VN-Unesco bedoelt echter met inclusie iets anders dan deze industrie. In de stukken van Unesco komt het woord gehandicapt niet voor...
Dat rechtenstudies hierin niet voorzien...
Zijn de behandelde zaken van thuisiztters eigenlijk wel gericht op terug naar school? Of worden ze vakkundig
Waarom daalt het aantal thuiszitters niet? Omdat deze crisis gewenst is om radicale transities door te voeren. Het moet inclusie.
Het niet oplossen
Wordt er over de rug van thuiszittende kinderen een politiek spel gespeeld?
En in wiens opdracht voert oi het thuiszitterspact niet uit en handhaaft het niet? Doet oi dit juist om meer bevoegdheden af te dwingen, juist óm de wet veranderd te krijgen?
Hoe borg je als Minister dan de kwaliteit van het onderwijs?Hoe los je dan ooit de problemen
De onderwijsinspectie weigert het, terwijl juristen aantonen dat ze dit volgens wet wel zouden moeten doen. Oi laat dus anarchisme zien. Is dat een bewuste keuze? En hoe verhoudt
Men beschikt over onnoemelijk veel dossiers tav thuiszitters en misstanden inspectie en ocw. Waarom dagen die juristen dan de oi of OCW niet nu die wettelijk zo in gebreke blijft?
Hoe bewerkstellig je een transitie?
Onderwijsvragen ⬆️ over thuiszitters en zorgleerlingen en voor welk politiek spel ze gebruikt worden.