Με χτεσινή απόφαση το Δημόσιο θα πληρώσει 1.851.200 ευρώ για την μετάδοση μηνυμάτων για τον #Covid_19 , ενώ υπάρχει από το 2007 νομοθεσία που επιβάλλει στους ρ/τ σταθμούς την δωρεάν μετάδοση 3λεπτων ρ/τ μηνυμάτων για σκοπούς ενημέρωσης για την δημόσια υγεία. #thread#νεαΠετσα
Συγεκριμένα, οι @Skylakakis@SteliosPetsas υπέγραψαν την απόφαση "Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων ανάθεσης και παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίησή τους για την προστασία της δημόσιας
υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID - 19 και της διαδικασίας διάθεσης των σχετικών πιστώσεων" που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β' 4754/27.10.2020. Μόλις χθες.
Σε αυτή την ΚΥΑ ορίζεται ότι θα διατεθούν συνολικά δύο εκατομμύρια (2.000.000) ευρώ για την απευθείας ανάθεση της δημιουργίας εκστρατείας μηνυμάτων ποσού 148.800 ευρώ και στα κανάλια θα δοθούν τα 1.851.200 για να μεταδώσουν τα μηνύματα.
Ως προς την δημιουργία της εκστρατείας (τα 148.800 ευρώ), θα μπορούσε αυτή να είχε σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό της ΕΡΤ, το οποίο πληρώνεται κανονικά τους μισθούς του.
Ως προς την μετάδοση θα μπορούσε να εφαρμοστεί η διάταξη της δωρεάν ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης που ορίζει το άρθρο 20 παρ. 2 και 3 του Ν.3592/2007 (που ψηφίστηκε άλλωστε και επί ΝΔ):
«…οι τηλεοπτικοί σταθμοί υποχρεούνται να μεταδίδουν δ ω ρ ε άν μηνύματα κοινωνικού
περιεχομένου διάρκειας τριών πρώτων λεπτών της ώρας καθημερινά ιδίως για θέματα υ γ ε ί α ς, πρόνοιας και μέριμνας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή για τη μετάδοση μηνυμάτων, που αναφέρονται στα εκπαιδευτικά ή άλλα προγράμματα που διοργανώνει η Βουλή των Ελλήνων (...).
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Τύπου και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ρυθμίζονται όλες οι αναγκαίες τεχνικές λεπτομέρειες. Η εφαρμογή της παραγράφου αυτής δεν εξαρτάται από την έκδοση της κοινής αυτής υπουργικής απόφασης.»
Η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση είναι η υπ' 1686/2018 απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Πολιτικής και Υγείας που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β' 2037/5.6.2018 με τίτλο "Δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου από τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς."
Στο άρθρο 1 της απόφασης ("έννοια μηνύματος κοινωνικού περιεχομένου") της ΚΥΑ αναφέρεται ως πρώτο - πρώτο παράδειγμα, το κοινωνικό μήνυμα για την "πρόληψη ασθενειών". ΆΡΑ, μπορούσε να αφορά και την #Covid_19 !!!
΄Αρθρο 2: το μήνυμα μπορούν να υποβάλουν για δωρεάν μετάδοση: Δημόσιο, ΝΠΔΔ,ΝΠΙΔ μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Άρα, το Υπ. Υγείας, αλλά και κάθε νοσοκομείο ΧΩΡΙΣΤΑ θα μπορούσε να υποβάλει το μήνυμα για δωρεάν μετάδοση για μέγιστο δωρεάν χρόνο!!!
Κατά το άρθρο 3, το μήνυμα υποβάλλεται από τον φορέα στο ΕΣΡ που έχει ειδική Τριμελή Επιτροπή που αποφασίζει την δωρεάν μετάδοσή του. Το ΕΣΡ έχει εκδόσει Υπόδειξη στις 25.7.2018 για τον τρόπο με τον οποίο θα δέχεται και θα κρίνει επ' αυτών των αιτημάτων!
Επομένως, είναι τελείως περιττή η χρηματοδότηση των ρ/τ σταθμών με άλλα 1.851.200 ευρώ από τον Κρατικό Προϋπολογισμό, την στιγμή που το ίδιο το Κράτος έχει θεσπίσει διαδικασία για την δωρεάν μετάδοση αυτών των μηνυμάτων και την οποία το ίδιο το Κράτος δεν ακολουθεί εν προκειμένω.
Η υποχρέωση των ιδιωτικών ρ/τ σταθμών να μεταδώσουν δωρεάν αυτά τα μηνύματα υπέρ της προστασίας της δημόσιας υγείας βασίζεται στην συνταγματική υποχρέωσή τους για εκπλήρωση του χρέους της κοινωνικής αλληλεγγύης που προβλέπει το άρθρο 25 παρ. 4 του Συντάγματος.
Αυτό σημαίνει ότι η ως άνω Κοινή Υπουργική Απόφαση είναι αντίθετη στον νόμο, ο οποίος προβλέπει συγκεκριμένη διαδικασία για την προβολή των μηνυμάτων προστασίας της δημόσιας υγείας, η οποία δεν ακολουθείται εδώ.
Η ΚΥΑ πληρώνοντας για κάτι που ειναι δωρεάν, είναι αντίθετη στο νόμο και επιβάλλει στους πολίτες ένα οικονομικό βάρος, κατ΄άνιση κατανομή με βάση το άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος, το οποίο επιβάλλει την συμμετοχή των Ελλήνων στα δημόσια βάρη "ανάλογα με τις δυνάμεις τους".
Ενώ ο Νομοθέτης έχει ορίσει την δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων από τους ρ/τ σταθμούς, η Κυβέρνηση έρχεται με τους 2 αν/υφυπουργούς της να παραβιάσει την αναλογία συμμετοχής στα δημόσια βάρη, επιβάλλοντας το βάρος που είχαν οι ραδιοτηλεοπτικοί σταθμοί στο σύνολο των φορολογούμενων.
Κάποιος με άμεσο, προσωπικό και ενεστώς έννομο συμφέρον πρέπει αύριο το πρωί να προσβάλλει αυτή την ΚΥΑ με αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
• • •
Missing some Tweet in this thread? You can try to
force a refresh
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΤΕΚΝΩΝ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΜΗΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ
Το γραφείο μας εκπροσώπησε μητέρα που είχε με ιδιωτικό συμφωνητικό την επιμέλεια τέκνων, η οποία όμως της αφαιρέθηκε δικαστικά και ανατέθηκε στον πατέρα.
Το πρωτοβάθμιο δικαστήριο έκρινε ότι η μητέρα δεν ήταν κατάλληλη να ασκήσει την επιμέλεια λόγω δύο περιστατικών διένεξης που είχε με την σύντροφό της προ οκταετίας.
Αναλάβαμε την εκπροσώπηση της μητέρας μετά την έκδοση της πρωτόδικης απόφασης, την οποία προσβάλαμε με έφεση για παραβίαση του δικαιώματός της επί της οικογενειακής της ζωής κατά αθέμιτη διάκριση λόγω του σεξουαλικού της προσανατολισμού.
#CharlieHebdo και κράτος: η λεπτή αλλά σαφέστατη γραμμή που διαχωρίζει την ελευθερία της έκφρασης από τον μισαλλόδοξο λόγο με κριτήριο το θρήσκευμα #thread
Η Γαλλική Δημοκρατία αποφάσισε να στηρίξει πολιτικά την βέβηλη σάτιρα του αντιθρησκευτικού και αντικληρικαλιστικού περιοδικού Charlie Hebdo που έχει υπάρξει θύμα τρομοκρατικών ενεργειών από φανατικούς ισλαμιστές στο παρελθόν.
Είναι μια απάντηση και στην πρόσφατη φρικτή ανθρωποκτονία (αποκεφαλισμό) καθηγητή που χρησιμοποίησε βέβηλα αντιμουσουλμανικά σκίτσα στο πλαίσιο της διδασκαλίας του.
To Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε την υπουργική απόφαση που όρισε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις «λόγω COVID-19», για τον «Μεγάλο Περίπατο» και για το Εμπορικό Τρίγωνο.
Περπατάμε δηλαδή πάνω σε κάτι άκυρο.
Το ΣτΕ έκρινε ότι δεν υπάρχει καμία αιτιώδης συνάφεια ανάμεσα στην προστασία της δημόσιας υγείας από τον κορωνοϊό και στις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που επιβλήθηκαν από τους υπουργούς Προστασίας του Πολίτη και Υγείας, κατόπιν αποφάσεως του Δήμου Αθηναίων.
Υπάρχουν δύο πράγματα που οφείλει να κάνει ένα κράτος δικαίου για να καταστείλει την λειτουργία μιας εγκληματικής οργάνωσης που καταχράται τα προνόμια του πολιτικού κόμματος. Εμείς κάναμε μόνο το δεύτερο.
Πριν φτάσει η Δημοκρατία στην κατασταλτική λύση της ποινικής καταδίκης της ηγετικής ομάδας, όφειλε να είχε κανόνες που θα απαγόρευαν σε αυτή την συμμορία να περιβληθεί τον μανδύα της κοινοβουλευτικής ομάδας.
Υπάρχει δηλαδή κι ένα αρχικό στάδιο, αυτό της απαγόρευσης του κόμματος και της μη ανακήρυξης του εκλογικού συνδυασμού.
Το ποσό των 3.000 ευρώ ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης ζητά ανώνυμη εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα του τουρισμού, για αρνητική κριτική που ανάρτησε χρήστης των υπηρεσιών της σε διαδικτυακή πλατφόρμα σύναψης κρατήσεων τουριστικών καταλυμάτων.
Ο πολίτης κατέγραψε αρνητικές εμπειρίες του από το κατάλυμα και αξιολόγησε αρνητικά τις υπηρεσίες του, καλώντας τους άλλους ενδιαφερόμενους να μην το επιλέξουν.
Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής επισήμανε ότι μολονότι είχε προεξοφλήσει το σύνολο του ποσού για διαμονή 9 ημερών μαζί με τρία άτομα, το κατάλυμα ζήτησε εκ των υστέρων και εγγύηση 250 ευρώ, την οποία επέστρεψε με υπονοούμενα ότι στο κατάλυμα διανυκτέρευσε και τέταρτο άτομο.
H διαδικασία της απαγγελίας της δικαστικής απόφασης αύριο θα είναι μια πολύωρη διαδικασία που αναμένεται να μην περατωθεί εντός μίας ημέρας.
Το δικαστήριο δεν θα εκφωνήσει απλά ένα "αθώος" ή "ένοχος", αλλά θα πρέπει σε όλες τις
παραλλαγές των περιπτώσεων να κρίνει και μια σειρά από ζητήματα.
Στην περίπτωση της ενοχής π.χ., ακόμη κι αν είναι για μερικές από τις πράξεις, η εισαγγελική έδρα θα προτείνει ποινές, οι συνήγοροι υπεράσπισης θα αγορεύσουν επί των προτάσεων και το δικαστήριο θα πρέπει να κρίνει επί τόπου.