το θρεντ θα απασχολήσει κυρίως το θέμα των τότε επιχειρησιακών απαιτήσεων του ΠΝ (1)
Για την υλοποίηση του πρόγραμματος απόκτησης νέων φρεγατών υπήρχαν στα Εμπαε 2006-2010/ 11-15 συνολικές πιστώσεις περί των 2,2 δις ευρώ
Πάγια τακτική των ετών εκείνων υπήρξε η υποκοστολογηση των προγραμμάτων έτσι ώστε ο δυνατόν μεγαλυτερος αριθμός αυτών να εγγράφεται στα ΕΜΠΑΕ(2)
Γνωστή είναι σε όλους Η προσπάθεια απομείωσης των επιχειρησιακών απαιτήσεων με αποφάσεις του ΑΝΣ έτσι ώστε να δρομολογηθεί η πολιτική απόφαση για διαδικασία απευθείας διαπραγμάτευσης για προμήθεια Γαλλικών φρεγατών τύπου Fremm(3)