My Authors
Read all threads
#ouders
Links en rechts bereiken mij berichten dat #scholen van bovenaf gestuurd worden voor een transitie naar digitaal #thuisonderwijs #onderwijsopafstand. #leraren leggen hiervoor de infra aan. Beseft u zich voldoende dat dit geen tijdelijk karakter is, maar onderdeel vormt
van een wereldwijde transitie van regulier onderwijs. We zien namelijk exact dezelfde ontwikkeling in Belgie en andere landen. Ook van bovenaf gestuurd. Deze transitie naar #onderwijsopafstand gaat gepaard met de implementatie van #girfec.
Wat ontbreekt is dat ouders hierbij
betrokken worden en digitaal op afstand gehouden worden. #Ouders treffen elkaar niet meer op school en zijn op geen enkele wijze verenigd. Terwijl er een groot beroep op ouders wordt gedaan, er in uw huiskamer wordt meegekeken en school uw dagritme bepaald. Ik zie een soort
opvoeding van ouders ontstaan met tips hoe je dagritme, het onderwijs voor je kind thuis te organiseren etc. Ook ontbreekt de leerplichtambtenaar niet, die komt langs de deuren. Net als Veilig Thuis en in Belgie het CLB.
Moeten #ouders zich verenigen.
Hoe voelt dit voor u?
Beste #leraren #leraars Beseft u zich dat u de infrastructuur aanlegt voor een blijvende transitie naar digitaal thuisonderwijs en waarbij scholen een sociaal karakter krijgen, met internaatfunctie en tegelijkertijd met deze wereldwijde transitie #girfec wordt uitgerold? Beseft
u beste #leraren #leraars #leerkrachten #docenten wat de gevolgen zijn van het geruisloos en zonder verzet aanleggen van deze infrastructuur voor een transitie met permanent karakter? De gevolgen voor uw beroep? Voor uw bevoegdheid? Dat velen van u straks overbodig zijn. Dat uw
beroep een ander karakter krijgt? Dat u als leraar een zware politieke en maatschappelijke taak krijgt voor resocialisering van kinderen én ouders, inclusief de klimaat en genderneutraliteitsagenda? Beseft u welke agenda u precies op uw bord krijgt? Het betreft geen #onderwijs
doel, maar een politiek en ideologisch doel. Het gaat om persoonsverandering. Daar is digitaal lesmateriaal uitermate geschikt voor, in combi met zogenaamde community schools, ook wel democratische scholen genoemd en #girfec. Met interne jeugdrechtbanken. Stapsgewijs uiteraard.
Hebben #leraars #leraren zich al voldoende verenigd tav deze enorme transitie. Een transitie die men in Amerika Deliberate Dumbing Down of the World noemt. Het betekent een enorme onderwijsverdomming voor Westerse landen. En een enorme kansongelijkheid voor kinderen.
Beste #ouders en #leraren
Beseft u zich dat dit de ultieme bezuiniging is op #onderwijs en onze overheden álle kinderen hiermee tekort doet? Dit geen goed taal en rekenonderwijs is. Digitaal onderwijs is volwassenonderwijs en kan primair en voortgezet #onderwijs niet vervangen!
Ik heb al enorm veel getweet over deze transitie van #onderwijs.
Met ‘van bovenaf’ wordt bedoelt onze Ministeries van Onderwijs en allerlei nationale duw en trekgroepen. Dáárboven hangt echter VN-Unesco. Het Unesco Onderwijsplan met World Curriculum voor Global Education.
Beste #ouders en #leraren,
VN-Unesco (en in het verlengde EU en Ministers van Onderwijs) zien wereldwijd 60 miljoen #leraren als pion voor deze transitie.
U wordt gebruikt en misbruikt voor een politiek en ideologisch doel. Voor de transitie van de samenleving.
De transitie van de samenleving is NWO, VNAgenda2030.

New World Order Exposed by Charlotte Iserbyt, most important whistleblower, Former Senior Policy Advisor at the U.S. Department of Education

Wie wijst #ouders op hun rechten en privacy? Wie beschermt de kinderen en leraren tegen deze digitale datamining. Wie is eigenaar van de data? Met wie wordt dit digitaal dossier wat nu opgebouwd wordt, gedeeld? Inclusief de digitale vragenlijsten van CLB, GGD, Veilig Thuis etc.
Zeg @klasse_be
Zie draad hierboven. Graag uw antwoord op alle vragen.
En wat blijft er over van uw eerdere uitspraak:

“Het gezin bepaalt het ritme van het schoolwerk, en niet omgekeerd!”

klasse.be/221273/als-oud…
Beste ouders en leraars, @GoClb @CLBchat @BenWeyts
Onder #girfec #GIRFEC en @NGirfec kunt u alle informatie vinden en onder welke noemer dit ons ‘verkocht’ wordt.
Ook dat dit in strijd is met EVRM art.8 en #ouders in Schotland dit en hoe tegenhielden!

Wat #ouders #leraren #leraars moeten weten over zogenaamde community schools, ook wel zogenaamd ‘democratische’ scholen genoemd.

Naast de UNESCO en OESO heeft ook de Europese Raad bemoeienis met het Nederlandse en Belgische onderwijs. Wat houdt dit in?

Zie draad hieronder.
In 2018 startte de campagne:

'Democratic schools for All - A Council of Europe education campaign'

‘’These competences form the basis of the Council of Europe’s ''Reference Framework of Competences for Democratic Culture'' (RFCDC), which will be implemented (!) in Europe’s schools during the campaign.’’

rm.coe.int/media-advisory…
‘’It contributes to the

UN World Programme for Human Rights Education

UNESCO #Agenda2030 Education Agenda (Target 4.7)

Paris Declaration on promoting citizenship, and
Krijgt de VN- NGO European Democratic Education Community bijvoorbeeld een adviserende rol? Zou zomaar kunnen. Interessant.

(EUDEC is a non-profit organisation that promotes democratic education as a sensible educational model for all democratic states.)
eudec.org
#ouders #leraren #leraars
In deze draad leest u het onderzoek naar deze transitie van onderwijs en samenleving vanuit VN.
De onderzoeksjournalisten van @De_Monitor, @joepdohmen van @nrc en @koertvdvelde van @trouw en @wimheesterbeek schreven erover.

threadreaderapp.com/thread/1219292…
De transitie vd samenleving verloopt via educatie, in de breedste zin van het woord. Via onderwijs in primair, voortgezet en beroepsonderwijs. Maar ook daarna: binnen bedrijven, in zorg en onderwijssector, politie, brandweerkorps en politieke partijen.

nieuwwij.nl/interview/nieu…
Dit hele netwerk en het netwerken functioneert sektarisch.
Het is bewustzijnsverandering, brainwash. NLP is een van de bekendste technieken. De educatie op alle niveaus en in alle gelederen is gericht op de VN SDG’s. Het is sturen van je ontwikkeling tbv het VN doel.
Het zit em in het nieuwe curriculum. Het VN World Curriculum, in NL #curriculumnu. Het zit in ‘burgerschapsvorming’. In ‘leiderschapscursussen’ en ‘persoonlijkheidsontwikkelingscursussen’, Avatar en NLP cursussen.

Het is een heel sektarisch netwerk met exact hetzelfde
verdienmodel als Avatar-Scientology: het geven en verkopen van opleidingen en cursussen, op podia tegen betaling spreken, boeken schrijven en uitbrengen en geven, scholen en allerlei Academy oprichten. Het is netwerken en het netwerk verder uitbouwen.
nrc.nl/nieuws/2018/04…
Ik zie het ook in bijvoorbeeld bij bedrijven als Achema en Philips. Maar ook in scholen: de kleilaag van bestuur, directie, management. In jeugdzorg. Bij OM, Politie etc. De top van dit soort bedrijven heeft alle Avatar cursussen gevolgd.
De hele kleilaag van
managers, directies en bestuur is Avatar, zich al dan niet bewust daarvan. Je komt erin in, maar niet meer uit. Ze binden zich levenslang aan je, maken je afhankelijk via carrière planning, leningen, hypotheken, etc. Eruit stappen kan niet zonder financiele -en reputatie schade
tenzij met warme hand waardoor er toch een lijntje blijft bestaan.
Dit netwerk de rug toekeren of de klokkenluiden betekent de koude douche. Dan volgt chantage, intimidatie, manipulatie en zelfs excommunicatie en tot persona non grata verklaren. Het zijn exact de praktijken die
je ziet bij Avatar- Scientology als je de sekte de rug toekeert. Je ziet dit patroon in het bedrijfsleven, bij overheidsinstanties, politieke partijen, binnen de EU, bij VN-Unesco.
Het is Avatar Politiek.
Qua educatie in politiek, bij banken, voor ambtenaren en het bedrijfsleven spelen bedrijven zoals De Baak, Phoenix en andere NLP-achtige opleidingsinstituten en Pabo’s hierin een rol.

Het netwerk neemt de opvoeding en educatie over. Van jong en oud.
Het is indoctrinatie van een generatie. In primair, voortgezet en beroepsonderwijs. Inclusief de auditing via digitale datamining via digitale schoolsystemen in handen van de grote High Tech Bedrijven. De data kan en zal altijd tegen je gebruikt worden en ingezet worden indien
nodig om je te laten blijven meebuigen en meebewegen. Van zowel leerling als leraar. En inclusief de digitalisering van uitgebreide psychologische en medische vragenlijsten in school. Want zorg is in de school geïnfiltreerd. Het is exact de auditing van Avatar-Scientology.
De ‘samenwerking’ zorg en onderwijs, de ongelofelijke psychologisering van het kind en diens ontwikkeling is niets anders dan het overnemen van de opvoeding en de onderwijs-methoden en psycho-therapy als die van Avatar-Scientology. Het is brainwash in schools en menthol health.
Het is #girfec. En het hele jeugdzorgbeleid en het Veilig Thuis en CLB systeem is inmiddels hierop ingericht. Zij hebben al de educatie gehad en zijn opgeleid om kind en gezin ook die brainwash te geven. Het is resocialisering van de samenleving. Persoonsvorming,
persoonverandering en gedragsverandering. Gericht op de 17 VN Goals (SDG) voor, het World Curriculum. Voor een ‘betere’ wereld.
Het is vergaande bemoeienis tav voeding, leefstijl, gezondheid en opvoeding. Kijk ook naar de leefstijlgeneeskunde. En de invloed van de high tech in
zorg en educatie.
Het is VNAgenda2030, de Klimaatagenda en Marrakesh Pact zijn hier onlosmakelijk mee verbonden. VN is de kop van de octopus, eronder hangt dit hele netwerk van NGO’s foundations etc. Het wereldwijde politieke cordon sanitair rondom partijen die deze VNagenda
niet voorstaan is al net zo sektarisch. En niet democratisch.
Deze vergaande bemoeienis van de opleiding van onze jeugd gaat nog verder. Het is bewust sturen.

scienceguide.nl/2019/09/vicepr…
Het overnemen van de opvoeding, desnoods via drang en dwang trajecten van CLB en Veilig Thuis en waarbij in NL al niet aan waarheidsvinding wordt gedaan of via uithuisplaatsingen en onder toezichtstellingen is gericht op ouder-kind separatie. De opleidingen doen dat losweken ook
in mildere vorm: buitenlandse stage en banen van een of meerdere jaren en liefst in herhaling op andere locatie. Het is het losweken van relaties met familie, stad en land.
De VN schroomt niet om hele bevolkingsgroepen te verplaatsen en rond te pompen. Ook in Europa. Het is
het vernietigen van nationalisme en patriotisme. Alles ten behoeve van het hogere doel: One World.
Hiervoor moeten alle verschillen tussen arm en rijk (herverdeling van kapitaal, iedereen een basisinkomen), hoog en laagopgeleid (voor ons een onderwijsverdomming en ‘voor ieder
kind overal ter wereld hetzelfde digitale onderwijs en community schools en dus 5G), man en vrouw (genderneutraliteit, ook voor islam en moslim) meerder en minderjarigheid (legalisatie pedofilie en kindhuwelijken door kinderen een gelijkwaardige stem te geven en te laten
meebesturen in scholen, jeugdparlement, jeugdrechtbanken etc) op te heffen. Om al deze verschillen op te heffen en One World te vormen is het nodig alle religies, tradities en culturen te vernietigen. Ook het ‘moderniseren’ van islam, de wetgeving
van vrijheid op onderwijs ‘moderniseren’ en in NL het rommelen aan rechtsbijstand. Dat Europa 1 leider wil en 1 leger is slechts een tussenstap naar One World. Je ziet dan ook dat dit op ondemocratische wijze gebeurt. Je ziet anarchisme en laissez fair.
Het is de NWO agenda en regeringsleiders en EU doen daar inmiddels al niet meer geheimzinnig over.
Corona virus lijkt een ultiem middel als laatste zetje voor het kantelpunt naar Het Nieuwe Tijdperk. Er wordt al gesproken van de wereld en economie ná Corona.
Het leidt tot wereldwijde verplichte vaccinatie in de breedste zin van het woord, tot kapitaalverdeling. Op weg naar Global Socialistisch Communisme.
De media speelt een aanzienlijke en wellicht kwalijke rol hierin.
Je ziet nu links en rechts dat de media andersdenkenden wegzet als complotdenkers. Dit is het backlashen, tot persona non grata verklaren.
Zie hier de propaganda rol die media kreeg van VN

De vraag die aan de media gesteld kan worden is waarom ze de bronnen en verdragen waarin VNAgenda2030 staat er dan niet even op naslaan. De documenten van VN, Unesco, EU, het Unesco Onderwijsplan etc. zijn veelal gewoon in te zien en staan op hun websites. Een gedeelte staat
achter een slotje en is alleen voor politici toegankelijk.
Het valt bijvoorbeeld leraren en de burger niet te verwijten dit allemaal niet te weten. Er zijn zelfs leraren die niet van het bestaan van Unesco Onderwijsplan afweten, laat staan dat ze het ooit gelezen hebben. Je
vertrouwt de overheid. En nu weet je ook meteen waarom die overheid de werkdruk en personeelstekorten niet wil oplost.
Klokkenluiders zoals @roelie_post of Charlotte Iserbyt, maar ook journalisten, politici, managers en leraren weten dit en hoe dit mechanisme werkt als je
buiten de school klapt. Journalisten worden teruggefloten door hun hoofdredactie en zodra je negatief schrijft over Scientology of Avatar zit je bij de Raad voor de Journalistiek. Ze procederen je kapot. Frans Timmermans doet nu hetzelfde bij Roelie Post. Veel klokkenluiders
kunnen bevestigen dat geprobeerd is hen voor gek te laten verklaren of overleven al dan niet een moordaanslag.
De zoon van Charlotte Iserbyt overleefde er zelfs twee.
Dan weet je dat ze gelijk heeft. Maar het niet krijgt.
Ik onderzocht haar werk.
Journalisten van de Monitor en NRC spraken met (ondergedoken) ex-Avatar leden. Er is veel bekend over Scientology. Ik stelde mij de vraag waarom Europa en bijvoorbeeld in Noord Italie (Reggio Emilia), Amsterdam, Brussel en op nog ruim 20 locaties enorme Scientology kerken
staan, notabene pal naast de Europese Unie in Brussel.
Waarom heeft Scientology een speciale VN Status?
Waarom verloor Belgie na 28 jaar een rechtszaak tegen Scientology? Waarom liet Vn-Unesco 2 Finse hoogleraren een onderzoek doen naar de vraag of Scientology een religie
of een sekte is. En waarom verbaasde het mij niet dat de uitkomst van dat onderzoek is dat Scientology een religie is? En onder de vlag van vrijheid van religie en wereldwijde facade van humanitaire hulp mét VN, overal aan tafel zit. Ipv de sekte die het is.
Ik maakte er deze draad van. Het rapport en het feit dat Jean Claude Juncker speciaal een baantje creeërde voor Jan Figel-onder verantwoordelijkheid van Frans Timmermans- om te zorgen dat alle VN en EU lidstaten Scientology als religie bestempelen én accepteren. En dit gevolgen
heeft als je dat niet accoeteert, zoals Rusland.

EU en Scientology
threadreaderapp.com/thread/1094934…
Veel van mijn unrolls met bronvermelding verdwijnen van twitter. Leest u dit document eens goed.
Welke partijen hierbij betrokken zijn. Hier wordt Rusland dus op de vingers getikt door EU omdat het Scientology niet accepteert en het land uit flikkerde.

freedomofconscience.eu/activists-and-…
Er is een voor en na #corona.
Na corona, denkt Mark Rutte, dat Het Nieuwe Tijdperk is aangebroken. De New Age. Op weg naar de Nieuwe Wereld Orde.

Denkt hij. Maar heeft deze New Age sekte rekening gehouden met de factor ‘mensen’ en met @realDonaldTrump?
@threadreaderapp please unroll. Thank you.
Op deze website wordt mooi omschreven hoe het sektarisch netwerk van VN-Unesco-EU in elkaar steekt tbv #VNagenda2030. Ze bouwen wereldwijd aan zogenaamd democratische scholen. Zogenaamd. Immers wat is er democratisch aan sektarisme.

theewc.org/partnerships/
Niet ter discussie staat het doel van #VNagenda2030: SDG 17.
De ‘transitie van de samenleving’ via educatie draait niet om #onderwijs doelen, maar om politieke en ideologische doelen. Het ultieme doel is One World.

One World is niet anders dan Ein Reich, Ein Volk, Ein fuhrer
Hoeveel geld is er naar dit sektarische en subsidie slurpende VN netwerk gegaan?
Stop die subsidies en dat netwerk. Door er geen geld meer in te steken. Geef ons geld aan béter #onderwijs, oplossen #lerarentekort. Dan hadden we nu ook voldoende #zorghelden en IC bedden gehad.
Geen euro meer naar dit sektarisch VN netwerk. Er is niets ‘humanitair’ aan. Het schendt zelf alle rechten van de mens én vormt een gevaar voor onze democratie.

MARCH 20, 2020
FRAUD AND SEX ABUSE PROBES IN U.N. PEACE OPERATIONS INCREASE
humanrightsvoices.org/site/articles/…
Scientology pronkt met de speciale status van VN.
Doofpot VN-Scientology op Haïti moet open.
De rol van Clinton Foundation in #Curriculumnu, óns onderwijs en op Haïti en binnen VN is een kwalijke en zal nog een staartje krijgen.

Missing some Tweet in this thread? You can try to force a refresh.

Enjoying this thread?

Keep Current with Aan het Volk van Nederland

Profile picture

Stay in touch and get notified when new unrolls are available from this author!

Read all threads

This Thread may be Removed Anytime!

Twitter may remove this content at anytime, convert it as a PDF, save and print for later use!

Try unrolling a thread yourself!

how to unroll video

1) Follow Thread Reader App on Twitter so you can easily mention us!

2) Go to a Twitter thread (series of Tweets by the same owner) and mention us with a keyword "unroll" @threadreaderapp unroll

You can practice here first or read more on our help page!

Follow Us on Twitter!

Did Thread Reader help you today?

Support us! We are indie developers!


This site is made by just three indie developers on a laptop doing marketing, support and development! Read more about the story.

Become a Premium Member ($3.00/month or $30.00/year) and get exclusive features!

Become Premium

Too expensive? Make a small donation by buying us coffee ($5) or help with server cost ($10)

Donate via Paypal Become our Patreon

Thank you for your support!